Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 16621 til 16640 af 31547
-
Fysikrapport.
ForumindlægHejsa. - Jeg har skullet lave fysikrapport, vdr. et forsøg jeg har lavet. - Jeg skal lave en beskrivelse og en forklaring. Beskrivelsen er: Jeg startede med at hælde 10 mL. saltsyre i et reagensglas. Derefter brækkede jeg 10 cm magnesium-strimmel, foldede det sammen og kom det i saltsyren. Så sk... -
Hjælp til matematik A opgave
ForumindlægDen her opgave driller mig en hel del Please hjælp På forhånd tak -
V7 Idrætsskader
ForumindlægJeg har opgaven En varme/kulde-pose opvarmes i varmt vand, hvorefter den lægges ned i en beholder med 1,29 kg varmt vand. I løbet af nogle minutter falder posens temperatur 27,9 °C, mens vandets temperatur stiger 8,9 °C. a) Beregn en værdi for posens varmekapacitet. Gør herunder rede for ... -
Dansk Eventyr - AFLEVERING IMORN
ForumindlægJeg skal skrive et eventyr og er gået i stå, det skal fylde en halv anden side eller en side, og indtil videre har jeg skrevet følg: Der var engang en mand, som hed John. Han sad i kørestol, og var en del af militæret. Hans liv var det samme kedelige liv hver dag. Men en dag blev det hele forandr... -
Trapez
ForumindlægHej, hvordan finder man vinklerne på en trapez med beregning? -
HAR DU ÉN GOD IDE?
ForumindlægHej derude. Jeg har regnet ud at en dansker bruger ca. 3700 Watt per år og et menneske på jorden bruger i gennemsnitet ca. 1500 Watt per år og så vil jeg gerne spørge om hvordan jeg kan samligne disse to tal. skal jeg lave en graf af en art eller skal jeg bar... -
bedre til matematik
ForumindlægHej Opretter lige et spørgsmål omkring, hvordan man bliver bedre til matematik, fordi jeg gerne vil blive det. Umiddelbart, så har jeg intet problem med at følge med i matematik timerne. Jeg får skrevet notater, og jeg forstår rent faktisk det, jeg har skrevet. Problemet er bare, når jeg... -
Litterær artikel til et digt
ForumindlægHej alle sammen! Jeg går i 1.g og skal aflevere en samlet litterær artikel til 2 digte og jeg er helt på bar bund, da det er min første litterære artikel. Er der nogen der kan komme med lidt tips til at skrive sådan en artikel til et digt? Jeg har analysen i hovedet, men kan simpelthen ikke f... -
Symbol betydning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at analsere et maleri og ville spørge derfor spørge om nogen kendte betydning på 2 veje der skilles. Altså den symbolske betydning. Mange tak for hjælpen. På forhånd -
HJÆÆLLLP DET HASTER VIRKELIG MEGET
ForumindlægHEJ ALLE JEG HAR EN 9.KLASSES EKSAMENS OPGAVE SOM JEG SKAL AFLEVERE PÅ TORSDAG 7.OKTOBER). JEG VIL HØRE, OM DER ER NOGEN SOM GERNE VILLE BRUGE 10 MINUTTER PÅ AT RETTE MIN STIL - JEG VIL BLIVE MEGAGLAD, HVIS DER ER NOGLE DER VIL BRUGE BARE 10.MIN PÅ AT RETTE DEN.!!! PÅ FORHÅND TUSINDE MILLIONE... -
Flertalsform af følgende ord
ForumindlægMystery Shelf Clash tooth leaf root Jeg har fået udleveret en del opgaver , men disse ord kan jeg ikke finde ud af at bøje i flertal ? håber en der kan hjælpe -
Underdefined - hvad for en formel skal jeg bruge?
ForumindlægSom jeg skrev i sidste tråd, har jeg problemer med et par opgaver - den skriver det er underdefined (som jeg er indforstået med nu), men jeg forstår ikke hvilken formel jeg så skal bruge til at løse dem. I dette tilfælde har jeg brugt sinusrelationerne, men den skriver underdefined igen. Det dr... -
LINEÆR. ER DET RIGTIGT?
ForumindlægEn lineær funktion er en funktion, hvis graf er en ret linje eller en del af en ret linje. Ligningen for en ret linje (der ikke er parallel med y-aksen) er som bekendt Y=ax+b Lineære funktion er altid en ret linje i forhold til potens og eksponentiel, med mindre den er konstant. Bruges i... -
Lineære funktioner
ForumindlægHar fået en opgave der lyder som følgende: Indtegn uligheden i et kordinatsystem - x + 2 < 2x Hvordan gør jeg det? I kordinatsystemet er to linjer jeg skal sætte ind Tak på forhånd:) -
Skriftlig eksamen 2013 netadgang
ForumindlægHej alle 3.gere! Så er der en eksamen mindre! Ville bare høre hvad I synes om årets emner? Skrev selv opgave 4: sidste skoledag (netadgang) -
Amerikanisering af den universelle model
ForumindlægSpørgsmålet lyder om der er sket en amerikanisering af den universelle velfærdsmodel. Gode svar søges! -
Essay. Teen Addiction. HJÆLLLPPP!!!
ForumindlægTekst: Despite knowing the risk, many teeneagers drink alcohol, smoke tobacco or even do drugs. Write 500-600 words in wich you discuss the problem. Jeg ved ikke om jeg skal skrive nogle spørgsmål, og så i min tekst besvare mine spørgsmål, uden at jeg rent faktisk har skrevet dem, som en del af... -
Sinusrelationer
ForumindlægF.eks man har følgende oplysninger i en trekant Man kender A og a, B og C Så skal man finde de ukendte sider sin(A)/a=sin(B)/b=sin(C)/c Er det lige så rigtigt at sige Sin(A)/a=sin(C)/c som Sin(A)=sin(B)/b? Tak på forhånd. -
integral!!!!!
Forumindlægopg formulering: "benyt regneregler for ubestemte integraler til at skrive hvert hvert af tilfældene kortere. angiv derefter integralerne." / = integraltegning a) / (x^2 + x) dx - / (x^2 - x) dx jeg kan godt integrere men at forkorte vha. regneregler ka jeg sgu ikk! hjælp og mange ta... -
Samhandel mellem England -DK
ForumindlægHej derude ! Håber i kan hjælpe mig .. Jeg har selv prøvet at finde svaret, men det gik ikke så godt. Vi har dog heller ikke fået udleveret noget læsestof i klassen til det. Jeg har en mini-opgave om UK- DK Emnet er Valuta, men spørgsmålet lyder således: Gør rede for samhandlen mellem Danmark og ...
