Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15501 til 15520 af 321608
-
hjææælp
Forumindlæghvad vil det sige når noget er semikvantitativ (BIOTEKNOLOGI) -
decimaltal hjælp..
Forumindlæghej alle jeg har to spørgsmål: det ene er: hvordan laver man et tal om til procent og hvordan laver man et decimaltal om til en brøk.... jeg håber jeg får hjælp og svar mange hilsner mig :) -
Tycho Brahe
Forumindlæghar brug for hjælp til følgende spørgsmål: Hvor langt væk var kometen fra Jorden i forhold til Månen? Det kan I finde ud af ved at arbejde med Tycho Brahes geometriske metode til at bestemme afstande. -
6a maj trapezformet indhegning
ForumindlægEn hvis eksamensopgave 6a fra maj et eller andet år, der giver 15point.Jeg har en trapezformet indhegning ABCD den er delt i en trekant, EAD, og en firkant, EABC. Alle vinkler i firkanten er 90grader og de to "lodrette" sider har længden X. De to kateter i trekant DEA har også længden X... -
problemformolerning (fagre nye verden
Forumindlæghej jeg skal lave en pronlemformolerning og mit over enme er "fagre nye verden" jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om. jeg kan ikke skrive om sociale medier og teknologi -
!Hjælp mig HURTIG i projekt Opgave!
ForumindlægHvad vil det siger at være teenager? Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklarer det. Men jeg håber at jeg kan får svar hurtigt :D. Hvad vil sige at være teenager? -
Fart
ForumindlægHej Er der nogen, som ved hvordan man regner ud, hvor mange km/t der er blevet kørt, hvis person har kørt 6,1 km. på 9 min.? Håber at nogen kan hælpe... Tak -
Retorisk analyse
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde eksempler på påstand, belæg, hjemmel, rygdækning, styrkemarkør og gendrivelse i Mogens Lykketofts afskedstale som formand for Socialdemokratiet fra 2005. Andre notater ville også være dejligt. -
HASTER; PLZ..HJÆLP:(
Forumindlæghej er der noget som kan fortælle mig om Menneskesyn i Liberalisme, Konservatisme og Socialisme, og hvordan menneskets natur er???? PLZZ HELP,,,, SKal fremlægge imorgen:( -
Monotoniforhold
ForumindlægHeey Jeg skal vise at denne funktion er voksende. f(x) = x^(3) + 6x^(2) + 12x + 5 f'(x) = 3x^(2) + 12x + 15 Når jeg så sætter et negativt tal ind i f'(x) ender det ud i noget neativt, hvilket det jo ikke skal hvis den er voksende? på forhånd tak -
pot
Forumindlæghvordan regner jeg den potentielle energi ud??jeg ved formlen er Epot = m×g×hhøjden er på 140 cm.massen er 250 gram..men ligemeget hvad jeg gør får jeg et forkert tal!! -
Definitionsmængde og værdimængde
ForumindlægHej, er der nogen, der kan hjælpe mig, med at finde ud af hvordan man (sådan mere generelt) bestemmer definitionsmængde og værdimængde. Jeg har tilføjet et billede af en af de opgaver, som jeg skal arbejde med. Men jeg har aldrig rigtig fundet ud af, hvordan jeg finder ud af hvilke tal definitio... -
Rette
ForumindlægHej alle!Jeg sidder med en engelskoversættelse, som skal rettes igennem.. mangler 2 ord som jeg ikke kunne finde i min ordbog :(:Innu-Indianerne på Labrador har vist, at civil ulydighed som ktionsform er en opmuntring, ikke blot for Canadas øvrige indianere, men for alle, der bekæmper militær kræ... -
kvadrot
ForumindlægHvad er kvadratrod af 985 16² + 27² = kvadratrod 985??? -
Tiden
ForumindlægMit spørgsmål er ret simpelt. Hvis tiden rent matematisk kan opdeles i uendeligt mange små tidsenheder, hvordan kan tiden så nogensinde nå at gennemløbe alle disse tidsenheder? Eller mere konkret: Vi har 1 sekund. Det splitter vi op i uendeligt mange små bidder. Det betyder, at for at tiden gen... -
brøk
ForumindlægHvordan skal man gribe nedestående brønk an? (4*x - 4)/(6*x - 6) kan godt se svaret bliver 2/3, hvis jeg bare sætter et tilfældigt tal (ikke 1) på x-plads.. Men hvordan er fremgangsmåden her? -
En god metafor/sammenligning
ForumindlægMhello people. Jeg sidder og skriver et essay, og det er gået op for mig at jeg ikke lige har nogen sammenligninger/metaforer, som vores lærer plejer at være ret glad for. Er der mon nogen der kan hjælpe mig? :) Indtil videre har jeg fundet et sted hvor der passer godt ind; "et samfund uden ... -
"I have a dream"
ForumindlægJeg er som så mange andre ved at overveje hvad jeg skal skrive om i min synopsis-opgave. Jeg synes det kunne være spændende at kigge på noget racisme i USA, og inddrage Martin Luther Kings berømte "I have a dream"-tale. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvilken fagkombination der kan lade si... -
Artikelanalyse
ForumindlægHej, ifbm. mit AT-projekt om Wikileaks, skal jeg i dansk-faglig sammenhæng analysere artikler med fremstillinger af frontfiguren Julian Assange med henblik på at sige noget om, hvordan han fremstilles i medierne. Jeg er lidt usikker på, hvordan dette skal gøres. Dvs. jeg kan sagtens se, hvordan ... -
SRP forsøg haster
ForumindlægJeg skal skrive SRP om 2 uger om angst, og jeg er bange for, at jeg ikke når lave mit forsøg med litium i biotek, da min lærer er blevet meget syg. Er der en biologi/biotek lærer, som kan hjælpe mig med at udføre forsøget eller hjælpe mig med andre ideer til forsøg, når mit emne er angst. Måske d...
