Søgning på: naturgeografi b noter. Resultater: 16781 til 16800 af 99996
-
Sandsynlighed
ForumindlægHej, kan I hjælpe mig med denne opgave På et skib med 600 passagerer er 3 ud af 5 passagerer kvinder. Man udtager på tilfældig måde en stikprøve på 10 % af skibets passagerer. Den stokastiske variabel X angiver antallet af kvinder i stikprøven. Det antages, at X er binomialfordelt med antalspara... -
Dansk Eksamen HASTER
Forumindlægheej alle sammen Jeg skal op til Dansk Eksamen her på mandag .. jeg er lidt nervøs .. Jeg har skrevet en del computer skrevet notater.. Men var der noget med at man ikke måtte tage notater direkte fra en bog eller sådan noget? Nogle der kender til regler, hvad man må og ikke måå ? Pleeazz Det has... -
Fysikeksamen
ForumindlægJeg skal til Fysik eksamen på Fredag, og jeg ville høre hvis der er nogle der har nogle ting der kunne hjælpe mig!? -
Hjæææælp, det haster virkeligt !
ForumindlægHej alle sammen, Skal op til eksamen i morgen, og så tænkte jge på om der er nogen der har nogle billedkunstnoter, det ville være en MEGET stor hjælp !! Tak -
Gennemsnitlig årlig rente
ForumindlægDa jeg er igang med at læse til eksamen skal jeg kunne gøre rede for begrebet 'gennemsnitlig årlig rente'.... - Og hvordan gør man så det? :S -
Simpel ligning
ForumindlægJeg skal løse følgende ligning: 9253 = 7300,42 * (1 + x)^4 ..men jeg er i tvivl om hvordan jeg får hævet parentesen med den ubekendte i. Kan nogen forklare fremgangsmåden af løsningen skridt for skridt? Tak! :-) -
Hjælp
Forumindlægkan jeg få hjælp til at fået rette min engelsk erklæring plissssssssssssssss -
Omskriv til én rod?
ForumindlægHej. Jeg skal løse opgaven "omskriv til én rod ved først at omskrive til en potens a^n: (root(a^(2),3))^(((2)/(3))) Hvordan skal det gøres? -
oversættelse (ikke lang) haster
ForumindlægHvordan vil sige "de har ikke et stærkt bånd til deres lærer" på engelsk? og hvordan vil i sige "usikkerhed" mange tak :) -
Tysk oversættelse.
ForumindlægJeg ville bare gerne have til hjælp til at rette fejlene i disse få sætninger.. Jeg har været syg - Ich war krank gewesen. Jeg er blevet syg - Ich bin krank gewesen. Hun har været ung - Sie hat jung gewesen. Hun er blevet gammel - Sie ist alt geworden. De har været raske - Sie wurden gesund. De e... -
can, cant?
ForumindlægHvad hun/han må og hvad hun/han ikke What she/he can and what she/he can't do er det rigtig oversættet til engelsk ? -
Mediernes rolle i den politiske kommunikation??
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål i min SRP, som jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal tolke. Jeg ville være lykkelig hvis nogle kunne hjælpe. Her følger det: "Diskuter fordele og ulemper ved de nye former for politisk kommunikation, og vurder om de styrker eller svækker demokratiet i Danmark&quo... -
Udled differentialkvotienten´af f(x)=x^1/2
ForumindlægHej, jeg mangler lidt hjælp til matematik. Jeg er ramt ind på et spørgsmål, hvor jeg skal Udlede differentialkvotienten f(x)=√x. Men hvordan Udleder man differentialkvotienten f(x)=√x?? håber at i kan hjælpe mig! -
Spørgsmål til toppkt-formel
ForumindlægHej Jeg skal finde diskriminant og toppunkt for andengradsfunktionen: -0,0005x2 + 16,75x Som bekendt er diskriminantfunktionen: b2-4ac og T= -b/2a, -d/4a Hvad fungerer som c her? De resultater, jeg får, kan ikke passe! -
JEG ER DESPERAT!!!
Forumindlægokay fokes, her er mit problem; Jeg skal afleverer fysik rapport efter ferien, og jeg skal have puttet 5 forskellige forsøg ind i den. Her er hvad de forskellige forsøg skal være om, skal påvis og alt det der.. Forsøg nr 1: Et forsøg der forklarer at lys er bølger og forklarer bølgeegenskaberne F... -
hvordan?
Forumindlæg..kan jeg få mine karakter op i mat? er virkelig dårlig til det. på forhånd tak... -
Fysik/Kemi eksamen
ForumindlægHej. På fredag der skal jeg til eksamen i fysik/kemi.. Jeg har 14 emner, som jeg kan komme op i, men jeg er helt sort, når der snakkes om fysik/kemi. Kan I ikke hjælpe mig det lidt? Hvis I kan skrive nogle forsøg til hver emne, eller hvis I kender en hjemmeside med forsøg til emner, så vil ... -
Help with your English/My Danish!
ForumindlægI am looking for some tutoring with Danish language if anyone is a good teacher, or may know of any. I am an English male, living in Århus and have some understanding of danish already. Also, if there is anyone that needs help with their English language, I am a soon to be qualified teacher of En... -
Matematik vektorer
ForumindlægHej jeg har vedhæftet en fil af en opgave jeg ahr svært ved at lave. Jeg har prøvet at regne det ud men ved ikke hvordan det skal regnes ud.Håber nogen ka hjælpe -
Termins
ForumindlægHej Jeg skal også op i fysik og kemi i terminsprøve, så er der nogen som har gode opgaver eller ting jeg skal læse op på, det vil være en STOR HJÆLP. Tak på forhånd
