Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 15741 til 15760 af 29671
-
Eksamensprojekt HF
ForumindlægHej, jeg skal vælge emne til EksamensProjekt på HF. Jeg vil gerne skrive i historie og religion, men jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive om, er der nogle, som har nogle idéer til emne? - Er åben overfor alt :) På forhånd tak. Mvh. Ida -
Passer mine svar til problemformulerigen?
ForumindlægHej SP Jeg er har skrevet 5-6 sider omkring kost & livsstil, men sidder her og er i tvivl om mine svar er god nok til problemformuleringen, da det mest er vigtigt. Er der nogen der har noget tid til at kigge den igennem? - Sender i indbakke. Både problemformuleringen og overement samt... -
Kort spørgsmål.
ForumindlægHvad er afsætning helt præcist? Og hvad kan man blive hvis man tager den retning i HHX? Bare eksempler vil være super (: -
SRO
ForumindlægHej, har brug for hjælp til at få forklaret noget med min SRP! håber i kan hjælpe, da min lærer ikke kan, da hun er syg... har prøvet alt fra min side, har brug hjælp!!! Opgaven lyder således: Gør kort rede for de økonomiske, politiske, teknologiske og videnskabelige forudsætninger for Columbus... -
Akk eller dativ?
ForumindlægSie beide haben (ein) Freund bekommt Er i tvivl om, om ein står i akk eller dativ i overstående sætning? -
Vi skriver i øjeblikket en Dso opgave.
ForumindlægHey, Vi skriver i øjeblikket en Dso opgave. Jeg har valgt at skrive om 1. verdenskrig, imperialismen perspektiver den til 2. verdenskrig og dens konsekvens for det verden vi liver i dag, i faget dansk og historie. Problemet er at jeg mangler materialer, Hvis i kender gode links bøger evt. art... -
hvordan siger man...
ForumindlægHan fortæller hende hvad, der er sket? la cuenta qué ha sucedido? måske.. -
Haster, METODER
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i AT og ved at lærerne går meget op i metoder, men hvilke metoder bruger man egentlig i historie og hvornår??? -
Hjælp til Naturvidenskablig disposition?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en disposition for min fællesfaglig prøve eksamen i naturvidenskab, men jeg er ærlig talt på bar bundt hvad angår opsættelse. Kunne nogle Anbefale en skabelon jeg kan se på? F.eks en gammel disposition de selv har advendt? Jeg har et emne, men har bare ingen ide hvordan opgave... -
Billedkunst eksamen
ForumindlægHej :) Hvordan foregår billedkunst eksamen? C-niveau -
AT: videnskaben i litteraturen
ForumindlægHej! Jeg ville spørge om ikke der er nogen derude der har læst noget dansk eller engelsk litteratur (noveller,romaner,digte), der fortæller lidt om teknologi, videnskab og generelt gennembrud inden for disse? Jeg synes ikke jeg har fundet noget brugbart i det herlige ressourcerum som vi lidende A... -
Religionsfaglig metode??
ForumindlægJeg har AT-problemer ligesom alle andre herinde, og jeg mangler hjælp til at få forklaret hvilke metoder, der findes i religion? Jeg har lidt på fornemmelsen, at de minder lidt om de danskfaglige metoder, men er som sagt lidt blank lige med hensyn til religion. Vi fik aldrig introduceret nogle me... -
Overgang
ForumindlægHvor stor en overgang er der mellem mat på gym og mat på uni ? Hvordan vil I karakterisere overgangen? Har godt nok læst mig frem til, at man bevæger sig væk fra "anvendt matematik" til ren teoretisk matematik, men hvad er jeres oplevelser? Svar meget værdsat, tak! -
Dansk synopse
ForumindlægHvordan er det at man finder ua af hvad moralen er i en tekst? -
HJÆLP !!! Drama notater
ForumindlægHejsa :-) Nogle der kan hjælpe mig med drama notater: om Absurd teater og Naturalistisk teater? Jeg skal op i drama... det ville være en kæmpe hjælp :-D mhv xputte -
hermeneutisk spiral?
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig hvad det lige er en hermeneutisk spiral er? og hvordan man bruger den metode? Tak -
Eksamen på den nye reform
ForumindlægNu skal jeg op i old og tænkte på om der er nogen,som har været op i det, på den nye reform? er der nogen som kan fortælle mig hvad der er en god idé at kunne osv? og hvad man skal gøre til eksamen? tak :) -
Starte med metode
ForumindlægHej, nu er det ved at være AT-tid, så tænkte på, til dem af jer der har været oppe, når i snakkede om metode, sagde i så først noget generelt om metoderne i de forskellige fag og brugte det på opgaven, eller hvad gjorde i? På forhånd tak -
BETYDNING!! vigtigt
Forumindlæghvad betyder dette: sieg skål! sieg skål! sieg skål! -
Eksamen i 3g
ForumindlægEr eksamen i historie (3g) en 24-timers eksamen?
