Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15881 til 15900 af 20009
-
Det lille kredsløb & det store
ForumindlægHar et spørgsmål i forhold til figuren: Hvorfor er det lille kredsløb (lunge kredsløbet) at blodet er afiltet Hvorimod det store kredsløb (hjerte - kropskredsløb) er iltet blod En flink som kan hjælpe aaa -
Produkt - Danskere i krig (konsekvenser)
ForumindlægHej. Min årgang har her om snart projektuge (projektopgaven 9. klasse). Overemnet er "En jord - forskellige verdener", og jeg danner en gruppe med to andre personer - vi har valgt delemnet/underemnet "Danskere i krig (konsekvenser)", mht. til psykiske mén, fysisk, mentalt så... -
Hash - Kreativt produkt
ForumindlægHej folkens! Jeg går i niende klasse, hvor jeg har projektuge, og skriver om emnet hash. Jeg har fået skaffet mig en masse materiale, læst og studeret og har erfaringer med emnet. Men da jeg klart er bedre til fremlæggelse end jeg er til skrivning, vælger jeg at lave en deposition i stedet fo... -
Eksamensfremlæggelse
ForumindlægHej Allesammen\n\nJeg har tidligere spurgt efter materiale til min rapport om "integration af indvandrere på arbejdsmarkedet i USA og DK" .. Rapporten er nu færdig - Nu kommer fremlæggelsen :s\n\nMin rapport har som hovedfagområde Samfundsfag og som underfagområde sprog/kultur. Så logis... -
forvirret!
ForumindlægHejsa. Jeg er ret forvirret over AT fremlæggelsen. Jeg har tænk mig at fremlægge min problemformulering, underspørgsmål, konklusion, metoder, perspektivering til andet AT emne og ny viden, men jeg er i tvivl om jeg skal komme ind på mine underspørgsmål? Jeg ved ikke om jeg bare skal fortælle hvad... -
dansk eksamen mundtlig fsa 9. klasse Hjælp!
Forumindlægjeg har et måske lidt underligt spørgsmål ved ikke :), men prøv at svar :) det lyder således, til eksamen skal jeg så fremlægge det for censor og lærer i samme rækkefølge som jeg analysere den, altså fx. i følgende rækkefølge Formen • Præsentation af billede og kunstneren • Hvad er det... -
Bestem længden på rektanglets sider, når tværsnittets areal er størst muligt...
ForumindlægHejsa! Det ville være en kæmpe hjælp, hvis nogen kunne forklare mig dette. Jeg skal fremlægge en opgave, men jeg forstår ikke heeelt hvordan. Det jeg har lavet, er lavet på TI-Inspire, så hvordan det skal forklares og fremlægges ved jeg ikke. Pls hjælp!!! Jeg skal løse denne opgave: Figuren vi... -
Projektopgave.. Emne???
ForumindlægGod aften derude. :) Jeg står og skal lave projektopgave ( 20-30 mins. fremlæggelse) her om en uge, men aner ikke hvad jeg skal skrive om. Jeg har derfor oprettet denne tråd, og håber på, at kunne få lidt inspiration. Overemnet lyder, "Når grænser flyttes" (og så kan man jo selv... -
Kan man lave projektopgave om allergi?
