Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16761 til 16780 af 321608
  • Postkolonial læsning

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare med egne ord hvad en postkolonial læsning/fortolkning helt præcis er/går ud på? Jeg synes forklaringerne på nettet er ret dårlige.mange hilsener
  • Engelsk synopsprøve

    Forumindlæg
    hej, vi har fået en synopsprøve i engelsk. og mit hovedemne er "global teenager "" har i måske nogle ideer på hvad jeg kan skrive om det? tak på forhånd
  • Grænseværdi til brøk

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal finde grænseværdien for x gående mod 2 til følgende brøk: Nspire fortæller mig, at denne er , men for mig at se, vil både tæller og nævner blive 0 - hvad går galt? Hvad betyder det i øvrigt, når x er gående mod . (Der er ikke tale om, at plustegnet er anført således: )
  • diskussions emner

    Forumindlæg
    Hej mennesker Kan i giv mig nogle eksempler på diskussions emner i følgende emner i faget samfundsfag: - velfærdssamfund- politik - menneskerettigheder og demokrati -økonomi - social arv
  • HJÆLP :) AFSKAFFELSE AF EFTERLØN?

    Forumindlæg
    'Har lidt brug for hjælp.,. Er ved at skrive en opgave om afskaffelse af efterlønnen, og skal her til lave en fordel og ulempe skema, men kan ikke rigtig komme på mere end dette, - Fordele: tilbage trækningens procenten på arbejdsmarkedet vil falde.Ved afskaffelse af efterlønnen vil flere æ...
  • molare masse

    Forumindlæg
    hej, hvis man kender den molare masse af en ester, kan man så vide, hvilken ester, der er tale om? jeg har en ester med en molarmasse på 101,72 g/mol
  • regneregler

    Forumindlæg
    Er der en som vil forklarer mig hvilke tal man skal regne ud først. Jeg kan ikke få resultatet til at give 0 som det gør.
  • ludvig holberg?

    Forumindlæg
    jeg har fundet et digt, der hedder "om egen drys, samt hans kærlighed og forvandling", digtet skulle være skrevet af Ludvig Holberg, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om digtet og når jeg søger på "Ludvig Holberg" så kan jeg ikke finde teksten noge steder. :s og jeg fo...
  • FREUD.......Dr. Jekyll and Mr. Hyde

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skriver i fagene Engelsk og Psykologi, hvor jeg skal analysere og fortolke "The strange case og dr. jekyll and mr.hyde" samt fortælle om Freuds gennembrud med det ubevidste. Problemet er bare at jeg ikke kan skrive i metoden samfundsfagligt i psykologi, fordi den skal v...
  • Metode

    Forumindlæg
    Hvilken samfundsvidenskabelig metode kan man sige jeg har gjort brug af, hvis jeg har i første omgang har analyseret en Facebook-side, og derved har benyttet mig af kommunikationsanalyse i dansk, men hvor så efter, på baggrund af Eric Goffmans teori, har videreanalyseret siden?
  • Hjælp til Talsystemer!!

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive større skriftlig opgave om talsystemer. er der nogen der ved en masse om nogle forskellige talsystemer og måske kan hjælpe mig til hvert fald at komme igang? Kh Signe
  • Eksamen Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart op i mundtlig samfundsfag på c. Hvis nogle af jer allerede har været op, kan i måske hjælpe mig lidt.. Hvad er godt at snakke om, hvordan begynder jeg at præsentere teksten? Skal jeg have en disp. klar, eller er det overflødigt? På forhånd tak,
  • Kort spørg.

    Forumindlæg
    Jeg skal til at lave en sprog og kommunikationsanalyse af et uddrag vi har fået. Kan jeg godt starte med at redegøre for hvad kommunikation er for noget? Selvom det ikke fremgår af opgaveformuleringen? FOrholder jeg mig så til opgaven alligevel?
  • Optimering. Opskrift.

    Forumindlæg
    hvis man skal lave en opskrift på hvordan man løser en optimeringsopgave, kan man så ikke sige følgende: 1. opstille regneforskrift 2. finde f mærke lig med nul 3. lave monotonilinie . I må gerne komme med bedre forslag.
  • Aldring

    Forumindlæg
    Jeg er igang med, at skrive SRO. Jeg er i gang med analysedelen, og skal svarer på, hvilke muligheder ældre har for at dyrke motion i dag? Jeg kan ikke komme i tanke om andet, end foreningerne i DK + fitness? Er der andre muligheder? :)
  • Kontinent

    Forumindlæg
    Hvilket kontinent har flest smukke mennesker?.. mellem Asien, Afrika, og Europa?
  • injektion

    Forumindlæg
    For mængden {a^2+b^2, a,b til hører de rationale tal} Er det så korrekt at skrive at funktionen f: f(a^2+b^2)=lal+lbl er en injektion? Jeg har sat numerisk tegn for at f er veldefineret.
  • Burkadebatten?

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en problemstilling til emnet "Burkadebatten", men jeg kan ikke finde noget om den på nettet, kun en masse meninger om den. Er der nogen der kort kan forklare mig, hvad den går ud på, og hvilke holdninger de forskellige parier har omkring den?
  • AT-hjælp. Skørbug og opdagelsesrejsende

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har i AT valgt emnet skørbug og opdagelsesrejsende i fagene historie og biologi. Da jeg så var til vejledning mente mine lærere at jeg skulle brede det ud til rejser og mad og så også komme ind på noget med konservering af mad gennem tiden. Så nu er jeg ...
  • Porblem med en sætning...

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et problem, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. jeg er gået i stå med en sætning, som jeg ikke kan oversætte fra dansk til tysk. "Som man kan se på aktantmodellen, er moderen giveren, fordi hun er pigens mor, og beder hende om at give kurven til bedstemoderen. På den måde...