Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 16241 til 16260 af 119027
-
Badminton drejebog eksamen
ForumindlægHey jeg går på HF og har idræt på B-niveau, jeg skal med en klassekammerat bruge 20min til eksamen på at fremvise diverse badminton øvelser. Jeg kunne godt bruge nogle fif til hvordan drejebogen udarbejdes. Vigtigst af alt, så mangler vi nogle gode badminton øvelser. Der lægges vægt på funkt... -
Hjælp med rettelser
ForumindlægVi har læst Hitchhikers guide to the galaxy og vi har fået til opgave at skrive et extra kapitel. Jeg kunne godt bruge en til at rette den. Jeg havde ikke lige en ordbog ved hånen, så der et par ord jeg ikke lige kunne finde. Håber der en der vil hjælpe mig. Chapter 36 Arthur did not know what... -
hvordan reducere man
Forumindlæghvordan reducere man (G*f^2*b^3)/(g^2*b^2*f) -
Hvor mange beviser i oplæg
ForumindlægHej. Jeg skal snart til mundtlig matematik eksamen C-niveau(HF). Her er et eksempel på et af de spørgsmål vi kan trække: Gør rede for sinus og cosinus og for deres anvendelse i beregninger i en retvinklet trekant. Redegør for beregning af arealet af en vilkårlig trekant ved hjælp af sinus. Forkl... -
AT2
ForumindlægSå er AT-forløbet endnu engang i gang, i hvert fald for mit vedkommende.Igen er jeg interesseret i at vide, hvad andre gymnasieelever foretager siger: - Emne - Samarbejdende fag - Slutprodukt - (Kompetencer? - Sværhedsgrad i forhold til før?)Men kør den som du lyster... -
"sommerskole"
ForumindlæghejJeg så i tv-avisen at der på Århus universitet havde været sådan noget i sommers for kommende medicin studerende, hvor de i en uge havde skåret i grise, lært latinske betegnelser osv... Nogen der deltog? Hvordan var det? Er det et tilbagevendende arrangement? -
stofkredsløb
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig om stofkredsløbet (c-niveau). Jeg kan ikke gennemskue det... -
Betydning af Nulvækst
ForumindlægAt den offentlige sektor ikke skal vokse sig større, forblive på samme niveau? Er det korrekt? Tak på forhånd. -
vigtigste carbonhydrater
ForumindlægEr der en der ude kan kort forklare/ fortælle mig det jeg har vedhæftet i kemi c-niveau .. skal op til eksamen og har ultra svært ved at forstå det :( plzz help me -
Er old et svært/besværligt fag?
ForumindlægHvad synes i? Hvad mig angår så pisser det mig lidt af at jeg bliver nød til at tage så mange noter, gør i alle det? -
terminsprøve
Forumindlæghejsavi har t.prøve i fysik i morgen, men jeg aner ikke hvorledes jeg skal øve mig...nogen ideer? -
Eksempler på case til idræt eksamen
ForumindlægHejsa :) Jeg står og skal til eksamen i idræt B-niveau, men er lidt i tvivl om, hvilke slags cases der kan være tale om i det teoretiske. Jeg kunne super godt bruge nogle eksempler på cases fra efter reformen, hvis nogen ligger inde med det :) ? Min mail er [email protected] På for... -
Økonomisk politik synopsis
ForumindlægHej alle! Jeg skal til at skrive en synopsis, som omhandler Økonomi politik i Danmark, og jeg derfor søgt efter inspiration på nettet, men det var forgæves. Så min spørgsmål går på, om nogle her ligger inde med noget materiale eller endda en SYNOPSIS? Niveauet er B/A På forhånd... -
stoffer
Forumindlæger der nogle som vil se om disse er rigtige: A = ? B = photo syntese molekyle C = karbosylsyre D = tylocin - metanol E = peroxid F = ? -
Lorenze-kurve og gini-koefficienten
ForumindlægJeg skal havde udpenslet Helt konkret hvad Lorenze-kurvens egenskaber er og difination af gini-koefficienten. Skal havde forklaret det på 2klasses niveau sådan så man fuldkommen kan forstå det. Også en fomel på hvordan man regner en lorenze-kurve ud og forklaring på hvad det enkelte betyder i den -
HA cand.merc vs Ingeniør med MBA vs Eksportingeniør
ForumindlægJeg er lige startet på Universitetet, og er allerede kommet i tvivl om at jeg har valgt det rigtige. Jeg er matematisk student og har både A niveau i matematik og fysik, men mine sproglige kundskaber fejler intet. Jeg vil våve at påstå at jeg både er dygtig matematisk og sprogligt (historie, eng... -
Lige startet i gymnasiet, svært, er det normalt?
ForumindlægHej, jeg er en dreng på 18 år, og jeg er lige startet på gymnasiet...og jeg synes det er lidt svært...jeg har valgt Mat A, Jeg kom til gymnasiet fra 10. klasse hvor jeg fik 10 i både årskarakter og eksamenskarakterne i de fag jeg havde (engelsk, matematik, dansk) og jeg vil gerne være læge....me... -
Kritik af teoretikere
ForumindlægHej, Jeg ville lige høre om, der var nogle der havde nogle gode noter eller kendte nogle hjemmesider, hvor man kan finde noget kritik af de psykologiske teorier som f.eks. Stern, Erikson, Mahler, Freud osv.? -
Offentlige sektor
ForumindlægHejsa alle.Nogle, som kan hjælpe mig lidt med at redegøre udviklingen for den økonomiske sektor. Nogle som kan henvise til nogle links. Jeg skal tage udgangspunkt i den offentlige sektors indtægter og udgifter og vælg med udgangspunkt heri at belyse nogle centrale problemstillinger i velfærdsstat... -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!
ForumindlægER DER IKKE EN DER GIDER, AT RETTE MINE SÆTNINGER? :(
