Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 16021 til 16040 af 58387
-
Feministisk engelsk litteratur i 70'erne
ForumindlægHey gutter. Jeg skal til at skrive min SRP om feminisme inden så længe, og jeg mangler noget engelsk feministisk litteratur fra 70'erne som er let at gå til, og som kan spille sammen med Jette Drewsen's "Fuglen" og "Hvad tænkte egentlig Arendse". Jeg har specielt henbl... -
3. g dansk eksamen stil
ForumindlægHej alle 3. g'ere!Hvordan er jeres dansk stil gået?Jeg synes godt nok det var svære emner!!Skrev opgave 3!Glæder mig til at høre fra jer! -
Eksamens prøve hjææælp
ForumindlægKære Studieportalen, jeg har fået en eksamens prøve i historie.. Det fungere jo sådan, at man får nogle kilder, hvor man så skal lave en problemformulering og underspørgsmål til... Har haft sådan en opgave før, hvor jeg sagtens kunne, men denne gang er jeg helt lost.. Baggrundsviden om kilder... -
Titrering af husholdningseddike - eksamens noter
ForumindlægEr der en, som vil kigge nedstående igennem. Jeg har forsøgt, at skrive ned hvad jeg vil komme ind på, hvis jeg trækker min rapport om Titrering af husholdningseddike til eksamen (Kemi C) * Beskrivelse af hvordan jeg lavede forsøget. • Phenolphthalein - viser hvornår vi er ved ækvivalentspun... -
Resultater til 3.028, eksamens opgaver i matematik :)
ForumindlægHeej :) Som overkskriften siger, har lavet opgaven, er bare i tvivl om resultaterne også er helt rigtige. Har forsøgt at finde det herinde, men hvis det bare er fordi jeg er en kegle, og de faktisk er her, må I gerne sende et link. Ellers er der nogen der ligger inde med dem? Foresten handler op... -
Måling af lysets bølgelængde - eksamen imorgen!
ForumindlægHey alle!! Jeg er en kæmpe knibe, jeg står og skal til eksamen imorgen og troede jeg havde godt styr på mit emne. Det har jeg i nogen fald også. Men hvordan fanden virker ligningen til at måle lysets bølgelængde og hvordan bruges den. Kan simpelthen ikke få det til at virke - fatter virkelig hat ... -
Dansk mundtlig Eksamen (Reklamer Klima)
ForumindlægHej - Angående stof til mundtlig eksamen. Jeg står og mangler en reklame med statoils Bio95 (1G). (Statoil Bio 95.mov - http://www.youtube.com/watch?v=BpdoHdzNTRo&NR=1) Ja, som i kan se har jeg fundet den, MEN!! der mangler lyd på de sidste sekunder og kvaliteten er ikke ligefrem i top. Så er... -
UV-stråling forsøg - Naturfaglig eksamen
ForumindlægVi har trukket stråling til den naturfaglige eksamen. Hvis i har nogle forsøg der omhandler UV-stråling, må I meget gerne skrive det i kommentaren. <33 -
komme op i skrftlig eksamen mat b igen?
Forumindlæghey!Var til eksamen i amt b her gik af helvede til nåede ikke at blive færdig ja min hjerne kollapsede, ets tort tabu da jeg ellers plejer at få 10 til den slags test/eksamener, men nu skal jeg være glad fhvis jeg får over 6. Jeg ved at man kan komme op i mundlig eksamen igen i 2g, hvis man ikke... -
Karakterberegning
ForumindlægJeg vil lige have en afklaring på omkring skriftlig eksamen: jeg skal op i Dansk samfundsfag og engelsk A vætges de spm 2 eller 1? Jeg skal muligvis kun op i skrftlig og ikke mundtligt i de tre fag. Hvor meget vægtes de. -
færdiglavet sæt til Mat B eksamen, december 2012???
Forumindlægfærdiglavet sæt til Mat B eksamen, december 2012??? -
oversættelse dansk -engelsk. Regler for hvad der skal stå først.
ForumindlægHej :o) Jeg har fået en lang række af forskellige sætninger for, som skal oversættes fra dansk til engelsk. Umiddelbart har jeg bare gjort det efter, hvad der lyder mest rigtigt - hvilket jeg dog er træt af, da jeg egentligt helst ville gøre det efter reglerne. Hvis der da findes nogle sådan? Sy... -
Til hvilke eksamener må man bruge google oversæt?
ForumindlægEr der nogen der ved, til hvilke eksamener det er tilladt at bruge google oversæt? Der er tale om STX. Det er bare, så jeg ved, om jeg skal bruge eller ikke bruge google oversæt til de daglige afleveringer. Arbejdsmåden med de daglige opgaver skal helst være det samme som til den endelige eksamen. -
skriftlig engelsk B - nogen der vil kigge på min stil?
ForumindlægHey Jeg har også, som så mange af jer andre, været oppe i skriftlig engelsk B i dag. Er der nogle, der vil kigge på den og evt. komme med en karakter. Jeg skrev A'eren om kommunikation og teknologi. Jeg er ikke sikker på, at jeg har forstået tekst 3 rigtig, den med McCain, Blair og alle de an... -
Hvilke karakterer tæller med i mit gennemsnit..?
ForumindlægHej Jeg har hørt rigtigt meget og hvor for nogle karakterer, som tæller med... og ærligt talt er jeg blevet lidt forvirret .. Så hvad for nogle karakterer kommer til at tælle i mit gennemsnit, og kommer jeg op i alle fag, lige meget hvilken niveau det er ? På forhånd tak.. -
Finde engelske kilder/artikler til SRP Mediefag B Engelsk A. American History X
ForumindlægJeg har valgt at skrive SRP om American History X i mediefag B og engelsk A. Jeg skal bruge nogle engelske kilder omkring emnet. Som jeg evt. kan bruge til at drage paralleller til filmen og en retorisk analyse osv. Er der nogen som har nogle specielt gode kilder liggende? Eller ideer til hvo... -
Dansk eksamen-talladt at have computer med til forberedelsen?
ForumindlægHej. Er der nogen der ved om man må have sin computer med til dansk mundtlig eksamens forberedelse?? Har nemlig en masse noter der og der er virkelig mange sider, så gider ikke printe dem alle sammen ud.. -
TYSK rettelse - VIGTIG eksamens hjælp
Forumindlæghej forum...vil i være så venlige at hjælpe mig med at få rette denne tyske tekst.. da det er noget jeg ska fortælle til eksamen...på forhånd tak.. In 1889 wurde Adolf Hitler in Braunau in Österreich geboren. Der Vater von Hitler heisste Alois Hit... -
Disposition til fransk eksamen mundtlig
ForumindlægJeg skal til fransk eksamen i mundtlig, og det ville være lækkert hvis en gad rette min disposition :) På forhånd tak. Je vais commencer par présenter ma disposition : 1. (Evt. Premièrement osv.) Un résumé 2. Une analyse (personkarakterik) 3. Interprétation (tema, personlig vurdering) 4.... -
Samf: 24-timers eksamen om EU
ForumindlægSidder midt i en samfundsfags eksamen om EU, og er lidt på bar bund. Jeg har følgende understående bilag, som jeg kort har redegjort for: Bilag 1: Et andenrangsvalg - Opstår demokratisk paradoks i og med Eu-parlamentet er blevet mere magtfuld mens der er faldende valgdeltagelse x Gav men...
