Søgning på: srp historie samfundsfag nazisme. Resultater: 16261 til 16280 af 27855
-
Gymnasium?
Forumindlæghej hvad kræver det at gå i gymnasium? på forhånd tak -
Markeds- og planøkonomi.
ForumindlægHej. Nogle der kan forklare følgende: Fordele ved planøkonomi Ulemper ved planøkonomi Forbede ved markedsøkonomi Ulemper ved markedsøkonomi Tak på forhånd :D -
Erhvervsfrekvens
ForumindlægEr det positivt når erhvervsfrekvensen er høj eller lav og hvorfor? -
I er alle kloge
Forumindlæg--||-- -
Statskundskab
ForumindlægHej alle. Jeg har besluttet mig for at læse statskundskab på uni, efter min gymnasiale uddannelse. Jeg kan næsten ikke vente, og har besluttet mig for at købe nogle bøger indenfor emnet. Nogen der kan anbefale noget? Mit faglige niveau er langt fra på universitets niveau, jeg skal nok have noget... -
To uddannelser på en gang?
ForumindlægHej alle jer herude :-) Jeg kan ikke rigtig finde noget om det på nettet, så tænkte på at spørge herinde ! Håber der er nogen der svarer! Kan man godt gå igang med to uddannelser på en gang? Mange tak på forh&... -
Økonomi
ForumindlægHej jeg skal kunne tl imorgen redegøre i store træk om denne tekst/nyhed.. så tænkte på om der var nogle kloge samfundshoveder derude som kunne tage et kig og fortælle mig hvordan jeg skal kunne redegøre for det. Tak på forhånd! http://politiken.dk/oekonomi/dkoekonomi/ECE2238477/nationalbanken-... -
Alt er forkert! Studieretning + klasse! HJÆLP!
ForumindlægHej folkens. Jeg håber virkelig I vil kunne hjælpe mig. Jeg sidder nemlig fast i et STORT dillemma. Her kommer situationen (beskrevet -->)Jeg går på et fantastisk gymnasium, som jeg er rigtig glad for. Det er stort, og er ret tæt på hvor jeg bor. Jeg går lige nu i 2.g og starter i 3.g efter ... -
brug for hjælp.. forstår ikke teksten ..
ForumindlægHej. Jeg har læst denne tekst mange gange, men forstår den bare ikke skal redegør for hvad der siges om Odysseus og analyser Homers metode når han skal begynde historien Nogle som kunne hjælpe mig lidt på vej? 1 Muse, fortæl mig om manden, den aldrig forlegne, der flakked viden omkring da h... -
2. verdenskrig -kunne den have været forhindret?
ForumindlægDa jeg på nuværende tidspunkt sidder og skriver dansk-historie opgave, er jeg gået lidt i stå. Jeg har valgt udelukkende at skrive i historie, og er kommet til det sidste spørgsmål i min problemstilling - 'vurderingsdelen' Det lyder således: <p class="MsoNormal" style="... -
mangler en haj til fransk, er gået lidt død..
ForumindlægHey alle er ikke den skarpeste kniv i skuffen til fransk, så ville lige høre om der var nogle der ville hjælpe med min oversættelse herunder...1) Præsten bliver bange, da han ser den lille djævel.Le prêtre devient peur, comme il voit le petit diable. 2) Djævlen beder ham om råd.Le diable demande ... -
HASTER :: HJÆLP
ForumindlægAdjektiver 5.1: Adjektivets bøjning - indsæt den rigtige form af adjektivet. 1. Il s’est acheté une voiture neuvelle. 2. Il porte un vieil habit. 3. Devant nous se dressent les montagnes blanches. 4. Nous avons une très belle vue de nos fenêtres. 5. Ils ont construit de nouvel immeubles. 6. Vous ... -
Korrekt citation
ForumindlægNu står jeg som mange andre og skal skrive studieretningsprojekt og for mit vedkommende er det meste af mit litteratur på engelsk. Studieretningsprojektet skal imidertid være på dansk, som de fleste nok ved, og dertil kommer mit spørgsmål i relation til citation: Hvordan skal man citere en passag... -
beggarland......oversættelse.....
ForumindlægI en leder i britsh Medical Journal siges det, at britiske teenager har de mest usunde sexvaner i Europa.De slår rekorden med hensyn til graviditeter, aborter og seksuelt overførte sygdomme. Fødselsprocenten for de 15- til 19-årige er syv gange så høj som i Holland hvor et lignende antal unge dyr... -
Valgfag?
ForumindlægHey.. jeg går i 1.g og skal til at vælge valgfag. Ville høre hvad I synes hvis jeg valgte engelsk, tysk på a-niveau og matematik på b-niveau til 3.g? Tror I det bliver for svært at følge med?(jeg har ikke de store problemer med at følge med i timerne i 1g..) -
Nyt "Nyeste indlæg" forum?
ForumindlægHej Sam og andre...Jeg har bemærket at der specielt de sidste par dage hav været ufatteligt mange indlæg om mat og fysik opgaver... Det er der heller ikke noget galt i! Men som sproglig er det lidt svært at hjælpe i sådanne opgaver og jeg ville derfor høre om det ikke var en mulighed at man kunne... -
Fysioterapeut uddannelsen Kvote 2 - Evaluering af motiveret ansøgning
ForumindlægHej. Jeg har skrevet min motiverede ansøgning til fysioterapeut uddannelsen i kvote 2. Er der nogle der vil tage et hurtigt kig og evaluere den? :) -
Hvad er Venstres Interesser
ForumindlægHej Studieportalen Nogen der ved hvad Venstres interesser er?? -
Den enkelte og fællesskabet!
ForumindlægJeg skriver en essay om den enkelte og fællesskabet, men nu er jeg desværre kørt fast.Derfor vil jeg spørge jer, hvad i tænker når nogen nævner "den enkelte og fællesskabet"? -
Desperat brug for hjælp!
ForumindlægHej! Vi skal i gang med projektopgave i morgen.. Og jeg havde et emne, men det er faldet fra hinanden, så nu står jeg tilbage med abselout ingenting! Jeg vil høre, om der er nogle, der har nogen gode ideer til et emne? Overemnet er Forandring/konsekvens Det skal helst ikke være sådan noge...
