Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15481 til 15500 af 25907
-
fra årskarakter til eksamen
ForumindlægJeg går ud fra følgende: Kommer man ikke op i et fag man afslutter, så bliver karakteren flyttet over som eksamenskarakter!? fx års eksa dansk 7 ? religion 9 ? spansk 7 ? MAT 6 5 _ ... -
Hjælp til retning af sætninger
Forumindlæg-Er disse sætninger korrekte? Jeg har overstrejet, hvad jeg tror, jeg har gjort galt. Håber på hjælp! :) "There wouldn’t be anything left to drive me forward" "What if my wonderful, precious mother was sitting on the streets begging for money, when the enemy marched... -
oversættelse
ForumindlægHej jeg er igang med at oversætte en tekst men der er 2 linjer som jeg har meget svæ ved at oversætte. please help :-) oversæt: Et bevis så han i, at yderliggående iranere havde iscenesat deres amerikanske gidseldrama som var det udelukkende til ære for kameraerne. -
Nogen der vil rette:DDDD
ForumindlægTo the Minister of Foreign Affairs Unfortunately, I might bring a piece of bad news again. Our embassy got attacked under the riot here in the country. Nobody got hard injured but all the furniture got smashed. The money got stolen, and there is no information about where they got rid of but we... -
excel-hjælp
ForumindlægHar et stort excel-ark med datoer i en søjle og renter i den næste (vedhæftet). Desværre står kun nogle få af renterne korrekt som kommatal (fx 3,19), de fleste står forkert (fx 3.248). Jeg tænkte jeg så bare ku søge på "." og erstatte disse med ",". Desværre finder excel in... -
Handelsbrev - Hjæælp
ForumindlægJeg skal oversætte et lille styk som et et handelsbrev, hvilket jeg ikke kan.. Håber I vil hjælpe mig? Sætningen er således; Kitchen Utensils Ltd. specialisere sig netop i udstyr til mindre restauranter, og vores gryder og pander er sædeles velegnede til det italienske køkken. -
Ionchromatografi
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med ionchromatografien før? Synes godt nok at jeg ikke kan finde en eneste bog på dansk om IC! :( -
Spansk eller tysk? Hjælp
ForumindlægHej derude, Jeg er i tvivl om jeg skal forstætte med tysk på gymnaiset eller starte på spansk. Hvad siger I til det? Det vil være dejligt, hvis I kommer med jeres egne erfaringer omkrign tysk eller spansk. Eller bare generelt fortsættersprog og nybegyndersprog på gymnasiet. - GA -
Gymaniselære
ForumindlægKære People Jeg har en bachelor i Ha. Almen fra RUC og er først for nyligt kommet frem til at jeg meget gerne vil være Gymnasielære. Er der nogen der har nogen ide om, at dette er muligt for mig med den baggrund jeg har nu? Hvis jeg tager en to fags kandidat på RUC vil det så være muligt for mi... -
rigtigt = oversættelse
Forumindlæg"It's Only Me" It's only me," said the boy with the gun, as he surrendered to sheriffs in the boys' bathroom. If only that were true. In the 48 hours after Charles Andrew Williams shot up his high school in Santee, Calif., 16 more kids in California were arrested or det... -
Pleas hjælp
ForumindlægHej har lige siddet og skrevet 1 side om kemoterapi, men har helt glemt at jeg skal tænke på leukæmi! er der nogle der har styrer på kemoterapi inden for leukæmi og hvad den gør ved sygdommen biologisk -
Were or was
ForumindlægHej studieportalen. Mig og min ven kan ikke blive enige om hvorvidt det hedder, i wish This was your lips, eller i wish This Were your lips. Jeg mener man bruger "was" da det vel er henholdsvis "i" og "This" der er grundled, og at "your lips" er genstandsle... -
Korrekt oversat?
ForumindlægFølgende tekst er oversat: I den industrialiserede verden er overvægt et alvorligt problem, både hos børn og voksne. Hver da kan børn og unge sidde foran Tv-apparatet og fortære den ene reklame efter den anden om mad, som er rig på fedt og sukker. Børns stillesiddende liv og mangel på motion øge... -
hvad er fejlen i sætningen?
ForumindlægGeneral elections, which are nowadays HOLD in many countries, are often manipulated by dictators man får at vide at fejlen er hold men hvorfor? -
wikipedia.org /dk
ForumindlægEr wikipedia en troværdig kilde? Grunden til jeg spørger, er fordi jeg har set mange herinde, anbefale, at man skulle tjekke derinde om det, de nu spurgte om. Men samtidig så har jeg lagt mærke til, at alle og enhver kan skrive derinde, selv jeg og en eller anden på 8 år :S -
Hvad betyder statslig kontrol og styring???
ForumindlægOverskriften siger sig selv :) Det er lande som: indien, Kina Brasilien som har den slags.. Hvad med Danmark? hvad har vi så? -
Hurtig lille spansk oversættelse
ForumindlægHej, min kammerat og jeg har lidt svært ved at fatte meningen bag den her tekst. Kan jeg få nogen til hurtigt at se på det. Er til 24 timers spansk eksamen, så det må siges at haste lidt.. Første stykke er mest som en hjælp til forståelsen, mens det sidste stykke er det vi har problemer med. Hvis... -
"Innovation And Business" eller "Eksportingeniør"?
ForumindlægHej, Jeg har siddet og kigget på forskellige uddannelser og nu er jeg virkelig ude på herrens mark - derfor håber jeg på at få noget hjælp :) Jeg har i meget lang tid været vild med følgende uddannelse, da jeg synes den lyder rimelig genial: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-civinn... -
Hvad skal I op i?
ForumindlægHej til alle jer (u)heldige elever der skal til eksamen her snart :) Hvad skal I op i? Jeg har selv lige fået det at vide: Biologi (yeah!) og TYSK?! ('oh skræk, oh ve' hvad sker der?!...lad mig dog lige leve lidt længere endnu) Er I heldigere end mig; lad mig høre og luk endelig jeres f... -
MEGA KORT SPG OM VIRKEMIDLER
ForumindlægHej Jeg sidder lige med en opgave og mener at der er et begreb for når man sætter komma meget i en sætning (giver ingen mening, i know), men I får lige nogle eksempler: The nightmares, the intrusions, the hiding, the doubts, the confusion, the self-blame, the suicidal ideation—they di...
