Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 16781 til 16800 af 156338
-
Hjælp til frit legeme diagram
Forumindlæga -
Jura i England
ForumindlægHej! Vil man være ligeså godt stillet med en jura uddannelse i England som hvis man tog den i Danmark? Mvh Iben -
Omkreds af en trekant?
ForumindlægKan man finde det? -
Regning med mål og vinkler
ForumindlægDet er en del år siden jeg har arbejdet med mål og vinkler. Og selvom det måske er simplet og let nok, kan jeg intet huske om det. Og vi får ikke gennemgået noget om det i klassen, da de regner med at det er noget man allerede kan. Og det kan jeg sikkert også, men jeg kan bare ikke huske det.... -
Tabeeller og regning
ForumindlægHej jeg kan simphelthen ikke finde ud af disse opgaver, er der nogle som kan hjælpe (evt facit + forklaring) -
Logaritmefunktioner 1137.
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe har lidt svært ved at lave den? Vil også gerne har den første lavet som et eksempel sammen med en forklaring for på den måde kan jeg bedre forstår det. -
ingeniør uddannelsen?
ForumindlægJeg har længe tænkt på at læse til ingeniør og nu er det tid til eksamener.! Men jeg er ikke sikker på hvad man skal have for et gennemsnit for at blive ingeniør? fx. hvad er den højeste gennemsnit for at blive det? Har tænkt på civilingeniør og nanoteknologi -
Maple 17 !
ForumindlægHej Jeg ønsker at finde antal grader af dette udtryk i en maple-fil l!! : Jeg har prøvet i meget langt tid, men det har ikke lykkes mig at få det korrekte svar frem. I kan også tage et screenshot. -
fordoblingskonstant
ForumindlægHej piger og drenge. Jeg har et problem med disse 2 spørgsmål i matematik: c) En eksponentiel funktion går gennem punkterne (2,4) og (7, k). Bestem tallet k, så fremskrivningsfaktoren bliver 0,95. og d) En eksponentiel funktion har fordoblingskonstanten 25. Bestem den tilhørende fremskrivni... -
Økonomi eller HA almen?
ForumindlægHej. Kunne godt tænke mig at høre fra nogle, der læser økonomi, især hvis de kommer fra hhx. Jeg synes HA almen linjen lyder utrolig spændende. Fagene kender man og det er alt sammen brugbart og den er bred. Men jeg synes ikke det virker til, at der er matematik nok. Jeg elsker mate... -
vektorer.. hjælp
ForumindlægI et koordinatsystem er givet vektorerne a(-5,1)og b(3,-7)(skrevet som koordinatsæt til vektorer).1)Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor b på vektor a?2)Bestem tallet t således, at projektionen af tb på a er lig med ½a ?1)Har jeg regnet ved b1 = ((a*b)/|a^2|) * aog får (2,5 , o,5)e... -
Opgavedirektør
ForumindlægPorque dices que no puedo hablar español?, porque tú no puedes o qué? De verdad yo a hablado español toda mi vida, desde el día que yo nací a este mundo,,, y ahora tu vienes y me dices que no hablo español… De verdad, da pena,, la hablo mejor de que todos ustedes, mejor que el danés . TIL OPGAVE... -
Projektion
ForumindlægHvordan beregner man projektionens længde a vektor a på vektor blængden af vektor a = 3og vektor b = 3/2vektor a + a-hat -
søger lektiehjælp !!!!!!!
ForumindlægHej... J søger lektiehjælp til engels b niveau,., J trækker spørgsmålet 24 timer før,., så vil j gerne ha en d hjælper mig,., J bor i Kbh område,. Tak på forhånd... -
Søger konkret def. på hvad "kontante kapacitetsomkostninger" dækker
ForumindlægBlev ikke klogere i mit tidligere indlæg, hvilket især skyldes mig da jeg fuckede up i formuleringen...Men ja - hvilke konti skal bruges når man regner kontante kapacitetsomkostninger ud, på 2. års hhx / b niveau?Hvad dækker begrebet "Kontante kapacitetsomkostninger"? -
Hvordan forbereder i jert?
ForumindlægHvordan forbereder i jer til bio eksamen (C Niveau)? Ved ikek hvordan jeg skal gribe an? Skal jeg bare læse på pensum og tage noter til? Jeg vil gerne læse op på det således at det sidder sig fast 100% :-( -
Optagelsesprøve til STX
ForumindlægHej. Min lille søster skal op til optagelsesprøven på STX er der nogen af jer der var op sidste år som kan give nogen gode råd og evt. kan forklare lidt om selve prøven, og niveauet. det kunne være en stor hjælp. -
TI-83 til studerende! salg
Forumindlæghej...som I kan se sælger jeg min lommeregner en TI-83, som j har brugt i 2 år og den virker stadigt optimalt...men jeg ønsker at sælge den, da jeg ik studere og får ik brug for den...så j sælger den til en der skal bruge den til sit studie..og det skal nok være en fair pris...smid jeres bud heri... -
Kom du ikke ind? (Studievalg 2009)
ForumindlægEr du ikke blevet optaget på et studie, tilbyder mange uddannelsesinstitutioner ledige studiepladser, som kan søges i 2. optagelsesrunde. Nedenfor er der links til de største uddannelsesinstitutioner: http://studier.ku.dk/ledigepladser_2009/ http://www.au.dk/ http://www.sdu.dk/Uddannelse/Optagel... -
2. ÅR! (hhx helst)
ForumindlægHey. Er der nogen der med erfaring kan sige om 2. år er MEGET hårdt eller hvordan og hvorledes, går selv på hhx og skal op på 2. år nu.. på forhånd tak.
