Søgning på: SRP historie. Resultater: 15801 til 15820 af 22627
-
hvordan?
ForumindlægHvordan lærer du bedst? Jeg vil gerne have en mellem lang forklaring. Tak -
Adganskrav = snittet af påkrevede fag el. alle fag?
ForumindlægSagen er den at jeg på det seneste har overvejet at give den et skud mod medicin-studiet, og derfor skal opfylde adgangskravet som i 2007 hed 9,5 i gennemsnit. Mit spg. lyder så: Er dette tal gennemsnittet af de relevante fag? (læs: påkrevede fag, i dette tilfælde dansk A, engelsk B, matematik ... -
"også du min søn"
Forumindlæger det nogen der kan hjælpe med at forklare hvad Cæsaren endelig mener med "Også du min søn"?? -
NOGEN DER VIL RETTE? vigtigt
ForumindlægUna mujer llamó Manuela vive en Madrid con su hijo Esteban. En sus 17 cumpleaños de años, ellos lo celebran, para ir al teatro. cuando Esteban abandona el camino después de un coche, para conseguir un autógrafo, y entonces un coche lo insinúa. Los órganos, son utilizados para guardar un otro huma... -
Hjælp til konjunktiv + indledning
ForumindlægHej, Jeg er i gang med min 24-timers forberedelse til TyF B, og det går egentlig meget godt. Der er dog to ting, jeg har problemer med, som jeg håber I kan hjælpe med: 1) Hvordan skal denne konjunktiv lyde: "Hvis hans far ikke var blevet dødssyg, ville han aldrig fået kendeskab/opnået inds... -
mediets dækning af Irakkrigen
Forumindlæghar lige et (måske) dumt spørgsmål. Men på den måde mediet dækkede over Irakkrigen, er det egentlig negativ? -
Efter gymnasiet...
ForumindlægSå er gymnasiet snart slut for os 3g'ere og vi skal videre i livet. Men hvad skal I? Ansøgningsfristen er 5. juli så man skal snart beslutte sig! Jeg regner selv med at læse farmaceut. Andre? -
Kampen mod hovedpine (Aspirin) - AT
ForumindlægHej.. Jeg har besluttet mig for at skrive om aspirin og kampen mod hovedpine i AT.. Jeg kombinerer fagene kemi og samfundsfag og under samfundsfagsdelen har jeg tænkt mig at se på hvilken udvikling, som er sket i forhold til forbruget af aspirin gennem årene (slutningen af 1800 og til i dag).. Pr... -
Nogen som er rigtig gode til engelsk??
ForumindlægHvis der er nogen som er gode til engelsk så send mig en pb. Så skriver jeg hvad det drejer sig om. Der modtages betaling -
3 min. mundtl. indslag for klassen
ForumindlægJeg underskylder meget hvis jeg er kommet til at poste i den forkerte kategori. I overmorgen drager min klasse og jeg på en hyttetur. Vi har alle fået den opgave som lyder følgende: "Du er på". Alle elever har 3 minutter til rådighed til et mundtligt indslag (sang, tale, oplæsning, skue... -
Genfortælling af en krimi
ForumindlægHej med jer.. I morgen skal jeg fremlægge om en krimi, der skal være en "whodunnit", altså en krimi, hvor én eller flere bliver dræbt, og så er der fokus på, hvordan det bliver opklaret. Problemet er bare, jeg er total blank! Jeg har virkelig ingen anelse om, hvad jeg skal fortælle om. ... -
D-mark valutareform - HASTER!
ForumindlægHej! Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med den tyske valutareform i Den Kolde Krig? Så vidt jeg har forstået var det Vesttyskland der indførte den, men var valutaen højere, lavere eller den samme i Østtyskland? Håber i kan hjælpe! -
Rettelse af min stil
ForumindlægGoddag Er der en venlig sjæl derude, som vil gerne rette min dansk stil på 4½ side? Det ville være et kæmpe hjælp for mig. Tak på forhånd -
Hvilke Ord?
ForumindlægHej alle, findes der et ord for en person, der syntes, at det ene køn er bedre end det andet? -
kort uddannelse - hvorfor
ForumindlægHvorfor har Venstres vælgere egentlig kortere uddannelse end fx Enhedslisten eller de Radikale. SKal lige siges, at det står i min bog -
er det her skrevet rigtigt?
Forumindlægthe moon 1: the moon, is a short story because the story is realistic. A short story is shorter than a novel, I know Fiction is under 10,000 words. 2: Mrs. nadine kinevam, because it is her whole the text centers on. 3: it's 3'rd person, because 3’rd person told of everything that... -
Ret en ´kort oversættelse
ForumindlægEn kort oversættelse fra engelsk til dansk: Dear Diary On Friday i had a job, a fiancée, a home, and a life that made sense (well as much as any life makes sense).then I found an injured girl bleeding on the pavement, and I tried to be a Good Samaritan. Now I’ve got no fiancée, no home, no... -
HJÆLP
ForumindlægHej det er ikke med lektiehjælp at gøre, men jeg håber i kan hjælpe mig jeg ville have hjælp til at kunne blive bedre til at læse,retskrivning osv, fordi siden jeg var lille har min dansk været rigtigt dårligt siden 8 klasse har vi haft afleveringer for osv jeg har altid fået endten 02 eller 4 og... -
ideologier og politiske skillelinjer ?
Forumindlæger der nogen der vil være sød og forklare hvad det er politiske skillelinjer betyder ? jeg har en ide om at det måske kunne være noget med forskellen på de politiske partier og hvor deres grænser går. ideologier ved jeg godt, men politiske skillelinjer ? -
Verdens bedste demokrati?
ForumindlægLever vi i Danmark i verdens bedste demokrati? Hvorfor? Hvorfor ikke?
