Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16741 til 16760 af 40685
-
ny karatter omregning??
Forumindlæghej, håber nogle kan svare mig på følgende. Jeg læste følgende på hjemmesiden : http://www.aalborg.dk/Dansk/Living/?ctrl=424&data=103%2C2277117%2C531&count=1 "Bonus til de hurtige Fra politisk side vil man gerne have studenter hurtigere i gang med en uddannelse. Derfor besluttede man sid... -
Odontologi-studerende på uni (førsteårsprøven)
ForumindlægHej! Jeg er en odontologi studerenede på 2.semester der skal op til eksamen i "Medicinsk celle-vævsbiologi og excitable celler" og regner med at jeg dumper den, da jeg ikke har været med fra starten af semesteret pga personlige forhold. Derfor vil jeg gerne søge om dispensation, så je... -
Er der virkelige ingen der kan hjælpe mig??? Kemi B eller A, eller nogle gode noge fra C.?
ForumindlægDER MÅ DA VÆRE NOGEN SOM KAN HJÆLPE BARE EN SMULE! Er der ikke nogen af jer som selv skal op i kemi, som måske har været oppe før og lige ved hvordan man skal kunne kringle det???? Jeg vil virkelig sætte pris på noget hjælp! nogle tips til mundtlig kemi eksamen på c-niveau- Jeg skal snart op i ... -
Antal point (uni)
ForumindlægVar til eksame og har prøvet at tælle min point sammen. Jeg har dog ikke svaret så godt på noget og er i tvivl om hvad en censor vil give. Det er disse jeg er i tvivl om: M=||> Højreside > For en bestemt værdi af a giver Maple: > LinearSolve(M) Bestem den værdi af a som svarer til o... -
Beregne hovedstol og kassekredit - budget (haster)
ForumindlægHej Jeg er i gang med at forberede mig til min eksamen i morgen, men er stødt på nogle problemer i en gammel eksamensopgave, jeg har forsøgt at løse. Det drejer sig om en opgave, hvor man skal lave et budget for de kommende 3 år. Man skal udregne restgælden på to banklån for at kunne opskrive bal... -
Gymnasieforberedelse
ForumindlægHej piger og drenge Jeg går i 9. klasse og skal højst sandsynligt på gymnasiet næste år. men problemet er bare at jeg ikke føler mig klar til det! Spørgsmålet til jer er så om i har nogle gode tips om hvordan jeg kan blive bedst muligt forberedt på at komme i gymnasiet? Det må selvfølgelig ge... -
A-niveau = 325 klokketimer
ForumindlægJeg har kigget lidt på Bekendtgørelsen for at finde ud af, hvor mange (klokke)timer et A-niveau skal tage.Jeg har ikke rigtigt fundet noget konkret svar, men der står: "Stk. 2. Der afsættes 75 timer til øvrige fag på C-niveau, 125 timer til løft fra C- til B-niveau og 125 timer til løft fra ... -
Opstilling af differentialligning
ForumindlægHej, Jeg er meget dårlig til differentielligninger. Jeg skal i denne opgave opstille en differentialligning og bestemme hastigheden hvor antallet af smittede vokser til tidspunktet t = 162. Jeg har vedhæftet opgaven. Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe! -
Hvornår bliver matematik spændende?
ForumindlægTænkte på at tage det på lidt højere niveau i gymnasiet, men hvad omhandler det præcist? Er det mere interessant end folkeskolens minus, gange og dividere? Tak! -
Er det muligt at skifte hovedfag nu?
ForumindlægVi skal skrive SRP i de to uger før jul og har derfor allerede afleveret vores sedler med hovedfag/bifag og emner. Jeg skriver i biologi og kemi, med kemi som hovedfag og biologi som bifag. Men jeg har i mellemtiden fundet et andet emne, jeg hellere vil skrive om (det falder dog stadig under det... -
alene + grupper
ForumindlægKan du lide at arbejde alene eller i grupper? (angående skole) -
HTX Vibenhus ?
ForumindlægHej Folkens Jeg vil gerne spørge jer om hvilke gymnasier er bedst, da jeg har valgt at tage HTX. Er HTX Vibenhus eller Sukkertoppen nogle gode gymnasier ? Altså er mennesker og lærerne racister ? Hvordan er miljøet derovre? Hvordan er det med undervisningen, får man noget ud af den ? F... -
hvad er fejlen i sætningen?
ForumindlægGeneral elections, which are nowadays HOLD in many countries, are often manipulated by dictators man får at vide at fejlen er hold men hvorfor? -
Må man!!!!!
ForumindlægNår man nu er elever der skal op af to dage! Kan man så trække de spørgsmål eleverne den første dag trækker, trække fra? sådan at de der skal op anden dagen har mindre spørgsmål at ku komme op i?? Håber på et hurtigt svar! Tak:) -
Er igang med at skrive opgave, nogle opgaver jeg kan bruge som inspiration?
ForumindlægHey jeg er i gang med at skrive SSO(HF opgaven) med Engelsk B. Så jeg ville høre om der er nogle derude med en opgave eller kender et sted hvor jeg kan finde nogen, for at have lidt inspiration til hvordan jeg kan tage det hele an? Kunne være super fedt hvis det var en SSO, men det er fint hvis d... -
Utilfreds med skriftlig engelsk eksamenskarakter
ForumindlægHej alle Jeg fik 10 for min besvarelse til min engelsk afgangseksamen, jeg føler dog selv at besvarelsen klart var til et 12 tal. Denne karakter kan potentielt betyde at mit snit ikke er tilstrækkeligt til mit ønskede studie, derfor var det mit håb at nogen herinde ville læse opgaven igennem og ... -
differentialregning
ForumindlægHvordan differentiere man f(x)=(3x+5)^10 helst med forklaring -
Uddannelsen - hhx
ForumindlægEn uddannelse er en vigtig del i ens liv. Efter 9.klasse skal man beslutte hvad man vil. 10.klasse, hhx, htx eller måske hg o.s.v. - Jeg selv har valgt 10.klasse skolen MEN jeg overvejer ligenu kraftigt om jeg skal tage en hhx uddannelse.. Men helt ærligt såé kan jeg intet finde om, hvad man ka... -
Egnet
ForumindlægHej hvis man ikke bliver egnet til gym, og man får høje karakterer. Hvad skal man så gøre? Har hørt at man kan tage en optagelsesprøve, er det rigtigt? hvis ja, er det så 100% sikkert at man får den optagelsesprøve? På forhånd tak!:) -
8.009
ForumindlægHej. Jeg sidder med denne opgave og forstår ikke en dyt, da vi endnu ikke har lært noget om dette. er der nogen der kan hjælpe? Bestem minimum for funktionen f(x)=x^2+2/x , x>0
