Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 15641 til 15660 af 119027
-
eksamen...
ForumindlægJeg har fået 12 i mundtlig matematik.. men eftersom jeg ikke vidste, at jeg kunne udskyde eksamensdatoen blev jeg nød til at møde syg op til eksamen... Jeg har fået 00, men jeg synes nu ikke at det er retfærdigt, for jeg har løst 4 opgaver rigtigt ud af 8! Men hvordan er det lige, hvis jeg skal... -
Matematik A VUC
ForumindlægHej. Jeg har en veninde, som kæmper for at bestå matematik A på VUC. Det er 4 år siden hun har afsluttet matematik B, hvorfor hun har glemt det meste af matematik. Hun synes det utroligt hårdt, og har svært ved at følge med i timen. Derfor vil jeg høre jer, om hvordan eksamen på VUC suppleri... -
3021???
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med opgave 3021 i bogen eksamnesopgaver til højt niveau 1 årigt forløb? Skal afleveres i mogen:( :( :( -
Funktioner
ForumindlægJeg skal have repeteret lidt fra c niveau, og jeg ved ikke om jeg har forstået opgaven korrekt? jeg har vedhæftet en fil. -
Latin eksamen gode råd søges!!
ForumindlægJeg er så "heldig" at jeg skal op i latin her i 1.g på c niveau.. Jeg skal op her på tirsdag og jeg er endnu ikke begyndt at læse, aner ikke hvordan jeg skal håndtere det.. altså skal jeg kunne hver sætning udenad, både med oversættelse og analyse? eller skal jeg bare lære mine grammat... -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal til mateatik terminsprøve imorgen og er lidt nervøs. Jeg regner faktisk med at dumpe, da jeg er rigtig dårlig til matematik. Jeg har matematik på B-niveau. Er der nogen der har været til terminsprøve i matematik B i år? Og har i evt. ideer til hvad jeg kan øve.? Crew. -
Differentialligninger
ForumindlægHej alle! Er der nogen, der kan hjælpe mig med at svare på følgende: Vis at for en ligning: y' = a(x)•y gælder: Hvis y1 og y2 er løsninger, så er også funktionerne y1+y2 og k•y1 , hvor k er en konstant, løsninger til denne ligning. Jeg kan ikke lige gennemskue,... -
ligning
ForumindlægHej jeg skal løse følgende ligning, men det er længe siden jeg har prøvet det efterhånden. Er det noget med at man skal finde diskriminanten? y2 + 5y – 36 = 0 -
Immunreaktion
ForumindlægHejEr der nogen der har en overskuelig oversigt eller tegning over immunforsvaret reaktion ved henholdsvis en bakterie infektion og en virus infektion. Eller andre gode overskuelige noter til immunforsvaret, mangler et overblik i mit hoved, hvis i kender det !? -
Valgfag - Psykologi eller samfundsfag?
ForumindlægHej Jeg skal have valgt valgfag her snart, og jeg står lidt i et dilemma. Jeg skal have udfyldt min c/b niveau valgfagsblok og jeg har udelukket alt andet end psykologi og samfundsfag. Ingen af delene regner jeg med at skulle bruge i min kommende uddannelse, men det er de to ting der lyder mest ... -
Latin
ForumindlægOhøj, er der nogle herinde, som har latin på højniveau og kan hjælpe med en aflevering? -
Nogen som har været oppe i komplekse tal eller Lineære diff. ligninger?
ForumindlægSøger nogen der har været oppe i de to emner og som kan huske spørgsmålene. Derudover søger ville nogen beviser til emnerne også være optimale -
Hjælp! Hvordan foregår en mundtlig matematik eksame??????
ForumindlægHvordan Skal Jeg vise mine Beviser samt det Jeg ville sige? hvad skal jeg gøre inde i fremlæggelses lokalet??? -
Flyvemaskinen
ForumindlægHej, folkens. Jeg er igang med det sidste AT-forløb i 3.g, og jeg skriver om Flyvemaskien - på vej ind i første verdenskrig. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvad nogle gode emner kunne være at komme ind på? Jeg har indtil videre kommet frem til at jeg vil redegøre for flyets udvikling fremtil først... -
Fysikprojekt - ideer?
ForumindlægJeg står og skal til at lave det større eksperimentelle projekt i fysik højniveau, og er desværre fuldstændig tom for ideer til et eksperiment der kunne være interessant. Kravene er, at det skal være et eksperiment, der ikke er alt for simpelt - tage et par timer at lave i laboratoriet -, og ska... -
Respiration og Fotosyntesen
ForumindlægHej! Jeg er igang med en fysik/kemi aflevering, men jeg er gået lidt i stå ved to af opgaverne. Jeg skal forklare de kemiske formler for respirationen og fotosyntesen. Jeg vidste godt hvad de kemiske formler var, indtil jeg valgte at søge på det for at uddybe mit svar. Jeg har hele tiden troet... -
Densitet
ForumindlægHej :S Jeg sidder med en fysik opgave til imorgen, og ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med denne opgave. Massen af sirius b er 1,05 gange solens masse,og dens radius er 5568 km a. Beregn den gennemsnitlige densitet af Sirius b. b. Beregn størrelsen af tyndeaccelerationen ved over... -
Lær tysk i sommerferien
ForumindlægHej, Jeg går i stx nu, hvor jeg har spansk som min anden fremmedsprog. af en eller anden grund skal jeg vælge 1g om igen. Og det bliver på et gym hvor jeg kun kan vælge tysk Fortsætter. jeg har glemt alt tysk fra folkeskolen, da jeg har spansk i øjblikket. nogle der har prøver nogle gode/effektiv... -
Forstår ikke spørgsmålene :S
ForumindlægHeej alle sammen. jeg skal her på tirsdag op til min biologi eksamen (c - niveau), jeg har fået udleveret eksamensspørgsmålene, men jeg har bare svært ved at forstå følgende: - Forklar hvorledes informationen i generne omsættes til protein - Forklare hvordan man kan flytte en egenskab til en a... -
Eksponentiel, lineær og potens
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig matematik på C-niveau, og ved ikke helt hvordan, at jeg skal besvare følgende spørgsmål, håber, at i kan hjælpe.
