Søgning på: historie noter stx. Resultater: 15641 til 15660 af 33650
-
Hjælp, dt haster
ForumindlægHej med jer =) Jeg har skrevet en engelsk essay om en historie vi har læst, det ville være super nice hvis i ville rette den for mig. den r på ca 500 ord. På forhånd tak .. ________________________________________________________ The Indian Camp is a short story and written by Ernest Hemingway ... -
hjælp til oversættelse fra dansk til engelsk.
ForumindlægHej! Jeg har fået til opgave at oversætte en dansk tekst (se nedenfor) til engelsk (se helt nederst). Ville være en stor hjælp hvis nogen måske have lyst til at kigge den igennem og komme med evt. forslag til ændringer eller rettelser? Dansk tekst (selve opgaven): Computer skudt af ejer. Fl... -
Udbetaling
ForumindlægHej SP. Spørgsmål angående udbetaling Danmark og boligstøtte. Jeg bor hjemme, 19 år, og har nu modtaget SU siden 2013. Hvad jeg ved, er, at det er mine forældre der tager sig af alt andet regninger derhjemme. Nu har jeg fået et brev fra Udbetaling Danmark om at jeg har fået for meget udbetaling... -
Historieopgave
ForumindlægHejsa..Jeg skal snart skrive historieopgave og har fået tildelt et emne, nemlig "Danmarks udenrigspolitiske stilling 1864-1908". Er der nogle, der har gode råd og ideer til, hvad jeg kan skrive om?:) -
Mediet!
ForumindlægHey alle potentielle studi-hjælpere!Jeg skal skrive kort om, påvirkning og indflydelse og derfor har jeg valgt nogle af disse underpunkter!Jeg skal skrive om, hvilke forskelle der er på tv'ets og avisernes fremstilling af virkeligheden? Og hvordan medierne påvirker kommunikationen i vores hol... -
Fordøjelsessystemet
ForumindlægEr der er der kan forklare mig hvad der præcis sker i ventriklen og tyndtarmen? Hvilke hormoner og enzymer har en vigtig rolle? Og hvilke betydningfulde lag har man? Og hvordan kulhydrater fedt proteiner bliver nedbrudt og reabsorberet? -
Acetylsalisylsyres kemiske egenskaber
ForumindlægHej. Hvilke kemiske egenskaber har acetylsalisylsyre? -
da/samf. drageløberen
ForumindlægHej Ville lige høre, om man man kan skrive om Drageløberen i AT (rejser) og så skrive i samf. og dansk. Men hvordan? Nogen ideer? Amir rejser jo i eksil, mens Hassan bliver i Afghanistan. Amir kommer senere tilbage. Kan man lave noget samfundsfag om styreformer. Eller måske etik eller sociologi? ... -
hjælp til analyse af det indiske ølmarked
Forumindlægjeg er i gang med SRP, hvor jeg bla. skal analysere det indiske ølmarked, med fokus på de kulturelle dimensioner.. min virksomhed er Carlsberg og mine fag er afsætning og engelsk.. nogen der har gode forslag til hvilke modeller jeg kan bruge? på forhånd tak :) -
Nogen, der har læst: En, to, tre, NU?
ForumindlægJeg vil bare høre om der er nogen der har læst bogen: En, to, tre, NU! af Jesper Wung-Sung?Jeg har selv lige læst den og synes den er rigtig god. Hvad synes du, hvis du har læst den? Eller er i gang med at læse den?Mvh Tonni -
Tysk text til rettelse
ForumindlægHej. er her nogen der lige har tid til at kigge igennem? tak på forhånd.Es handelt von eine junge Mädchen, sie heiBt Sabine. Sie ist 1.73 Meter GroB und wiege 54 Kilo. Sie ist zufriedet mit seine Figur, aber sie achte nicht aufs essen. Sie treibe regelmäBig Sport. Sie macht Ballett, fahre Fahrrad... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægJeg søger lektiehjælp til en pige i 6 kl og en dreng i 7 kl. Det skal ske hos os, som er på frederiksberg og det er 2 timer om ugen, måske mere. VH Henriette -
Nogen der måske vil rette min franske præsentation af min kat?
ForumindlægDen er meget kort og jeg ville sætte pris på, at en måske ville hjælpe. Hvis i har nogle idéer til hvad jeg mere kan tilføje, så sig endelig til :) J'ai un animal de compagnie et c'est un chat. Mon chat s'appelle Gucci. Gucci a 7 ans. Elle aime les poissions et les oiseaux mais elle ... -
Der bedes om rettelse af lille tysk tekst
ForumindlægHejjeg ville gerne bede nogen om a tage et kik på denne tekst, og eventuelt rette fejlene der er....Die Stimmung in der Geshichte der Kafka ist wie einen verwirrent Traum oder Alptraum. Die Situation, in die die Hauptpersonen sich befinden, ist einige mal surrealistischen und oft zu den Untergang... -
Frankrig.
ForumindlægHej med jer (: Jeg skal skrive en rapport om Frankrig, og så tænkte jeg på om i måske ved nogle specielle ting, eller bare vil hjælpe med noget info. Ved godt at jeg kan læse på nettet, det har jeg også gjort, men måske i kunne komme i tanker om nogle andre ting? (; Tak på forhånd. -
hvilken uddannelse vil i tage?
ForumindlægHej!Som sagt er jeg blevet student... mmmmm... dejligt...Jeg har taget et sabbat år, hvor jeg så arbejder...Men jeg vil gerne videre i systemet, men men som alle andre unge, ved jeg ikke helt rigtig hvad jeg vil være...Er der nogle der ved hvad de vil være? Hvilken interesse i og engagement har m... -
Produkt til projektopgave?
ForumindlægHej !!! Der er nu kun en uge til vi skal have projektuge(uge 5) og vi har brug for hjælp/inspiration til et produkt eller en kreativ fremlæggelse. Hovedoverskriften er Det moderne samfund, vi har dertil valgt udviklingen af kvindernes rolle på arbejdsmarkedet. Vi har selv overvejet at lav... -
Stalin
Forumindlæg\n\n\n \nEr der nogen der ved hvad det væsentligste er ved Sovjetuniones politiske udvikling,under Stalins magt? ved slutningen af 1920' til starten af 1940'erne ...?? \n -
00 i fysik
ForumindlægJeg har fået 00 i fysik i min 9'ende klasses eksamen, kan gymnasiet smide mig ud. Jeg er rigtig nervøs for skal aflevere mit adgangsbevis her på mandag, håber i vil svare -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet
