Søgning på: hitlers tale. Resultater: 16281 til 16300 af 59860
-
ligning hjælp... 1.g....2a4-2-1/2-1
Forumindlægjeg har meget svært ved denne ligning er der nogen der kan hjælpe mig??? :) 2a4-2-1/2-1 jeg tror måske det kunne være 2a4-(kvrod af 2)-1 Ved ikke hvordan man skriver kvadratrod herinde... :) Jeg er ikke helt sikker da det er 2-1/2 men da lige rødder giver +- kunne det jo være rigtigt??? -
Info om indstrålet og udstrålet effekt.
ForumindlægEr igang med en fysik rapport, og har ikke fået at vide hvad indstrålet- og udstrålet effekt er. Hjælp! På forhånd tak! -
Word programmet
ForumindlægMit word program retter automatisk et lille "i" til et stort "I", lige så snart jeg taster mellemrumstangenten. Det er meget irriterende. Hvordan slipper jeg af med det? -
mangler fodnote SRP
ForumindlægHej studieportalen! Jeg går i 3g og afleverede mit studieretningsprojekt inden jul. Er igang med en samfundsfags aflevering, som omhandler nogenlunde det samme som jeg skrev om i SRP og ville kigge min SRP igennem til inspiration. Da jeg læste den igennem fandt jeg dog ud af at jeg mangler en f... -
Minus Brøk?
ForumindlægNår jeg har et stykke som denne her; 6/3 - (-4/2) - 3/3 Hvad sker der med brøken i parentesen? Skal jeg ændre foretegn på noget, når jeg ophæver parentesen? -
Beregn afvigelse
ForumindlægHejsa :-) Jeg er i gang med en fysik-aflevering og har lige lavet en lineær regression over nogle data (målinger). Der står så, at jeg skal beregne afvigelse i % fra den teoretiske værdi, men kan ikke finde nogen formel? Nogle, der kan hjælpe mig? :-) -
differentialregning !!
ForumindlægHeej, er der nogen som kan fortælle mig mindst 3 navne for f'(x) og forklar hvad man kan bruge sin viden om f'(x)? Hvad er en stamfunktion, er der mindst 3 forskellige funktier til dem? På forhånd tka (: -
taylorudvikling
ForumindlægJeg sad lige og tænkte over en taylorudvikling i forbindelse med at approksimere et fysisk udtryk, og som kom jeg bare til at tænke på: Kan man ikke få bøvl med enhederne ved taylorudviklinger? Jeg gjorde godt nok ikke her, men det kan vel ikke altid gælde. -
novelle
ForumindlægHva vil det sige flaske ham op ? -
Excentrisk og Koncentrisk bevægelse
ForumindlægHej søde bruger jeg står i det problem at det er min første bevægelses analyse og jeg skal til at se hvilke muskler der arbejde excentrik og koncentrisk Bevægelsen er, at man løber hen til et spring bræt hopper op på springbrættet. lander med begge ben samlet og roterer mit porblem er når han ram... -
vand
Forumindlæg56,549 cm3 Hvis jeg har at vand fylder så meget. hvor meget vejer det så? er det så bare 0,56549 dl -
eksamen er truet!!
ForumindlægGymnasieelevers eksamen er truet, fordi lærerne har en idé om at strejke i eksamensperioden (her vil vi risikerer, at vores eksaminer vil blive udskudt)... Lærerne strejker, fordi de r utilfredse med de nye aftaler om løn osv. Så ved I det på forhånd:) -
Oncogene
ForumindlægEr det rigtigt forstået at et Oncogene både kan kode for et hyperaktiv growth factor signal protein som får andre celler til at formere sig hyppigere, og samtidig også kan kode for et hyperaktivt Relay protein inde I værtcellen som kan stimulere celledeling af værtcellen? -
ordstilling
ForumindlægHej. Har fået til opgave at forklare hvorfor ordstillingen er som den er og hvorfor ordet med "" skal bruges. Jeg kan bare ikke se grundende til dette, det eneste jeg kan se er det med at det er ligefrem ordstilling. Nogle der kan hitte ud af dette her, og give en forklaring på hvordan... -
Rettelse af kort stil 600 ord!
ForumindlægEr der en, der har mulighed for at rette min korte stil igennem for fejl? Den består af 600 ord. PÅ forhånd tak! -
NVG - HJÆLP!
ForumindlægJa så er det i morgen vi bluver evalueret. Vi havde i sidste uge en lille prøve i fysik delen såvel som bio og kemi delen. Så vidt jeg har forstået har man til evalueringen "mulighed" for at forbedre sine karakter! (hvad min lærer sagde) Har nogle råd, tips eller andet til detté? Hvad... -
Vigtigt! Celler og salte samt calcium!
ForumindlægHvad sker der hvis hvis der trænger salt eller calcium ind i cellerne? Har det noget at gøre med osmose? I så fald, hvad? -
Lille opgave...
ForumindlægDette er et lille resume til "A Trip to Grand Rapids" , jeg er meget i tvivl, og håber på lidt mere kompetent hjælp end den jeg selv kan få frem.. Ville bare vide om der er nogen umiddelbare fejl i følgende.. Roger Hedlund is living with his wife and his two teenage daughters on a ... -
02 i NVG!!!! :(
ForumindlægJep, så fik man såmen 02 i NVG, hvilket har fået mig til at gå på kotmpromis mht. min nuværende studieretning! Må siget at dte har taget hårdt på mig, er helt nede, mentalt! :( Problemet er jo først og fremmest at jeg ikke er særlig god til kemi! Et andet problem er, at jeg har enomrt svært ve... -
Hvordan skal det skrives op?
ForumindlægHvordan skriver man udregningerne korrekt op? 1. Skriver man 3*36=108? 2. Skriver man 3*36 = 108? 3. Skriver man 3 * 36 = 108? Hvilken en af formerne er korrekt?
