Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 16221 til 16240 af 18958
-
Det haster!!
ForumindlægHvad menes der med en person er omdrejningspunktet. ?? Please det haster virkeligt!! :( Tak på forhånd! (: -
Antal A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej derude (-; Jeg skal her efter sommerferien starte på gymnasiet. Jeg har valgt en naturvidenskabelig linje der hedder Mat A/ Fys B/ Kem B. Jeg har nogle spørgsmål som jeg meget gerne vil have svar på: - Er det en hård linje ? - Har jeg mulighed for at få engelsk på A-niveau? -Har jeg... -
Marxisme
ForumindlægHej med jer, jeg står og har lidt svært ved at forstå Marxisme. Kan i hjælpe med at forklare hvad det sådan går ud på?- Hvad er det inspireret af og er dets vigtigste pointer? Hvilken økonomisk politik skal staten føre ifølge den pågældende retning? Hvilke forklaringer tilbyder teorierne på... -
HJÆLP - LØNUDVIKLING
ForumindlægLønudvikling: Årlig lønstigning i procent 2007 2008 2009 2010 Danmark: 4,7 4,3 3,4 2,2 Tyskland: 1,1 2,0 0,0 0,7 Sverige: 5,1 1,7 1,7 2,1 Frankrig: 2,5 2,7 1,8 1,6 a) Hvad kan forklare de store fo... -
Sætninger der driller!
Forumindlæg1. Köln, der blev grundlagt i 1143, blev fri rigsstad i 1226, og allerede i det 13. århundrede var byen kendt som hansestad med blomstrende handel. 1. Köln, das in 1143 gegründet wurde, wurde freie Reichsstadt in 1226, und bereits im 13. Jahrhundert war die Stadt wie Hansestadt mit blühend... -
Renate Delfs, Comme il faut
ForumindlægNogen der har læst Renate Delfs- Comme il faut. Jeg har brugt mange dage på det, men forstår det ikke. Skal besvare disse spørgsmål: 1. Wer begeht welches Verbrechen? 2. Wer ist das Opfer? 3. Kennen sich Opfer und Täter? 4. Wird der Schuldige bestraft? 5. Wie wird der Schuldige best... -
komparativ - er disse korrekte?
ForumindlægJeg har disse komparativer, men jeg er i tvivl om jeg har skrevet det rigtigt op, mht. komparativ. (Den nemmeste vej til banegården er også den korteste) Der bequem Weg zu der Bahnhof ist also der kurz. (denne har jeg ikke lavet, da jeg ikke ved, hvordan bequem og kurz skal skrives mht. til kom... -
Tæller årskarakteren med
ForumindlægHej med jer/dig, Jeg er i den situation, at jeg har nogle udmærket årskarakterer pt. men mine eksamens karakterer har ikke været så gode, faktisk skidte. Er årskarakteren med til at rette lidt op på det, så gennemsnittet kan blive højere. -
Forfatningsret
ForumindlægEr der nogen der er god til forfatningsret? -
det danske skolesystem
ForumindlægHej Jeg ville lige om der ikke var nogen som kunne hjælpe mig lidt. Jeg er ved at skrive en opgave om det danke skolesystem, og så ville jeg lige om der ikke var nogen som havde nogle gode bøger om det eller om der var nogen som kender nogle gode sider om det på nettet. Ud over det vil jeg gerne... -
De taksonomiske niveauer
Forumindlæghej :) Jeg forstår ikke helt de taksonomiske niveauer, på det redegørende niveau stiller man så spørgsmål som redegør kort for fodboldens historie f.eks. ?? eller hvis det er dansk faget vil det så være en redegørelse for hvad teksten handler om og allerede der præsenter man også teksten.. ? også... -
Hejsa. Nogle som vil give en hjælpende hånd, til kort rettelse af opg?På fårhånd Tak :)
ForumindlægIn der Geschichte treffen wir Eckert als eine sehr schlechte Person, weil er ein Bus entführe. Alle Passagiere sind ängstlich von was er will mit ihnen machen, weil er eine Pistole hat. Durch die Geschichte lernen wir kennen, dass Eckert nicht das gefährlich ist, als wir gedacht haben. Er ist nur... -
Alkohol - kroppens egen produktion
ForumindlægJeg sidder med en biologi 24-timers opgave omkring alkohol, og jeg har fået en artiklen der siger at kroppen selv producerer alkohol i forbindelse med metabolismen. Er der nogen der kan uddybe/forklare det? På forhånd tak! -
nazismen som civilreligion?
Forumindlæghej alle! jeg er gået fuldstændig kold... HJÆLP. hvordan kunne man sige at nazismen var en civilreligion? kan i hjælpe mig med nogen eks. har kun selv at i stedet for den kristne jul så skulle de hylde deres nation og pyntet træet med nazistiske symboler og synge nazistiske salmer.. ... -
kort oversættelse
ForumindlægBrødrene Grimm udgav i 1812 en eventyrsamling , som alle børn kender.Den består af folkeeventyr, som de har hørt . Hvem kender ikke rødhætte, som om møder ulven ?Eller snehvide , som heksen giver et æble ?Eller Tornerose, som Prinsen befrier?Rødhætte , Snehvide og Askepot er figurer , børnene k... -
Italiensk lotto, kombinatorik
ForumindlægDen store pulje i italiensk lotto er nu oppe på omkring en milliard kroner. Men hvordan kan nogen finde på at bruge penge på noget så sindsyg svært som at finde 6 rigtige tal ud af 90 mulige? Man forstår godt lottoudbyderen, men usympatisk er han nu alligevel. Der trækkes tre gange om ugen, og i ... -
10 små sætninger
ForumindlægNogle som kunne på 5 min på at rette 10 sætninger? 1. Jeg har besøgt en veninde - Ich habe besucht eine Freundin 2. Min moster har holdt sit bryllup - Meine Tante hat seine Hochzeit gehalten. 3. Vi har fremkaldt vores billeder fra ferien - Wir haben unser Bild zu Ferien entwickelt. 4. Vi har lav... -
Medicin og fag!
ForumindlægJeg afsluttede sidste år (2.g) Kemi B og har så valgt at hæve Fysik til A. Derudover har jeg også Mat A. Jeg regner dog med at droppe fysik A (ifølge min lærer kan jeg nå at ombestemme mig endnu, men det skal gå stærkt!) og istedet vælge ENgelsk A. Så er mit spørgsmål: Vil det have indflydelse på... -
Oversættelse af...
ForumindlægHvordan ville i oversætte "Moderen forsøger, at fremhæve det gode i alt..." Jeg har problemer med "det gode"? Er der nogle retningslinjer for tilsvarende tilfælde, som jeg kan bruge som rette snor? Jeg har i dette tilfælde forsøgt mig med das Gute(-n) in alles? Tak på... -
Afhængig af sukker?
ForumindlægJeg har hørt en smule om det før, men mest som en slags "teoretisk" mulighed... Men det er netop det der fanger min nysgerrighed... Kan man blive decideret afhængig af sukker (på den ene eller anden måde). Selvfølgelig ikke på samme måde som fx. nikotin, men måske i samme stil?
