Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16361 til 16380 af 52678
-
Hvordan kan mit snit være gået fra 10 i folkeskolen til 02/4 på gym?
ForumindlægMit endelig snit i folkeskolen, både skriftlig og mundtlig, men lige siden jeg started på gym i 2022 har mit snit været mellem 02 og 4 (for det meste 02) og ved ikke hvordan det kan være muligt, for min karakter og ændre så meget, over så kort tid. -
***************** Klage over standpunktskarakter *****************
ForumindlægEr det det værd at klage over ens standpunktskarakter eller er det bare dårligere for lærerens opfattelse af en? Der startes en tråd -
HF eller HF enkeltfag?
Forumindlægville i anbefale Hf eller Hf- enkeltfag og hvorfor?Jeg overvejer mellem de to. På forhånd tak:) -
forberedelse til eksamen
Forumindlæghej jeg sider og skal forberede mig til eksamnen i historie men kan ikke finde på et produkt jeg har om Kanslergadeforliget tak på for hånd -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i samfundsfag, og jeg har trukket overemnet: 9;9;Den flerkulturelle verden,9;9; dog ved jeg ikke hvilket underemne jeg skal vælge. Er der nogen af jer der har nogle ideer? tak på forhånd -
Israel-Palæstina konflikten historie eksamen
ForumindlægHej alle sammen:) Vi er to unge gutter, som skal op i historie, hvor vi har trukket Israel-Palæstina konflikten. Vi har lidt svært ved at finde en problemstlling, og hvad vi præcis vil ligge fokus på. Så hvis i kunne hjælpe os lidt på vej, ville det være rigtig dejligt. Mvh Noah og Oliver:) -
Hjælp til engelsk stil
ForumindlægJeg ville bare gerne høre om der var en eller anden der lå inden med opgaven The Bad Boy. Jeg mangler virkelig inspiration til hvad jeg skal skrive. -
trekant?????
Forumindlæghej jeg har et sp. den her: 16) tegn trekant ABC,når vinkel A = 110 grader, AB=4cm BC=8cm. 17)vinel B_____grader 18)vinkel c_____grader prøvet så mange gange men forstår det ikke. kan i hjælpe mig med den :) -
Akut hjææælp
ForumindlægVinkel v er 54°. Hvor stor er vinkel u? -
Formelsamlinger ? ? ?
ForumindlægNogen som har forslag til en god formelsamling i matematik, udover Studioportalens? Kærlig hilsen Mathias. Hav det godt. -
karakter?
ForumindlægHvad er det for noget med de karaktere som er givet her inde... fx. 9\\a for en eksamensstil (gymnasie)... men kun 9\\c for en 1.g opgave... det er da også på a niveau... -
pH-værdier
ForumindlægHar lige et andet spørgsmål, hehe.. Hvordan finder man pH i 2*10^-9 M HI, når pKs = -9? -
Reducering
Forumindlæg(3a-4b)*(3a+4b*(b+3b) (2x+3)^2-4x^2-6x Har fået resultaterne til: 6x+9 9^2, men er dette rigtigt .. -
"nine trios"
ForumindlægNår der på engelsk menes "nine trios" så mener de vel 9 aminosyre eller er det 9 tripletter (med hver 3 kodende baser)? -
Matematik funktion-hjæælp
Forumindlægg(9)=2750 eller g(0)=1450 ... find a og b , hvordan skal jeg gøre det? 9 og 0 er år efter 1998 -
Integral ligninger
ForumindlægHejJeg skal bruge lidt hjælp til to opgaver. Nr.1 Det bestemte integrale fra 3 til 9 S(kvadratrod x + (a/kvadratrod x) jeg skal bestemme a så integralet bliver = 12Nr.2 Det bestemte integrale fra x til -2 S(t^2 - 2) = 0jeg skal bestemme xEr der ikke en der kan hjælpe mig?Hilsen Toolz -
inverse funktioner.
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe med disse spørgsmål. så vil jeg være meget taknemmelig: Bestem følgende (uden brug af lommeregner) og angiven begrundelse for resultateti) i) sin ? sin−1(−0.2), ii) sin−1(sin(π/7)), iii) sin−1(sin(9 · π)). -
Er det hårdt at læse til ingeniør
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil meget gerne uddanne mig som igeniør, men jeg er lidt bange for at jeg ikke vil klare det :S Jeg ved der er meget med matematik, fysik og kemi, og jeg er sådan set ok til de fag. Jeg er bare bange for at man skal være en mega GENI for at klare sig godt, og jeg virkelig ... -
Hjæælp!? :-)
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med at komme videre med denne opgave, hvis det er rigtigt indtil videre? :) Bestem b, så 4x^2 + bx + 9 = 0 har netop én løsning. Bestem løsning. Mit bud er følgende: 4x^2+bx+9 = 0 (b^2)-4*4*9 = 0 (b^2)-144 = 0 (b^2)-144+144 = 0+144 (b^2) = 144 -
intervaller- HJÆLP!!
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hurtig hjælp! Hvis man i et spørgeskema har fået at vide at: 8 i en klasse cykler 0 gange om ugen 0 i klassen cykler 1 gange om ugen 0 i klassen cykler 2 gange om ugen 1 i klassen cykler 3 gange om ugen 3 i klassen cykler 4 gange om ugen og 8 i kl...
