Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 15781 til 15800 af 34519
-
Reducering
ForumindlægOpgaven hedder: Reducer udtrykket 3(p+q)^2-6p(q-p) Hvordan reducerer jeg det ? Ved jeg skal bruge nogle potensregneregler, men det hjælper bare ikke meget :S -
Disposition til Salte
ForumindlægSidder og skal til at lave en disposition om salte, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Nogen som har en disposition, som jeg kunne tage udgangspunkt i? Mvh. Cecilie -
142 kasser øl
ForumindlægSe, "i gamle dage" var det jo sådan, at et 13-tal betød, at man skulle give en kasse øl. Men nu er det jo blevet erstattet af det lidt mere opnåelige 12-tal. Skal der gives en kasse pr. 12-tal får man ret mange kasser øl, og familieformuen brændes således af hos de heldigste. Så derfor... -
Fysik og kemi før min mundtlige prøve
ForumindlægHej Er der nogen som ved ved noget neutralisation. Hvad er neutralisation? Hvad brug/kan neutralisation? Hvad anvendes neutralisation? -
Nofikationsområde
ForumindlægHej jeg har Windows 8. Hvad menes det her med: og så længe den ikke er arbejdet med fra notifikationsområdet, vil onenote ikke synkronisere -
religion - 3.g
Forumindlægjeg skal have religion i år, og vil gerne høre hvad det generelt går ud på og er det et svært fag ? Mia -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
Præsentation af outline?
ForumindlægHejza... Når jeg skal til at fremlægge min outline, skal man så starte med at præsentere den? Altså: "In my outline i'm going to talk about...and then i'll tell something about..." osv.. ? Hvor man så derefter fremlægger den? Eller behøves det ikke? Og HVIS man skal, er det så M... -
Leverpostejmad: Fordøjelsessystemet
ForumindlægNogen der har en ide om hvad der sker med en leverpostejmad på vej gennem fordøjelsessystemet? -
Fri Adgang
ForumindlægHvad menes der egentlig når der står der er fri adgang til en uddannelse bare man opfylder de specifikke krav. ? Betyder det så at man altid er sikret på at komme ind og læse den uddannelse uanset hvor den er placeret på en prioriterings såfremt de uddannelser man har søgt før den siger nej til ... -
Udsættelse af AT
ForumindlægHej folkens! I denne uge (uge 3, red.) skal vi skrive AT om Kampen for det gode liv, der var eksamensopgave sidste år. Problemet er, at jeg lå i sengen med influenza mellem mandag aften d. 13. og hele tirsdagen d. 14. Nu sidder jeg, kort før opgaven skal afleveres, uden at have skrevet noget som... -
Terminsprøve og afgangseksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige startet i 9. Klasse. Jeg er en smule nervøs for terminsprøven i januar og afgangseksamenen. Da jeg ikke har nogen at spørge til råds (min storebror havde ikke haft nogen af delene pga corona og mine andre venner havde det i en formildet version), vil jeg bare spørge de kloge hove... -
Venstre eller højre?
ForumindlægJeg skal placere nedenstående politiske udsagn, så jeg fortæller, om de hører til venstre eller højre side på henholdsvis den værdipolitiske eller fordelingspolitiske skala. Kan I hjælpe mig med dette? 1. Bilerne skal ud af byen. 2. Den fri abort skal afskaffes. 3. Alle over 15 år skal have ste... -
STX eller IB?
ForumindlægJeg går i 1.g på htx, men har på det seneste overvejet at droppe ud og skifte til enten STX eller IB (toårig engelsksproget gymnasieuddannelse), mest fordi jeg savner at have sprogfag. Efter gymnasiet vil jeg gerne studere lingvistik, et fremmedsprog, filosofi eller matematik på Oxford/Cambridge ... -
Hvad ville du gøre hvis du var mig?
ForumindlægHej allesammen, jeg skal til 9.kl efter sommerferien og jeg ville virkelig total forandre mig, altså tage skolen seriøst og virkelig blive klog . Jeg er en der snakker i nogle bestemte fager, og er ikke så god til tale flydende tysk og engelsk. Jeg er også virk... -
Synes I jeg skal klage...
ForumindlægHej. Jeg ved ikke om det er muligt at klage over årskarakterer, men jeg har fornyligt set min afsluttende årskarakter i engelsk A hvor jeg har fået 10. Men i de sidste to standpunkskarakterer havde jeg fået 12. Jeg har alt haft 14 afleveringer i engelsk hvor jeg i alle sammen har fået 12, undtag... -
Gode råd?
ForumindlægUndskyld hvis der allerede har været en million indlæg omkring dette, men jeg kunne ikke finde nogen.Jeg føler mig lidt usikker til mundtlig mat i folkeskolen. Jeg skal op på onsdag, og tænkte at jeg ville øve mig lidt inden da. Er der nogen af jer, som har nogle gode råd til mig? :) Og er der no... -
The Veldt
ForumindlægHej, jeg har et lille problem, som jeg håber nogen gerne vil hjælpe mig lidt med:) Min engelsklærer har ikke været så god, og vi har ikke fået analyseret nogen tekster og skal op til eksamen om nogle dage. - Er der nogen der har haft noget om The Veldt? Kan I så ikke lige skrive kort (men ikk alt... -
Differentialeregning og statistik
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og er igang med at forberede mig til mundtlig matematik eksamen på mandag og jeg har svært ved at gennemskue differentiale regning. Er der nogen som kan give mig en kort forklaring på hvad differentiale regning generelt er og hvad differrentiale kvoitienten betyder? Deru... -
Altid lav karakter
ForumindlægSå kom jeg lige med nød og næppe igennem dagens eksame med et 4 tal. :( Jeg går på en videregående uddannelse inden for webudvikling og er tidligere uddannet datamatiker. Jeg har det store problem at jeg kun altid lige komme igennem og aldrig rigtig får en karakter der ligger på mere end 7, og fl...
