Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15601 til 15620 af 45492
-
utroværdig jeg-fortæller
ForumindlægHvis en novelle handler om en lille jeg--dreng der tror han er voksen bare fordi han er klog. Er drengen så en upålidelig jeg fortæller? -
Haster!!!!
ForumindlægEr der nogen søde mennesker der lige kan hjælpe mig med at rette en lille tekst spansk? Den er altså meget kort(: -
Andengradsulighed hjælp
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til en lille hurtig opgave:Læs uligheden x^2-2x-3Jeg kan løse den ligesom en alm andengradsligning hvor =0, men hvad så? -
Oversættelse
ForumindlægHejj er der ik en tysk -studerende, som kunne tænke sig at rette mine fejl i en lille oversættelse på 16 linier ? -
Rettelse af fransk stil =O
ForumindlægHey allesammen. Har en lille fransk stil som jeg håber nogen vil tage et kig på. Mange tak på forhånd =-) -
matematik log af...
Forumindlæghar lidt problmer med stykket\nlog(20x-5) - logx = 1\nvil utrolig gerne have bare en lille smule hjælp..\npå forånd tak -
lav udtryk om til funktion ( g(x) )
Forumindlægsidder men en lille problem. hvordan skriver man det her : (3+ y) * x= 6 om til en funktion?? hvordan finder man y ? håber nogen kan hjælpe -
differentiabilitet ??
ForumindlægJeg skal redegør for differentiabilitet . Kan ikk rigtig findr ud af hvad det er ? En der kan komme med en lille definition på det ? Jeg har tænkt på om det er det samme som differentiabel ? -
Forklaring af ord
ForumindlægJeg har et lille problem. En kollegieassessor er en titel, men hvad laver man, hvis man er kollegieassessor?\nEr der nogen, der ved det? -
vorurteile ret min opgave
Forumindlæghej søde mennesker, er der en der gerne vil rette en lille teskt jeg har skrevet om fordomme. jeg skal arlevere den imorgen tak på forhånd -
Bog-spørgsmål
ForumindlægHey:\ner der nogen herinde, der har læst eller skrevet en lille opgave om bogen" Intet nyt fra vest fronten" -
Areal vha. integral
ForumindlægHej alle. Kan nogen fortælle mig hvordan man skal regne det røde areal i denne lille eksempel-tegning? På forhånd tak - og fortsat god fridag. -
Organisation
ForumindlægHej.Findes der et lille smart program, der let kan tegne en organisationsopstilling, eller sådan noget i den stil?- Bay -
Oversættelse (lidt over en halv side)
ForumindlægEn der vil oversætte et lille styk for mig fra dansk til engelsk ?... Please ;)... Har vedhæftet teksten som word dokument. Tak på forhånd... -
sfæriske coordinater
ForumindlægHej, jeg har et lille problem jeg håber i vil hjælpe mig med at løse.Til en orientering benytter jeg O OG -
Bedømmelse
ForumindlægHej alle, Jeg har lige oversat en lille stykke til engelsk, en der kigge en smule på det og hjælpe mig fejl? [ http://peecee.dk/upload/view/166650 ] Mange tak på forhånd! -
Historie opgave hjælp
ForumindlægJeg har er lille problem, ud fra hvilke kriterier skal man være kildekritisk? Da jeg er i gang med historie opgaven ville det være rart med hurtig respons:)på forhånd mange tak.. -
integraler
Forumindlæget lille hurtigt spørgsmål: Hvis man har tre grafer hvor det ene er for f(x). Hvordan kan man da se hvilken af de to andre grafer der er stamfunktionen for f(x)??på forhånd tak -
Biologi, genspaltning
ForumindlægHej alle . et lille spørgsmål der driller mig lidt. - Vil en plante uden grønt farvestof(klorofyl) kunne overleve og sætte frø i naturen? Hvorrfor/hvorfor ikke? -
Söger lektiehjälpe til samfundsopave med betaing
ForumindlægHej alle jer söger hjälp til en lille samfundsopgave betaler gerne så väre venligst söd at skrive til mig privat
