Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 16481 til 16500 af 19456
-
Om det er rigtigt..
ForumindlægJeg ska til eksamen på mandag og har derfor skrevet al det ned som jeg vil sige, men tror da at der er visse fejl som jeg godt vil ha rettet.. Er i ikke søde at kigge det igennem og rette evt. fejl ? :) 1. Ich habe dieses Thema gewählt, weil es sehr interessant für mich ist und ich um meinen Tr... -
Hvordan det er at gå i gymnasiet
ForumindlægJeg skal starte i 1.g efter sommerferien på Espergærde Gymnasium og HF. For at være lidt forberedt kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange timer I bruger på lektier om dagen, hvor mange afleveringer I har om ugen samt om I synes det er hårdt at gå i gymnasiet. -
Rettelse af kort tekst inden tirsdag D. 7 december - på forhånd tak!
ForumindlægJeg har denne tekst som jeg meget gerne vil have kigget igennem og have rettet inden D. 7. december, enhver hjælp vil blive værdsat! :-) Manuela ist enttäuscht, dass ihre Mutter sie so lange belogen hat, und dass ihre Mutter ihr nichts über ihren leiblichen Vater erzählt hat. Manuela wünschte, da... -
KORT tyskaflevering
ForumindlægHej :) Er der nogen som kan hjælpe mig med at tjekke disse oversættelser igennem.. Jeg er nemlig slet ikke sikker på at det er rigtigt. "Præpositioner der styrer enten akkusativ, dativ eller genitiv. Oversæt følgende sætninger til tysk" 1) Under en operation arbejder lægerne hur... -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
Studievalg HÆLP
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler... -
historieopgave - Columbus
Forumindlæger lidt i tvivl om hvornår man endeligt fandt ud af, at det ikke var Indien Columbus var stødt på..er der nogen der kan hjælpe?? -
Hurtig hjælp til små-sætininger?
ForumindlægHej alle! Jeg sidder med nogle sætninger, som jeg gerne vil have oversat. Har oversat lidt af dem, men sætningerne neden under, kan jeg ikke finde ud af.. Nogle som har tid/lyst til at prøve?: jeg stiller altid vasen væk, når mine venners børn kommer. mens han arbejdede alene, nynede han en melod... -
Hvad skal I op i???
ForumindlægJa, som titlen antyder, hvad skal I op i til mundtlig eksamen og hvad synes i om det?Jeg får det at vide her kl. 12.00, men 3.g'erne fik det vist nok at vide i går kl. 24.00. -
Imperialismen og den 1. verdenskrig 1870-1914
ForumindlægHej! Er der nogen der kan fortælle mig noget om hvad imperialismen er og hvornår den kom? Og derudover vil jeg gerne vide noget om 1. verdenskrig og dens forløb -
Seks linjer.
ForumindlægIch bin Meghna und ich bin 16 Jahre alt. Ich wohne in Nyborg mit meiner Eltern, meinem Brüderchen und meinen zwei Schwestern. Ich gehe auf Nyborg Gymnasium, da habe ich in fast einem Jahre gegangen. In meiner Freizeit spiele ich Badminton mit meiner Mutter und ich schwimme mit meinem Bruder. &nda... -
Die zwei gesellen....fatter 0.....
Forumindlæghejsa allesammen...jeg har virkelig et stort problem...og det er at jeg ikke fatter en skid af et digt som hedder: DIE ZWEI GESELLEN.....og det værste er at vi har opgivet den til eksamen...og jeg har på fornemmelsen at jeg kommer til at trække den.....såååååå pleasseeeee alle sammen derude vil i... -
Er der nogle der har latin på høj-niveau eller studerer latin?
ForumindlægSå har jeg nogle få spørgsmål, du måske kan hjælpe mig med, da jeg skal til eksamen i latin tirsdag..På forhånd mange tak!VHSarah -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
Antal timer og afleveringer ved højniveaufag
ForumindlægSøger en side, hvor der er beskevet de enkelte valgfag. Herunder er jeg interesseret i kemi, matematik og fysik A-niveau.Vil specielt gerne vide hvor mange afleveringer der er i de enkelte fag, samt antal timer (mener det er 5?...)Har været inde på www.uvm.dk og lede, uden held.På forhånd tak for... -
Sætning
ForumindlægJeg har sætningen: ..., fordi det har påvirket mange menneskers liv. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan genetiven skal være, men jeg har oversat det til: weil es viele Leben der Menschen beeinflussen hat Er det rigtigt? Der skal vel ikke artikkel foran Leben? -
Fravær - HASTER
ForumindlægHej allesammen Hvis mit fravær for perioden ligger på 9,96% og jeg er væk fra to timers historie (i historie ligger mit fravær for perioden på 6%) hvor meget stiger mit fravær så for perioden? det er nemlig fordi jeg allerede har fået en advarsel. men vil ikke have en ny. og jeg bliver simpelthen... -
glose
Forumindlægheejhvordan si'r man"træt af at blive beskyldt for en masse"og fordi jeg sselv skal give et ud=müde auf jede Menge beshuldige werdenmon ikke de si'r noget andet end müde? jeg synes ikke selv det lyder godt:S +(jede menge fandt jeg i ordbogen da jeg slog det danske ord "mass... -
efterårsferie, haha
ForumindlægHvorfor kalder de det efterårsferie når vi får tonsvis af lektier for? Det burde hedde lektieuge... eller afleveringsugeOgHvor mange gange får man karakterer om året, og hvornår er den første gang? -
Hvordan kan man påstå det?
ForumindlægHvordan kan man påstå, at Socialdemokraterne og Hitler ikke er socialister?
