Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 15521 til 15540 af 113953
-
Alssundbroen med tilkørselsveje
Forumindlæghey alle :) Da jeg nok ikke er den eneste der skal op til eksamen i Mat B dette år (HTX) kunne det jo være lækkrt hvis vi kunne hjælpe hinanden. Evt komme med ideer, fif eller hvad ens hjerte nu har lyst til. feel free to post! -
cos og sin
Forumindlæghvis jeg har en trekent med vinkel C=90 grader sidelængde a=4 Vinkel B = 62 grader Hvordan regner jeg så de sidste sidelængder ud??? -
Sove til tiden.
ForumindlægHvorfor er der mange, som ikke er i stand til at sove tidligt (eller få nok søvn), når de skal til en prøve eller til eksamen derefter. Skyldes det nervøsitet? Eller fordi man er lidt anspændt? Hvis det er et såkaldt problem, hvad gør i så for at sove alligevel, for søvn er jo vigtigt. Mussy. -
variabelsammenhænge
Forumindlæghvad menes der med... gør rede for lineær sammenhæng mellem 2 variable? hvad er lineær sammenhæng mellem 2 variable? det skal bruges til mundtlig matematik eksamen. -
Religion?
ForumindlægHej. Religion på gymnasie niveau, er det b eller c niveau? -
Matematik på C-n trækker snit mega ned! det jo for dumt?!!
Forumindlægjeg har haft matematik på C sidste år og fik 10, 10 men har fundet ud af i år at det i mit snit, kommer til at tælle som 5, 5 så det trækker jo mit snit sygt meget ned. og forstår ikke hvorfor jeg skal straffes :P også på B skal man trække 25% fra og kun på A forbliver karakteren den man har fået... -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
Eksponentielle og Potens funktion(haster)
Forumindlæghej jeg skal til mundtlig eksamen på fredag og jeg har svært ved at bevise de to formler Eksponentielle (y = b * a^x) og Potens funktion(y = b * x^a) håber i kan hjælpe :-) -
faktoriser og cirklensligning
Forumindlæger ved at læse til skriftlig eksamen til i morgen:S og har lige nogle problemet:hvad menes der med Faktoriser:ved fx: 2^2x+3x-10og så har jeg regnet en opgave med cirklens ligning, som jeg lige vel se om den er rigtig:en cirkel har ligningen: x^2+y^2+10x-14y-7=0bestem cirklens radius og koordinat... -
Bevis til logistisk vækst!
ForumindlægHej!Jeg sidder og sveder over beviset for den logistiske ligning: dy/dx = y(b-ay) (1)Beviset blir kun gennemført i det tilfælde hvor 0 Det starter med en analyse af problemet, og ender så ud med følgende udtryk:f(x) = (b/a) / (1+k*e^-bx) (2)og så skriver de: "hermed er analysen slut. Den vis... -
Mat termin i morgen, uden hjælpemidl.
ForumindlægHej!Skal som så mange andre vel op i morgen ... sidder lidt og kigger formler på formel.dk .. skal jo gerne kunne lidt af simple i hovedet!Nogle der har nogle erfaringer, anbefalinger? -
skal til danskeksamen på torsdag please hjælp
Forumindlæger der nogle der kan hjælpe mig med analysere "historien om en moder" -
Hjælp til Bevis
ForumindlægHej venner! Jeg er simpelthen totallll lost i beviser (generelt) og så lige det vi har om i skolen lige nu, integralregning. Er der nogen som kan forklare hvordan systemet er for beviser for min lærer er super dårlig til at forklare og jeg fatter intet + eksamen er nær :( på forhånd tak. vh. An... -
Medicinstudiet
ForumindlægHej Jeg er oprindeligt uddannet fængselsfunktionær og bestod i den forbindelse alle mine eksamener med karaktere over 10. Min sidste eksamen bestod jeg med et 13 tal. Jeg er gået i gang med en hf over 3 år. I år har jeg Dansk på A-niveau, engelsk på B-niveau og Samfundsfag på B-niveau og skal til... -
særkarakter matematik
ForumindlægHejJeg har på mit studenterbevis (kladden, der blev givet i forbindelse med de skriftlige karakterer) stående "særkarakter i matematik" nederst på siden. Jeg har haft A+, så jeg går ud fra, det har noget at gøre med det. Men hvorfor står der kun de skriftlige karakterer?MvhJonathan -
Karaktergennemsnit?
ForumindlægHej alle. Nu har jeg snakket med ret mange efterhånden, og der er meget stor uenighed om, hvorvidt de fag, man ikke kommer op i, bliver direkte overført som en eksamenskarakter. Så mit spørgsmål er vel bare: gør de det? For inde på Lectio, kan jeg se, at der står Kemi C, vægt : 1 .. Og jeg ska... -
Gendoping og doping test
ForumindlægHvad er forskellen på at dope sig med EPO ved brug af kanyle og så at dope sig ved gendoping dvs. at ved hjælp af en vektor at overføre et gen ind i menneskeceller, så de producere mere EPO end normalt. princinppet og formålet er jo det samme, at få mere EPO i blodet, hvilket gør at mængden af r... -
Sandsynlighedsteori
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i mundtlig mat og mangler at lave denne opgave om sandsynligheder opgaven: Antag to hændelser A, B med P(A)=0,3 ; P(B) = 0,4 ; P(A∩B) = 0,1 a) Gengiv hændelserne i et Venn diagram og udled formlen for beregning af komplementær hændelsen P(A-) og beregn denne ... -
Matematik dumpet eller bestået
ForumindlægHej Jeg har været så uheldig idag at være oppe til mundtlig matematik A og fik 00 fordi jeg simpelthen ikke havde styr på de beviser jeg skulle lave. Har også fået de skriftlige eksamen tilbage, hvor jeg fik 02 i Matematik Mit spørgsmål er nu hvor jeg har dumpet Matematik A har jeg så bestået M... -
Bagefter?
ForumindlægHej.Hvad skal i når i er færdige med den gymnasiale uddannelse?Hvad vælger i at søge ind på og hvor?Jeg regner med at søge ind på medicinsk bioteknologi. andre der også gerne vil det?
