Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 16521 til 16540 af 34519
-
Overflade areal af en postkasse
Forumindlægjeg skal finde overfladeareal af en postkasse som er sammensat af et rektangel og to halvcirkler. Cirklerne har radius r, siderne i rektangel er 2r og højde h. Bredden er 10 h jeg skal finde overfladearealet af postkassen udtrykt ved r og h? -
Mat A vægtning?
ForumindlægJeg var KUN op i skrft. mat A for ikke så længe siden og nu bilder en ven mig ind at den karakter jeg får til eskamen tæller 2? Jeg har jo ikke været op i både mdt og skrft. så tæller den ikke kun 1? -
lineær regression!!
ForumindlægHej jeg forestår ikke rigtig, og har virkelig brug for hjælp til opgaven pls en eller anden! Tabellen viser en opgørelse over antallet af praktiserende læger i Nordjylland i perioden 2010-2017 I en model kan antallet af praktiserende læger i Nordjylland beskrives ved funktionen: f(x) = a&mi... -
Hvordan lærer man kemi og biologi?
ForumindlægHej :) Jeg går i 1.g og studser over, hvordan jeg kan blive bedre til kemi og biologi? Uden for skoletiden :) -
Utilfreds m. karakter for Skriftlig Fremstilling
ForumindlægJeg har fået en karakter for en skriftlig fremstilling, og jeg er bestemt ikke glad for den. jeg mener at den er minimum en karakter mere værd end det jeg har fået. hvad skal jeg gøre hvis jeg er utilfreds med den? -
Fagsupplering til sommer
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål som jeg håber der er nogle der kan være mig behjælpelig med. Jeg skal have bestået matematik B for at kunne søge ind på mit studie til sommer. Problemet er at jeg har faget på mit eksamensbevis, desværre må jeg sande at jeg kun fik 2 mundtligt og 00 skriftligt, så faget ... -
Paradise Hotel - dansk & psykologi
ForumindlægHej alle Jeg skriver som så mange andre om paradise hotel i AT.. Jeg har valgt dansk (A) og psykologi (C) Jeg er i tvivl om hvordan de problemstillinger/formuleringer skal se ud? Jeg tænker lidt, hvis man fx vil forklare om noget der er sket i paradise og analysere et afsnit, skal lærerne så se... -
Finde navn på censor?
ForumindlægHejsa Det ser ud til, at man ikke længere kan tjekke censor navn ud længere, jvf. de mange "tjek din censor ud"-tråde (eller hvad?). I hvert fald står der på Lectio kun nogle tal ud for censor (fx "845012") og ikke nogen initialer (dvs. censors initialer) som det gjorde tidli... -
Prisindeks
ForumindlægEr der en der kan forklare og løse denne opgave, jeg forstår den ikke. Tusind tak på forhånd -
Hjælp "skelettet.
ForumindlægHej, er der nogen der har noter om skelettet, Jeg har virkelig brug for det. Jeg skal op til reeksamen i anatomi og alle mine noter som var gemt i bærbaren er blevet slettet. Håber virkelig at nogen kan hjælpe mig med det. Jeg er totalt stresset og skuffet og kan slet ikke nå at skrive noter om... -
Bedøm karakter?
ForumindlægHej SP! :-) Nogen flinke mennesker der kan bedømme en nogenlunde karakter ud fra denne besvarelse? Kunne være fedt!! Eksamenssættet fra 6 dec 2013. Jeg ved delprøven udenhjælper midler tæller med selvfølgelig, der jeg sikker på 4 rigtige ud af de 6. -
SRP opgave klage
ForumindlægHej folkens! Har netop modtaget min SRP karakter i dag og er i tvivl om jeg skal klage over den. Begge mine lærere sagde at den skulle have 12 men min cencor har været streng og var åbenbart en slags specialist indenfor filmanalyse (som jeg skrev analyse i)og derfor er opgaven endt på et 10-tal... -
GSK og adgangskrav til studie
ForumindlægHej. Jeg ville høre om man kan søge ind på en videregående uddannelse i kvote 1, hvis man b.l.a opfylder adgangskravene ved at have gennemført et GSK kursus? Jeg har for noget tid siden gennemført matematik på b niveau på et GSK hold, eftersom at jeg ikke bestod faget i gymnasiet. Matematik b e... -
stråling og DNA
Forumindlæger i gang med en opgave, og skal finde på nogle forsøg om stråling og dna tænkte noget med radon me kan ikke finde på noget hjælp? <3 -
Engelsk Outline, for lang?
ForumindlægHej jeg skal snart aflevere min engelsk outline, jeg har valgt emnet School Shootings. Jeg vil høre om den er for lang, og om jeg mangler nogle punkter, den skal være ca. 5 min. Tak på forhånd. Reason for choice of topic: A major problem for todays century Effects on the society, especially te... -
Dyrelæge
ForumindlægHej. Jeg går på gym (STX) 1.g og jeg har altid gerne ville uddanne mig som dyrelæge, men når jeg kigger inde på adgangsgravende så har jeg stortset alle adgangskravende, men de siger at man skal have matematik på A, og mit problem er at jeg har aldrig været den bedste til matematik og derfor kan... -
Differentialregning
ForumindlægHej, jeg har lidt svært ved den her opgave da jeg ikke forstår hvad det er jeg skal gøre i den. Og faktisk bare ikke forstår, det med sumregle osv er helt blank. Har brug for hjælp til min aflevering, det er sidste opgave og er helt blank -
Geologi
ForumindlægHejsa allesammen!Jeg skal snart op til geo-eksamen, men mangler nogle noter til "bjergarternes kredsløb" -er der nogen, som sidder inde med nogle gode noter omkring dette...?Hvis ja, så please læg dem ud på siden...:-) På forhånd tak - Og go' eksamen til dem, som skal op:-)!!!Mvh.Line -
Brug for noter til den 6-6
ForumindlægHej.Jeg har et lille problem jeg tænkte om der var nogen der kunne hjælpe med. Jeg sidder og skal til eksamen i tysk og ville gerne høre om der var nogen der havde noter til følgende tekster:Der GiftpilzRudolfFilm/manus: Blut und Ehre.Det ville hjælpe en del da tiden op til eksamen er kort. -
HHX - Næste år
ForumindlægHey jeg overvejer, at tage HHX næste år. Anledning til det, vil jeg gerne spørge om, hvilke fag man har på HHX? Jeg kan se, at man skal årligt til eksame, og hvad består sådan en eksame af? Tak på forhånd..
