Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 15381 til 15400 af 52987
  • Gør rede for, om reaktionen er spontan på det tidspunkt, hvor der er bestemt partialtryk

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke hvordan man kan komme frem til svaret i opgave d) i dette sæt. troede det var sælskema men kunne ikke se hvordan det ville virke.
  • STX Matematik B maj 2009

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ligger inde med eksamenssættet til denne opgave? Er virkelig i nød. Min mail er [email protected] Håber der er en der vil forbarme sig over mig. God weekend!:)
  • Analyse af Solbær (Naja Marie Aidt)

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig svært ved at lave en personkarakteristik af de to kvinder... Nogen der kan hjælpe på det punkt?
  • Kridt/Kalk/Mørtel

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med en opgave vi lige har fået i fysik. Spørgsmål: 1. Hvad består kridt af? 2. Hvor finder man kridt/kalk? Håber virkelig i vil hjælpe!
  • Wöhlers syntese

    Forumindlæg
    Jeg har prøvet og søge på det, men kan virkelig ikke finde noget på dansk. Mit spørgsmål lyder således Hvorfor var Wöhler syntese så banebrydende
  • HJÆLP! - Differentialkvotient for e^x

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp til at løse dette spørgsmål: "Vis hvordan differentialkvotienten for ex kan udnyttes til udledning af differentialkvotienten for en anden funktion"
  • DHO forsvarelse

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til DHO forsvarelse, ville høre hvad forskellene og ligeheder i dansk og historie er?? Og hvordan fagene supplere med hinanden?? Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig:))
  • Integral...HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en opgave der siger at jeg skal bestemme integralet (som er vedhæftet). Kan virkelig bruge noget hjælp! Tusind tak
  • Hvor er forskellene og lighederne i fagene?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til DHO forsvarelse, ville høre hvad forskellene og ligeheder i dansk og historie er?? Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig:))
  • Edna und Moritz - TYSK

    Forumindlæg
    Er der nogle der har skevet stilen "Edna und Moritz" ? I må meget gerne lægge den ind, da jeg virkelig mangler inspiration til denne opgave.
  • Gennemsnitsfart

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil godt vide om der findes en formel for hvordan man regner gennemsnitsfart ud. Håber virkelig at der er nogen derude som kan hjælpe mig. Tak på forhånd.
  • Rumdiagonaler

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har virkelig svært ved at forstå rumdiagonaler og formlen, som man skal bruge. Er er eventuelt nogle, der vil forklare vedhæftede opgave? På forhånd tak!
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har en tyskaflevering på lige under 200 ord, er der nogen der vil rette den igennem, gerne i aften? :) Håber virkelig det er tilfældet :)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hej mennekser.. der ike så mange der svarer men det er virkelig vigtigt -.- vil ikke være sød at skrive de tekster som man kan trække til dansk eksamne?:D
  • nyttevirkning

    Forumindlæg
    heyy folkens, er der nogen der kan forklare mig hvad nyttevirkning er?? Både med sproglig forklaring og med formler!! Det vil betyde virkelig meget!
  • Ohm og Ω's lov. Hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg er en dreng der går i 7 klasse. Jeg har fået en fysik rapport får om elektronik. Jeg har virkelig brug for nogens hjælp! Ω
  • Uligheder og ligninger

    Forumindlæg
    Hej, jeg er virkelig i krise kan simplehen ikke huske hvordan man laver sådan nogen regnestykker her: 2X = 40-3X håber i vil forklare mig hvordan man gør det :-)
  • Uddannelse?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er virkelig i tvivl om, hvad jeg vil uddanne mig til. Jeg vil gerne være en kirurg og bo i USA, men det virker som om, det kræver meget at få de to ønsker opfyldt. Desuden er jeg ikke 100% sikker på, at jeg vil være kirurg. Jeg er virkelig i tvivl. Jeg ved heller ikke hvilket gymnasium,...
  • Naturlige eksponentialfunktion

    Forumindlæg
    Er i gang med en eksamensspørgsmål, hvor der står: "Definer den naturlige eksponentialfunktion og den naturlige logaritmefunktion". Hvad menes der med at definere? er meget forvirret, så kunne virkelig bruge noget hjælp
  • Renheden af mosfjerne

    Forumindlæg
    Hej mennesker Er der nogle søde kemi mennesker der vil læse min rapport igennem, det ville være virkelig dejligt:) vil gerne sende den som besked