Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 15621 til 15640 af 63755
-
Danmark - neutralitet - haster
ForumindlægHejHar været på ferie i USA i efterårsferien og har fuldstændigt svedt ud at jeg skal aflevere emne til SSO på fredag. Jeg vil skrive i historie og det eneste jeg lige kunne finde på der lyder interessant er noget med om det var fornuftigt at DK overgav sig til tyskerne i 1940 så vi undgik minima... -
Kong lindorm
ForumindlægHEJ!!!Er der nogen som har haft om KONG LINDORM?? -
Dansk
ForumindlægHej alle sammen...Jeg vil gerne høre om der er en der har læst en roman, der hedder Tine af Herman Bang.Om der er en der har lavet opgave om det eller så´n noget, skrivet noter eller et eller andet...Eller som kender noget til bogen, så´n fortælle mig lidt om det ...HVIS I GIDER HAR LYST...PÅ FOR... -
Spansk eksamen - noter
ForumindlægHola alle!Så er der jo snart mundtlig eksamener, for mit vedkommende, er den første spansk!Jeg mangler noter til de tekster vi har opgivet i forbindelse med eksamen, så derfor ville jeg hører, om nogle har nogle noter til de nedenstående tekster! Eller kender til nogle sites, hvor jeg kan finde i... -
Samtid
ForumindlægSå er det snart ved at være min tur til at skulle til samtidseksamen.Var til spørgetime idag, og det eneste min lærer gjorde var, at gøre mig mere nervøs- her tænker jeg på: Hvis I ikke har fordi'erne med, så går det altså ikke ret godt!Er der nogle der har været oppe til samtid, og som kan b... -
K:TI89/TI89 titanium
ForumindlægSom overskriften siger, skal den være billig, og i stand, som du købte den, kom med oplysninger samt pris...ps. den skal være billigere, end den mmin lærer kan skaffe med sin rabatkuponer ;.) -
Ang. den mundtlige franskeksamen.
ForumindlægJeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re... -
versaillestraktaten...?
Forumindlægsidder og læser versaillestraktaten, men kan ikke rigtig finde ud af hvad det egentlig er den handler om andet end at den fastsætter at Tyskland er eneansvarlig for krigen og dens ødelæggelser, og at de dermed skal betale krigsskade erstatning der blev påført Europa under krigen. Jeg ved så at de... -
Læse op til HTX start :)
ForumindlægHejsa :) Jeg starter på HTX her efter sommerferien, og vil gerne holde min hjerne super skarp :P Men hvad kan jeg forvente at møde i det halvårige startforløb? Jeg vil være lykkelig (virkelig lykkelig), hvis nogle har nogle gamle opgaver fra 1.g, fag er ligegyldigt :D På forhånd tak :) -
Nazist/racist?
ForumindlægHej Studi.Jeg sidder lige og er ved at læse op til tysk eksamen og faldt over dette spørgsmål, mens jeg læste et referat af filmen "American History X":Hvad er forskellen på en nazist og en racist? ER der overhovedet nogen forskel?Jeg har prøvet at søge lidt hist og her, men fandt egent... -
Forberedelse
ForumindlægJeg er så sindssyg dårlig til at forberede mig ordentligt til mundtlig eksamen. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne huske et helt emne.. jeg skriver noter, og prøver at gøre dem så selvstændige som muligt (dvs. jeg skriver ikke bare af fra bogen), men når jeg så stiller mig op foran en væg el... -
Bachelor: Keynianske revolution
ForumindlægHej! Jeg er igang med at skrive bachelorprojekt i Den store depression og de økonomiske idéer. Jeg går efter, at beskrive de økonomiske tanker og hvad der gjorde, at den Store depression nåede så langt. Det betyder altså, at jeg starter med at beskrive den økonomiske tankegang inden Den store de... -
Date
ForumindlægHvor godt skal man kende en person før man kan invitere personen på date? Skal man have kendt hinanden i lang tid før man kan spørge? Kan man invitere personen i biografen på den første date? Vil gerne høre jeres mening. -
Hjælp!!
ForumindlægNu det nok. Jeg har altid følt, at jeg ligger okay godt i fagene (undtagen matematik) men karaktererne siger noget helt andet. Ja alt fra 02 til 4! Ja jeg plejede ikke at sige noget i timerne, men tro mig jeg synes selv jeg har taget en stor fremskridt der, og det går fremad. Men opgaver i færd... -
Rhihana
ForumindlægNogen der har hendes sang, så må i gerne sende den til mig -
Engelsk roman/novelle
ForumindlægJeg regner med at skrive SRP i engelsk og samfundsfag. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der kender en engelsk roman eller novelle, som kan analyseres, med fokus på hvorvidt det hjælper at straffe forbrydere eller om hvorfor man egentligt straffer dem. -
Hvor meget man skal skrive til hvert punkt
ForumindlægHejsa folkens Er der nogle der ved hvor meget man skal skrive til hvert punkt når man skal analysere et essay til Dansk prøveform B? Skal man skrive f.eks. et langt resume eller skal man bare skrive et resume der ligger på 2sætninger? Og hvad med kompositionen osv.? Jeg har skrevet en del ... -
plaigerskontrol
ForumindlægHvis man ikke har taget direkte noget for nettet, men har oversat fra dansk til engelsk vil det så blive plaigeret. -
Hvor arbejder du henne?
ForumindlægGodaften..Jeg ville bare høre om nogen af jer havde en fritidsjob? Hvor det er og hvorfor I arbejder der..eller i hvilken butik I kunne tænke jer ar arbejde.Jeg arbejder selv i kioskbien, fordi jeg vil tjene lidt mere.../Me -
Ingeniør og løn
ForumindlægHej alleJeg kan godt lide at arbejde med matematik og fysik og tænkte så på at uddanne mig til ingeniør eller læge. Jeg kan se, at en speciallæge kan tjene omkring 65.000 kr. om året, men en ingeniør har en begyndelsesløn på 29.100.Jeg er mest til ingeniør, men jeg synes ikke det virker som om ma...
