Søgning på: idræt b case. Resultater: 16821 til 16840 af 91852
-
Simpelt spg.
ForumindlægHvordan redegører man for "observationsinterval" - for grupperede observationer? :) -
Faktorisering nulregel
ForumindlægJeg skal finde ekstrema for en funktion af højeregrad. jeg har fundet nulpunkter og mangler nu ekstrema funktionen er: 4x^2-5x^4-23x^3+6x^2 Jeg har fundet f'(x) = 20x^4 - 20x^3 - 69x^2 + 12x Jeg ved jeg skal bruge nulreglen men jeg har ingen idé om hvordan jeg skal gøre... Er der en der ... -
Efterlysning af metode
ForumindlægHej folks. Jeg efterlyser navnet på en danskfaglig metode / samfundsfaglig metode. Jeg vil analysere en roman, og se hvorledes denne fremstiller en alternativ livsstil til det omkringlevende samfund. Jeg vil så "oversætte" min analyse til samfundsfaglige termer og sammenligne dem med,... -
Binominalfordeling ? HJÆLP
ForumindlægHej :) Har en opgave der lyder på: Butikken har erfaring med 8% af onlinekøb retuneres, antag at i næste måned er der 200 køb online 1. beregn sandsynligheden for mere end 15 onlinekøb retuneres i den kommende måned. Kan simpelhent ikke så, hvordan jeg skal opskrive mine værdier ... fø... -
ln(-1)?
Forumindlægkan man tage ln(-1) ? eller hvordan skal jeg lige løse ln(Ix-1I) -
Rødder !! hjælp..Fjerdegradspolynomium??
ForumindlægHvordan opskriver man et fjerdegradspolynomium med nogle rødderne. ? -
Mundtligt synopsis? HJÆLP
ForumindlægJeg har trukket ''international politik - verdens tilstand'' i mundtligt samf. årsprøve. Jeg har lavet et problemformulering og nogle problemstillinger, som jeg gerne vil have hjælp til. (Meget gerne rettelse af dem hvis de formuleret korrekt, og hjælp til at besvare dem) proble... -
skriftlig spansk...
ForumindlægHvordan forbereder man sig til skriftlig Spansk?Nogle tips tak :o) -
Mundtlig Erhvervsøkonomieksamen
ForumindlægHej hvor længe har man til forberedelse og eksamination og hvordan kunne de typiske spørgsmål lyde? -
Bevis at Unet/Ufase = √3
ForumindlægJeg skal ved hjælp af trigonometri, bevise at Unet/Ufase = v3, hvordan gør jeg det? Jeg har forsøgt med en 30-60°'s trekant at bevise det, men uden succes. -
Nogen som vil rette Engelsk tak..!
ForumindlægEn Piige?! :'( Its been a year daddy i really really miss you theres a little place called heaven. we had your favorite dinner tonight. i ate it all up. even though i dont like carrots i learned how to swim this summer. i can even open my eyes under water. can you see me? i started kindergard... -
Komplekse tal - aflevering
ForumindlægHej, Er der måske en der gider kigge min aflevering igennem og se om der er noget jeg har gjort forkert? På forhånd tak -
Integralregning - Afgrænset område i 2. kvadrant.
ForumindlægGraferne for x^2 og exp(x) danner sammen med andenaksen et afgrænset område i 2. kvadrant. Beregn arealet af dette område. Hvordan griber jeg denne opgave an? -
HASTER!HASTER!HASTER!
ForumindlægHej jeg skal skrive engelsk disposition om filmen Supersize me, men ud fra emnet fastfood mangler jeg ét eneste spørgsmål, en eller anden hjælp mig! :) -
Bestem minimum for funktionen, og bestem derudfra værdimængden.
ForumindlægHar brug for hjælp her, med noget jeg ikke forstår! Jeg skal finde minimum for en funktion, som jeg har lavet til at være: [f^' (x)=6x^5+5×12x^4+60×4x^3+480x^2+480x+192] Når jeg sætter f'(x)=0, får jeg x til at være -2. Det er så her det går galt, til når jeg skal finde de... -
globalisering
ForumindlægSkal skriv SSO om Globalisering her om et par måneder.\n\nMin vejleder har forslået mig at skrive kort om glabalisering, beskrive fordele og ulemper og give et bud på fremtiden i forhold til den 3 verden.\n\nSelv synes jeg det virker lidt for let og simpelt. Synes det er svært at se, hvad jeg hel... -
Stamfunktion på TI-nspire
ForumindlægEr der én som kan forklare trin for trin hvordan du intgrerer på TI-nspire? hvis jeg nu for eksempel skal bestemme intergralet ∫19-12/√x dx? på forhånd tak:-) -
Periodiske system
ForumindlægJeg har fået stillet en opgave, som lyder:"Stemmer det, at det sidste stof i det periodiske system er en ædelgas?"Men jeg er i tvivl om, hvilket stof der er det sidste.Nogen der kan hjælpe mig? -
Spørgsmål vedrørende annuitetsregning
ForumindlægHejsa. Jeg vil godt løse denne opgave ved at isolere x som her er renten, men jeg kan ikke få det rigtige resultat som er 11% pr år. Opgaven: Hvis der på en børneopsparing hvert år i 20 år bliver indsat 1000 kr. og der efter 10 indbetalinger er en saldo på 64203 kr. Hvad er den årlige rente så? ... -
eksamen - hvordan??
ForumindlægJeg skal snart op i psykologi på c-niveau, men er ikke helt sikker på hvordan det fungerer. Det er noget med vi trækker et emne, og så skal vi til selve samtalen fremlægge det med redegør, undersøg og diskuter - Men bliver det stillet konkrete spørgsmål til de forskellige taksonomiske niveauer, e...
