Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1541 til 1560 af 181597
-
Matematik eksamen
Forumindlægskulle jeg kunne kende beviserne i den mundtlige eksamen for at kunne bestå. jeg kan simpelthen ikke bare orker at skulle huske alle disse tal. -
Engelsk eksamen.
ForumindlægJeg er igang med engelsk B som jeg afslutter her til jul med en mundtlig og en skriftlig eksamen. Hvor meget skal der til på B niv for at få 02 i både den mundtlige og den skriftlige eksamen? Da engelsk ikke er mit stærkeste fag ved jeg godt det ikke er her jeg henter et 12 tal, men kan blot ... -
Matematik A
ForumindlægHej. Jeg kan godt bruge noget hjælp til følgende opgaver: 1. Skitser punktmængden (x,y) | 0<x<6 og 0<y<f(x). Beregn dernæst arealet, idet f er følgende funktion: a) f(x) = x^2-2x+2 for x<4 og -x+8 for x>4 2. Funktionen f og g er bestemt ved f(x) = 1/x+kvdr(x) og g(x) = 2ln(kvdr(... -
Matematik b
ForumindlægHej Jeg er en af dem der er rigtig dårlig til matematik, men sidder til daglig og øver mig på nogle opgaver og det sker selvfølgelig, at jeg går i stå ved nogle af opgaverne. Jeg har prøvet at hente hjælp hos min lærer, men desværre bliver jeg henvist til netsider og han mener, at jeg er &q... -
hjælp!! matematik A
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved og en linje l er bestemt ved ligningen Det oplyses, at grafen for f har to tangenter, der er parallelle med linjen l. a) Bestem førstekoordinaten til hvert af de to tangenters røringspunkter med grafen for f. b) Gør rede for, at f er en voksende funktion. hjælpppp!! -
Skriftlig Engelsk A htx 2009
ForumindlægHej HTX'er Hvordan gik det med skriftlig Engelsk A i år? Hvilke emner synes I var så svært? Jeg vil høre jeres kommentarer om det. -
matematik A
ForumindlægLinjen m går gennem punkterne A og B. Bestem med 2 decimaler afstanden fra C til m, når 2) A (-6,3) , B (-1,5) , C (7,18) nogen der kan hjælpe -
Matematik B
ForumindlægHej Studi Jeg prøver på at gennemføre denne opgave (Se linket) http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120615%20skriftelig%20opgavesaet%20mat%20b%20stx.ashx Jeg har ... -
Matematik fra B-A & Fysik 0-B
ForumindlægJeg studere på HF, det er mit andet år. Jeg har nemlig Matematik på B og vil gerne supplere det på af A og på den HF jeg går på er der nemlig intet fysik, så vil supplere fra 0 til B. da det er de eneste 2 fag jeg mangler at komme ind på DTU, jeg vil gerne have turbokursus, men ved i hvis m... -
Facit til skriftlig fysik A niveau STX - 28-05-2018
ForumindlægEr der nogen, der ligger inde med facit til skriftlig fysik d. 28-05-18? -
Matematik A
ForumindlægTo funktioner f og g er givet ved f(x)=x^2 - x+ 2 g(x)=-x^2+5x - 5/2 a) Bestem en ligning for tangenten for f i punktet P(2,f(2)). Det oplyses, at graferne for f og g har netop et fælles punkt Q. b) Bestem koordinatsættet til Q. Håber der er nogle der kan hjælpe, er gået i stå! På forhånd tak! (: -
Skriftlige karakterer
ForumindlægOhøj alle Jeg er lige blevet færdig med alle mine skriftlige eksamener og venter med frygt på karaktererne:P Men hvornår får vi dem at vide? For man plejer jo at kunne regne sit gennemsnit ud inden den sidste mundtlige eksamen! Hilsen Kristine :) -
Matematik A
ForumindlægHej, Jeg står med en opgave, som jeg ikke kan løse. Den lyder følgende.. Trykket i atmosfæren, målt i atm, som en funktion P af højden h, målt i km, over jordoverfladen er bestemt ved P = (1/2)^(h/5) Volumen af idealgas er ved konstant temperatur omvendt propotional med trykket. 1) Opskriv e... -
Gøre klar til skriftlig mat eksamen?
ForumindlægHej, Jeg har slet ikke fulgt med stortset hele året, hvordan forbereder jeg mig bedst på Mat eksamen? Går på HF og har det på C niveau, jeg må bruge alle hjælpemidler under hele eksamenen undtagen internet. Hvordan gør jeg det lettest for mig selv? Tak på forhånd. -
Tysk A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk A eksamen? Og hvad er kravene ift. skriftlig engelsk A? Ligeledes med mundtlig eksamen tysk/engelsk. -
Fysik A HTX idag
ForumindlægSå er den skriftlige fysik A eksamen blevet afsluttet her d. 4 juni. Hvad synes i om den? Personligt synes jeg den var ret svær, og klarede mig forholdsvis dårligt - dette er især i forhold til Mat A eksamen for lidt tid siden (se evt. https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=527245) ... -
Skriftlig bioteknologi eksamen maj 2012
ForumindlægHej Alle Savnede selv en lille hjælp til terminsprøven sidste år. Her er opgaven som jeg lavede maj 2012. Håber nogle af jer skal op i den. Mvh -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHej allesammen Eksamnerne nærmer sig, og derfor er det ved at være på tide at begynde at læse op til eksamnerne. her mener jeg self. også matematik. Så det jeg tænkte var at vi måske herinde, hvis folk syntes det var en god ide, oprettedeverse en fælles bruger på youtube.com og lage videoer ud a... -
Matematik A
ForumindlægHej! Jeg har virkelig svært ved ubestemte integraler og sidder netop med en aflevering, hvor der er to af disse i. Den ene er ∫(x^5+2)dx og den svære: ∫3x^2e^((x^3)+1) Er der nogen, der kan hjælpe mig med disse? -
Jeg giver matematik lektiehjælp
ForumindlægHej mit navn er Benjamin, og jeg savner for alvor nogle matematikopgaver. Matematik er mit liv, mit matematiske niveau ligger på cirka matematik b/c på gymnasiet, selv om jeg stadig går i folkeskole. Bare rolig, jeg har lavet alle opgaver i en 9. klasses bog, og keder mig i timerne fordi skolen...
