Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 15821 til 15840 af 39512
-
Sommer kurser for gymnasie elever?
ForumindlægHej :) Er der ikke sommer kurser for gymnasie elever? Jeg går i 2g på htx, efter sommerferien skal jeg i 3g, men jeg har virkelig dårlige karakter i matematik og jeg har det på A. Så derfor vil jeg rigtig gerne bruge min sommerferie på at blive bedre til matematik, men jeg ved bare ikke hvor jeg... -
Årsprøvekarakter - betydning?
ForumindlægDav! Følgende situation: -Går i 1.g, HTX -Årskarakterene er givet -Har været til min eneste eksamen -Mangler 1 årsprøve, hvilket er skr. matematik -Afslutter dog først matematik på andet år Så jeg undrer mig over følgende: Kommer den årsprøvekarakter jeg får her i skr. matematik til at stå nogl... -
Astronom?
ForumindlægHej. Jeg sidder her og er dybt facineret af alt hvad jeg læser omkrig nye opdagelser i rummet, og lign. Og gad egentlig godt være ham der opdagede alt det! så tænkte på hvordan man bliver astronom? kan se at man skal have en bachelor grad i fysik, men hvordan tager man den? er der nogle krav til ... -
tysk hjælp :), hurtigt lavet hvis du god til tysk (: .
Forumindlæghejsa vil du/i være søde at rette mit tysk , jeg skal gerne have lavet det til i morgen :D Um circa eins Woche ist es Pfingsten. In mein Pfingsten gehe ich nach Skagen mit meiner Eltern, meinem Bruder und meiner Oma und Opa. Das ist ein Tradition, als wie tun jedes Jahre. Wir pflegen Minigolf z... -
Tabellen viser udviklingen i antallet af golfspillere
ForumindlægOpgave 2 Tabellen viser udviklingen i antallet af golfspillere, som var medlemmer af Dansk Golf Union. År 1990 1992 1994 1996 1998 Antal golfspillere 39 132 47 397 56 052 67 734 78 394 1) Indtegn tabellens oplysninger i et enkeltlogaritmisk koordinatsystem (på enkeltlogaritmisk papir ell... -
Forkerte fag
ForumindlægHej, Da jeg startede i gymnasiet, vidste jeg ikke, hvad jeg ville, og har derfor valgt en "tilfældig" studieretning. Nu viser det sig så, at jeg har valgt helt forkert. Jeg er ved at være færdig med 2.g, og kan derfor ikke engang skifte linie på skolen. Jeg skal til min uddannelse bl.a.... -
a^0=1 Hvorfor?
ForumindlægJeg har forstået at i matematik er det fuldkommen ligegyldigt om man kender til årsagen til hvorfor det er sådan og sådan er det bare. Men efter jeg selv har bikset med begrebsdannelse siden mine tidlige dage af matematik og endelig har forstået at nøglen er ren udenadslære, er jeg blevet endnu m... -
Hjælp til demokrati
ForumindlægHej alle Vi har et AT-forløb i øjeblikket omhandlende demokrati. Jeg har fået fagene matematik og oldtidskundskab til at belyse emnet. Vi har fået at vide, at underemnet er "retfærdighed" og at vi vha. af de to fag skal skrive et problemformulering. I old har vi haft lidt om direkte... -
MØK nu - HA efter sommer?
ForumindlægHej brugere på studieportalen Min situation er at jeg i juni 2011 bestod min Højere Handelseksamen (HHX). Efter jeg havde modtaget mit eksamensbevis, søgte jeg om optagelse på Markedsføringsøkonom-uddannelsen på et erhvervsakademi. Kort efter uge 42 2011 begyndte spørgsmålene at vende sig i h... -
En sproglig søges.
ForumindlægJeg går i 2.g på den naturfaglige linje og afslutter derfor tysk i år. Derfor kunne det være rart hvis en dygtig sproglig gad at skimme min tysk-aflevering. På forhånd mange tak. Ps. indholdsmæssigt er det noget gøgl :P. - Identität Wenn man über den Begriff Identität spricht, muss man bald e... -
Burde jeg droppe ud eller ikke? hjælp :D
ForumindlægHej, Jeg er 16 år og er lige flyttet fra det første halve år på HTX til en innovationslinje på HHX da fysik, kemi, biologi ikke var mig men jeg godt kan tænke mig noget med handel og iværksætteri. Jeg kan mærke at jeg er rimelig skoletræt, jeg er rimelig fraværende og laver ikke rigtig lekt... -
hjælp til valg af gymnasie
ForumindlægHej. Jeg har fået mine karaktere i 9 klasse, jeg har et snit på 6,5 hvilket jeg er ret tilfreds med, fordi jeg har rykket mig meget siden de sidste karaktere vi fik. Det betyder at jeg kan komme ind på gymnasiet da det er højere end 5,0. Jeg interessere mig meget indenfor IT, og så har jeg fået ... -
Kan jeg det?
ForumindlægJeg går i 7. klasse og er fantastisk til matematik. I timerne arbejder jeg med at gennemføre pensummet for A-niveau på gymnasiet, men jeg er snart færdig med det. Jeg er virkelig træt af mine matematiktimer, jeg skal vælge mellem at arbejde selv, som udfordrer mig, men det er ret ensomt, eller ... -
optagelse efter sommer (hjælp)
Forumindlæghej.. jeg vil gerne ind på IHA og læse ingeniør.. kravene er blot: Krav til niveauer? Ud over ovennævnte eksamen er der følgende krav til niveauer: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af mundtlig og skriftlig eksamen på mindst 6,0 efter 13-skalaen eller 02 efter 7-skalaen Fysik ... -
Merit for selvstudie med eksamen
ForumindlægDa jeg blev optaget på STX, bestod jeg eksamenerne i matematik A som selvstudie i 1.g. Nu tager jeg en komplet HF som selvstudie og bad om merit for bl.a. mat A, men uddannelsesvejlederen gav kun merit for mat C med den begrundelse, at jeg kun har haft matematik i et år. Det er åndsvagt. F.eks.... -
Kan jeg tage et ekstra valgfag?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg går i 1.g på HTX på en studieretning med Kom/IT A, Samfundsfag B og Psykologi C, og jeg elsker det. Jeg vil rigtig gerne have både matematik og engelsk på A-niveau, fordi jeg elsker begge fag og det er derudover to meget brugbare fag, men på min studieretning har vi desvæ... -
HA(almen), HA(jur), eller?
ForumindlægHej. Jeg skal snart vælge videregående uddannelse. Jeg kommer fra en STX med matematik og samfundsfag på A-niveau. Jeg ved, hvilken retning jeg gerne vil gå i, men mere ved jeg ikke på nuværende tidspunkt. Jeg håber, at I måske kan hjælpe mig på vejen til at finde ud af dette. Jeg har altid haft... -
Eksamen
Forumindlæghej derude. da jeg snart skal til prøve i matematik ville jeg gerne kigge på den forrige matematik eksamen som var i sommers. Er der nogen ide om hvad den hed. Altså: ..... 2014. Det er matematik A. -
3 års noter sælges
ForumindlægJeg har en mappe med kompakte noter til matematik A-niveau, med henvisninger til Grundbogen, Højniveau matematik 1 og Højniveau matematik 2. Sælges for 300,- -
:)
Forumindlægnogle der har lavet sso i matematik som jeg gerne må se? vil ikke skrive af eller noget.. vil bare se det da det er anderledes i matematik.. har selv om fibonacci men det er ligegyldigt hvad emnet er.. bare det er en matematik-sso.. det kunne være dejligt.. :)
