Søgning på: tysk disposition. Resultater: 15501 til 15520 af 18462
-
Daniel Ruhmann - Digt venter dig
ForumindlægHej...Jeg håber i vil kigge på dette digt, da jeg ikke fatter hat af den her kommer den:Erich Fried: Zuknuft?In Hiroshima und Nagasaki schmolz der Strassenstaub stellenweise zu einer glasigen Masse:Die Sonne ist die Sonneder Baum ist ein BaumDer Staub ist StaubIch bin ich du bist duDie Sonne wird... -
Rette lille aflevering?
ForumindlægVille blive utrolig glad, hvis der var en venlig sjæl, der gad rette sidste del af min tyskaflevering? Daraus kann man schliessen, dass sie sich schnell verknüpfen, und dass sie in keiner Zeit ein Verhältnis aufgebaut haben. Die erste Begegnung deutet darauf hin, dass es Liebe auf den ersten Blic... -
hvor meget skal man aflevere på fysik højt niveau
Forumindlægja spørgsmålet står foroven -
Er der nogle der har latin på høj-niveau eller studerer latin?
ForumindlægSå har jeg nogle få spørgsmål, du måske kan hjælpe mig med, da jeg skal til eksamen i latin tirsdag..På forhånd mange tak!VHSarah -
Hvad er forskellen på en hovedsætning og en bisætning?
ForumindlægDet lyder banalt, men jeg har alligevel ikke styr på hvordan man kender forskel, og det skal jeg have til latin eksamenen 14/06.Så hvis du ved det må du virkelig gerne skrive et indlæg!VHSarah -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
Antal timer og afleveringer ved højniveaufag
ForumindlægSøger en side, hvor der er beskevet de enkelte valgfag. Herunder er jeg interesseret i kemi, matematik og fysik A-niveau.Vil specielt gerne vide hvor mange afleveringer der er i de enkelte fag, samt antal timer (mener det er 5?...)Har været inde på www.uvm.dk og lede, uden held.På forhånd tak for... -
Lola Rennt oversættelse
ForumindlægOversættelse: Lola løber til banken, men hendes far tænker kun på Jutta, som han skal have et barn med. Lola er helt fortvivlet, men løber videre og standser på gaden foran et kasino. Hun vil prøve spillet, og med sine særlige evner vinder hun mange penge. Når klokken slår tolv, står hun på gade... -
Hvordan kan man påstå det?
ForumindlægHvordan kan man påstå, at Socialdemokraterne og Hitler ikke er socialister? -
hjælp til rettelse
ForumindlægFritz und Judiths Problem ist, dass Judith eine Jüdin ist. Judith hat viel von das Gespräch (denkt), bevor sie mit Fritz sprechen. Sie erzählt ihm/ihn, dass sie mit Gertrud gesprochen hat (und dass sie hat ihr/sie bitten), dass sie nach Fritz sehen, aber er sagt, dass es nicht notwendig ist, wenn... -
Hjælp til oversættelse af enkelt sætning.
ForumindlægHej alle.Hvordan oversættes sætningen"Jeg regner med at fortælle manden sandheden"Jeg forestiller mig noget lign.:"Ich rechne damit dem Mann die Wahrheit zu erzählen"Dog er jeg usikker på placeringen af "damit". Kan nogen hjælpe? -
glose
Forumindlægheejhvordan si'r man"træt af at blive beskyldt for en masse"og fordi jeg sselv skal give et ud=müde auf jede Menge beshuldige werdenmon ikke de si'r noget andet end müde? jeg synes ikke selv det lyder godt:S +(jede menge fandt jeg i ordbogen da jeg slog det danske ord "mass... -
efterårsferie, haha
ForumindlægHvorfor kalder de det efterårsferie når vi får tonsvis af lektier for? Det burde hedde lektieuge... eller afleveringsugeOgHvor mange gange får man karakterer om året, og hvornår er den første gang? -
SSO om Hitler/Det Trejde Rige??
ForumindlægHejJeg er efterhånden blevet rimelig sikker på, at jeg vil skrive SSO i historie. Synes at Det Trejde Rige og dets fald er meget interessant.Tænkte måske på noget med "Hitlers vej til magten" og noget i den dur, men er der nogen, der har nogle forslag til, hvad man kan skrive om vedr. D... -
AT-eksamen 2012
ForumindlægHej alle! Nu er årets AT-eksamens emne blevet offentliggjort og det er: "Katastrofen - årsager og konsekvenser" Er der nogle der har gode ideér til emner eller fag? -
HURTIG HJÆLP (én sætning)
ForumindlægJeg har brug for hjælp oversættelse af en enkelt sætning: Det kan være svært men også føre til noget positivt - i hvert fald er personerne her ikke ulykkelige over deres skæbne. På forhånd tak! -
Sætning
ForumindlægHej alle : ) Jeg er ved at skrive stil, o har brug for at kunne oversætte sætningen: Hun er fanget i jætternes land. Jeg har forsøgt mig med følgende oversættelse: Sie ist im der Land die Riesen gefangen. Jeg ved ikke om det er rigtig, for jegs yntes at det lyder lidt forkert. Er der nogen der ka... -
Historie opgave (1. verdenskrig)
ForumindlægHej... jeg skal skrive en historie opgave om 1. verdenskrig. Heriblandt skal der nævnes noget om kolonierne i Afrika før krigen og hvilken indflydelse kolonierne havde på alliancerne. Jeg har prøvet at søge lidt efter det både i bøger og på nettet, men bliver bare mere forvirret. på forhå... -
vurdering af dansk stil - eksamen
ForumindlægHej Jeg var til dansk eksamen i går og skrev om "Grænseoverskridende undreholdning" .. hvilken karakter ville i give den?? -
Hitlers Sygdom?
ForumindlægHej! Jeg er igang med et projekt om Hitler. Jeg vill spørge om han havde sygdom/sygdomme? Hvis han havde, hvad tog han for at behandle det osv. Tusind Tak:)