ForumindlægHej allesammen! Jeg er ny herinde, og jeg tænkte, at I måske kunne være til hjælp eller inspiration! :-) Jeg har projektuge i uge 10, har fået gruppen på plads, og overemnet er 'Fremtiden'. Problemet er, at vi inden udgangen af denne uge skal have vores underemne på plads. Vi inter... -
Indslag om overforbrug
ForumindlægHej Min gruppe og jeg har valgt emnet "Overforbrug" til vores projektopgave og har tænkt os at lave det som et 22 minutters tv-indslag og 8 minutters fremlæggelse. Vi har skaffet interviews med Socialdemokraternes forbrugsordfører og forbrugsekspert Jens Houe Thomsen. Derudover har vi... -
Hjælp til dispositioner
ForumindlægSøger hjælp til besvarelse af disse problemstillinger!! Det ville betyde utrolig meget, da jeg skal op i morgen. 1 Tema: Vandmiljøplanerne og nitratudvaskning Med udgangspunkt i det vedlagte materiale skal du forberede en fremlæggelse, hvor du analyserer og vurderer de biologiske problemstillin... -
Metoder i psykologi, HASTER
ForumindlægHej. Jeg skal op i AT fremlæggelse på fredag. Og nu er jeg efterhånden blevet meget usikker på min egen opgave. Jeg skriver i engelsk og psykologi om novellesamlingen "Dr. Jekyll and Mr. Hide". Min oneliner lyder således: "Hvordan kan de psykologiske aspekter i novellesamlingen f... -
Spørgsmål Syre/Base Titrering
ForumindlægHej allesammen i må meget gerne hjælpe mig med disse spørgsmål. Skal bruge dem til min eksamensforberedelse, så det ville være supe dejligt med lidt hjælp. Svarene må meget gerne være korrekte og forståelige :D Fremlæggelsen skal bl.a. indeholde en beskrivelse/forklaring af nedenstående pun... -
Sædcelledannelse??? Hurtig spørgsmål!
ForumindlægHejsa, Jeg sidder med en opgave omkring hypofysehormonernes betydning for sædcelledannelsen. Jeg skal fremlægge processen omkring testosterone-dannelse som kan ses ved billedet. Eftersom jeg synes det er lidt indviklet, håber jeg nogen kan hjælpe med at få det forklaret. Jeg har fors... -
Bonn og Berlin, mangler hjælp..
ForumindlægHej jeg skal lave en fremlæggelse her på torsdag angående Bonn og Berlin. Det skal vare cirka 2:30min Det her er hvad jeg har indtil videre, og hvis der er nogle der vil være sød og oversætte det jeg har skrevet på dansk, og rette min fremlæggelse igennem, ville jeg blive meget glad. Tusind ta... -
To Begyndersprog?
ForumindlægHej :) Jeg går lige nu i 9. klasse, og jeg prøver at finde ud af hviklet gymnasie jeg skal ind på efter folkeskolen. Jeg skal på STX og det skal være i århus området. Mit problem er, at jeg rigtig gerne vil lære både spansk og fransk, men jeg har haft tysk i folkeskolen, da min skole ikke... -
To Begyndersprog?
ForumindlægHej :) Jeg går lige nu i 9. klasse, og jeg prøver at finde ud af hviklet gymnasie jeg skal ind på efter folkeskolen. Jeg skal på STX og det skal være i århus området. Mit problem er, at jeg rigtig gerne vil lære både spansk og fransk, men jeg har haft tysk i folkeskolen, da min skole ikke und... -
Forbandelser over tyskstil
ForumindlægFørst må jeg sige, at jeg ikke som sådan skal bruge hjælp, men må ud med nogle frustrationer… og måske skovle nogle gode råd i land… bare så jeg ikke spilder nogens tid.Der skete det at vi fik tysk stil for... en simpel én: oversættelse og lidt kommentarer til en tekst.Da jeg sætter mig for at sk... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej SP, Har et spørgsmål angående eksamensbeviset. Man får både årskarakter og eksamenskarakter. Spørgsmålet lyder så: I de følgende fag har jeg f.eks. afsluttet Fysik B og Tysk B Årskarakter: Fysik B: 7 i både mundtlig og skriftlig Tysk B: 7 i både skriftlig og mundtlig Kommer så kun op... -
Resumé af Rumpelstilzchen
ForumindlægHej, jeg skal skrive et par sætninger om eventyret Rumpelstilzchen (Rumleskaft) på tysk. Er der nogen, der har tid og lyst til at rette nedenstående tyske sætninger for grammatikfejl? Der er sikkert en del fejl i. Tusind tak :) Sætningerne på dansk: Eventyret handler om en møller, hvis datter, i...
