Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16021 til 16040 af 163702
-
heelp
Forumindlæghej nogen der kender et sted hvor man kan finde latinske ord der nedstammer fra spansk, fransk, tysk engelsk... -
Artikel
Forumindlæger der ikke nogle der har lavet en engelsk artikel. jeg har ikke brug for en bestemt artikel, har bare brug for en artikel, så hvis en a jer har lavet en artikel, vil i så gerne være søde og sende den til mig i inbakke???? :-D -
Hjælp til SRP- Problemstillinger
ForumindlægHey, Vi skal snart skrive SRP og kan ikke komme på ideer til problemstillinge(r). Fagene er Engelsk A og Historie B og jeg skal skrive om palæstina konflikten. Emnet strækker sig fra ca. 1894-1948. Jeg skal især skrive om briternes ( Englands) rolle i palæstina. Evt. andre ideer modtages gerne! M... -
udregning på lommeregner
Forumindlægjeg skal indtaste følgende: sin A = 0,30 <=> A = ? Hvordan kommer jeg frem til facit? -
Årsprøver - hvor mange?
ForumindlægHej, hvor mange mundtlige og skriftlige årsprøver skal man minimum være oppe i (hele sin gymnasietid)? -
Phytagoras
ForumindlægEr der nogen, der vil forklare pythagoras? Vi skal til mundtlig eksamen i det på tirsdag. -
Oversættelse øvelser
ForumindlægHey Tænkte om der var nogle der vist hvor man kunne prøve kræfter med nogle oversættelsesopgaver a la dem til eksamen. Behøver ikke være nogle der er givet til eksamen men ca. samme sværhedsgrad og længde. Er der nogle der kunne hjælpe mig med det? Eller hvis der ellers er andre steder man kun... -
Har nogen læst i England?
ForumindlægHej!Er der nogen på studi som har læst i England? Jeg vil gerne afsted i et år, men har svært ved at finde ud af hvad der lige passer til mit niveau? Skal jeg tage et engelsk kursus tilrettelagt for udlænding eller tilmelde mig et ganske almindeligt fag og læse sammen med engelske elever? Min ide... -
Eksamen i Teknologi B
ForumindlægJeg skal op i eksamen i Teknologi B, og ville bare lige spørge om der er nogen som har nogle gode råd til mig? Nogle erfaringer? Må indrømme jeg er en lille smule nervøs da jeg aldrig har prøvet at skulle forsvare et teknologi projekt mundtligt, så jeg ved ikke hvad jeg skal forvente derhenne. :P -
Oversættelse af stykke fra tekst
ForumindlægHej.. Jeg sidder og forbereder mig til engelsk eksamen, og er ikke sikker på, jeg forstår den. Er der nogen, som kunne give mig et bud på, hvad der menes med dette; Does that matter? If Britain is more unequal, it is also better off, with incomes under Labour up across the board. Surely, minister... -
Tysk eller Spansk?
ForumindlægHej alle, Lige p.t. står jeg og skal vælge mellem Tysk fortsættersprog B eller Spansk begyndersprog A. Jeg havde tysk i folkeskolen, men er ikke så god til det. Til gengæld har jeg lige haft et års spanskundervisning. Jeg syntes at spansk lød oplagt, men problemet her er så, at jeg ikke kan få E... -
Apartheid (SRP)
Forumindlæggoddag hjælpsomme folk! nu er det ved at være tid for os 3g'ere til, at starte på vores SRP! jeg har valgt at skrive om apartheid-styret, men eftersom emnet måske kan virke for bredt vil jeg prøve at indsnævre emnet så det kan blive interessant at læse om, men jeg har et lille problem; jeg ... -
Essay Insignificant Gesture
ForumindlægHej jeg tænkte på om en venlig sjæl ville se denne opgave igennem og kommentere lidt på indholdet. Jeg vil gerne vide om afleveringen lever op til det engelske essay og om der er noget jeg skal tage op til efterretning.. Mange tak på forhånd. -
Hypergeometrisk/binominal fordeling
ForumindlægHalløj. Jeg er igang med forberedelse til mundtlig eksamen, og har fået følgende spørgsmål: Gør rede for binomialfordeling og hypergeometrisk fordeling samt anvendelse af disse. Jeg har gjort rede for binominalfordeling, men mangler hypergeometirsk fordeling. Jeg har findet lidt inde ... -
Definition af "bestået"
ForumindlægJeg står i den situation at jeg ønsker at komme ind på en uddannelse der har matematik b som et af kravene. Nu forholder det sig imidlertidigt sådan, at jeg til den mundtlige eksamen i matematik b fik 5 og til den skriftlige fik 9.Når der så står at "Specifikke adgangskrav er matematik og en... -
Eksamen i DK
ForumindlægJeg er kommet op i mit hadefag DK på gym. jeg vil høre om der er nogle der har nogle gode ideer til, hvordan man laver en okay eksamen, en lille skitse over hvad jeg skal tage op.. jeg er virkelig lost, hjælp. Bar kom med nogle gode ideer... -
Lineær vækst Y=ax+b?
Forumindlæghar fået denne opgave : Gør rede for lineære funktion Y= ax+b Du skal bladt andet komme ind på betydningen af tallene a og b på, hvordan a og b kan bestemmes? -
karakterspørgsmål!
ForumindlægAltså matematik B-niveau tæller 1/3 og A-niveau 2/3. Hvordan kommer det til at stå på eksamensbeviset? -
Vil læse medicin!
ForumindlægHej alle :) Jeg er en pige på 17 år, som rigtig gerne vil læse medicin! Lige nu går jeg i 2.g, men jeg ved ikke om jeg kan nå at forbedre mit gennemsnit. Jeg fik rigtige gode karakter i 1.g, men mine karakter er dalet rigtig meget ned her i 2.g, især pga. sygdom. Jeg vil bare spørge, om det k... -
anoreksi
ForumindlægHvad hedder anoreksi på engelsk.. hedder det anoretic, og hvordan udtales det i givne form??
