Søgning på: musik analyse. Resultater: 15301 til 15320 af 25891
-
kemi
Forumindlæghvad betyder optisk aktiv i et molekyle? ? ? -
SRP - Engelsk / Samfundsfag
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP opgave i Engelsk og Samfundsfag. Jeg har tænkt mig at skrive om de sociale forhold (sorte) i USA, men kan ikke inddrage Martin Luther King da jeg havde om det i mit AT forløb for noget siden. Ved jeg kan tage Malcolm X, men synes bare at han er svær at skrive om, da, hv... -
kan dette give 00?
ForumindlægHej er der en dansk ekspert tilstede. Jeg vil gerne se på hvor jeg skal være bedre Jeg har skrevet en stil og den gav 00, brugte rigtig lang tid på og forstår det ikke..??? -
Fotosyntese
ForumindlægNår man snakker om fotosyntese, snakker man så om biologi eller kemi? -
oversættelse
Forumindlægsætningen lyder : Jeg kan lide at drikke spiritus og feste på torvet min oversættelse er: me gusto beber alcohol y tener una fiesta en la plaza er i tvivl om oversættelsen af "feste", slog den op i min ordbog og den siger det jeg har skrevet" tener una fiesta", men skal ten... -
Hjælp meget kort
ForumindlægOmvendt repræsenterer Adam og Alice id’et, der repræsenterer driften, lysten og behovet. Adam og Alice er skruppelløs og er villig til at bruge alle metode for at opnå egne mål. Samtidig er de drevet af sin seksualitet. Nogle der kan rette om jeg har fejl pls -
noter
Forumindlægnogle der evt, har nogle noter til foran alteret af herman bang? -
Nyeste oplysninger om kloning
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive studieretningsopgave i biologi og engelsk. Min plan er at gennemgå det teoretiske i biologi først, men er i tvivl om, hvad jeg her skal gå i dybden med. Skal man mon starte helt fra starten af, og beskrive hvad en celle er, osv osv? Skal jeg også skrive lidt om gensplejsni... -
Hvad er et essay?
ForumindlægEr nogle der kan fortælle mig, hvad en essay er? -
Outline i engelsk
ForumindlægHej. Jeg har jo som så mange andre elever i 9 klasse fået til opgave at lave en outline (disposition) i engelsk. Mit problem er så bare hvad jeg skal komme ind på af punkter? Mit hovedemne er Racism og jeg har derunder valgt at snakke om Emmett Till. Håber virkelig jeg kan få noget hjælp senest ... -
OPTAGELSESPRØVE
ForumindlægHej allle Jeg skal til optagelsesprøve imorgen, i Fysik, dansk, engelsk, og matematik, mundlig. Har i en idé om hvad de kan spørg om. Heeeeeeelp me please!!! -
Kilder til "apartheid"
ForumindlægHej derude !! Historie/Engelsk - Apartheid Jeg sidder her og er helt på bar bund mht. hvilke kilder og historie materialer jeg skal bruge til studieretningsprojektet.. Er der nogle der har nogle gode ideer til nogle rigtig gode kilder og historiematerialer til emnet Apartheid..? På forhånd tak!(: -
synopse hvad skal den indeholde
Forumindlægjeg skal til at skrive engelsk synopse og vil gerne vide hvad den SKAL indeholde -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en indledning i DHO. Vores overemne som alle skal koncentrere sig om er kvindes position i historien. Min problemformulering er hvorfor har synes på kvindes rolle ændret sig i et ægteskab fra idustrialiseringen frem til 1950'erne? Hvordan kunne jeg evt starte mi... -
Konkurrenceevne - Danish Crown
ForumindlægHej derude :-) Er der nogen som har et bud på, hvad Danish Crown gør for at øge deres konkurrenceevne? Mit bud: De har udarbejdet en ny plan - ved b.la. at indgå en aftale, om fælles ejerskab af Hatting-KS - hvad mere kunne det ellers gøre det? Tak på forhånd! -
AT-eksamen - Hvad skal man?
ForumindlægHalli halløj, Jeg skal op i AT her på mandag, men nu er jeg sådan set blevet lidt i tvivl om hvad det er jeg skal derinde. Vi har ikke rigtig fået nogen guide i hvordan man går til eksamen i AT. Håber at I vil hjælpe. På forhånd, mange tak :) -
Primær & Sekundær Litteratur?
ForumindlægHej folk derude. Jeg er en dreng som er i tvivl, hvad er en primær og sekundær litteratur? jeg kan aldrig huske/ forstå det?? håber i kan forklare det lidt detaljeret? Mange tak derude- -
Fremlæggelse om Eem-tiden???
ForumindlægHejsa Jeg skal fremlægger om Eem-tiden Det her den problemstilling jeg skal tage udgangpunkt i i min fremlæggelse. Hvad er eem-perioden (mellemistiden) og hvad betyder den for klima researchen. Hvordan finder jeg information om det ?? Ved ikke hvordan jeg skal fremlægge om det og... -
Skal jeg klage over min skriftlige eksamenskarakter i dansk?
ForumindlægHej alle her på Studieportalen Jeg står i den situation, at jeg har fået 02 i min skriftlige eksamenskarakter i dansk på STX. Min klasse har selv alle sammen fået nogle utrolig lave karaktere, og derfor vil mange klage, så er der nogle herinde der eventuelt vil kigge på min opgave og måske bare ... -
kilde kritik af artikel
Forumindlægjeg skal op til mundtligt historie imorgen som min sidste eksamen... mit emne er "The great depression" jeg sidder med en kilde der er trykket dagen efter børskrakket 1929, det er en artikel af New york times.... var desperat brug for hjælp til noget jeg kan sige om den, nogen der kan h...
