Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 16841 til 16860 af 31547
-
Overgangen fra barn til voksen
ForumindlægHej Mennesker, vi er to piger fra niende klasse, som i denne unge har projekt uge, overemnet er overgange, vi har valgt emnet overgangen var barn til voksen. Vi kunne derfor godt tænke os at høre jeres meninng om hvornår man er voksen og om i er bange for at blive voksne :) - derud over har vi l... -
samfundsfag
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål om hvilken velfærdsmodel Liberal Alliance lægger sig af. Desuden er jeg itvivl der er nogen af løsningerne overfor der kan genfindes i partiernes holdninger? Håber i kan hjælpe mig https://www.liberalalliance.dk/blog/bedre-velfaerd-handler-om-borgerne-ikke-systemet/... -
Finanskrise i Danmark pga EU
ForumindlægHvordan har EU påvirket vores økonomi i danmark? Altså var det en ulempe eller fordel at vi var en del af EU, mens der var finanskrise? -
Astronomi
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om to ting med hensyn til Astronomi: Hvordan kan man kende forskel mellem en planet og en stjerne, ud over at en stjerne blinker, hvilket en planet ikke gør? Hvorfor kan man fra nattehimlen se planeter? Tak på forhånd -
regne udtryk af areal.
Forumindlægheeejjjj:) Er der nogen der vil hjælpe med at forklare hvorfor svaret er det til højre? Tak på forhånd -
Gave til værtsfamilie?
Forumindlægjeg er så heldig, at jeg skal være Au Pair for en dansk familie i udlandet. har læst lidt frem og tilbage på nettet, at man ofte tager gaver med til sin værtsfamilie, men nu er min familie jo 100 % dansk, de bor bare i udlandet, så kan jeg jo ikke have typiske danske ting med såsom kongen af da... -
Den sidste balkjole i berrettermodellen
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal sætte den sidste balkjole ind i berrettermodellen. Link til novellen https://dansksiderne.dk/index.php?id=7289 -
MAT HJÆLP
ForumindlægSkal finde rødderne på funktionen men jeg får hele tiden det forkerte svar ?? nogen der kan vise hvordan den skal løses.. kender godt formlen for diskriminanten og rødderne, men et eller andet gør jeg forkert? 41.5-2.2X=10-X+0.06X^2 MANGE TAK PÅ FORHÅND -
Fremstilling af hydrogen - Vigtigt!
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg vil lige spørge om, der var nogle af jeg, som havde lavet lavet et forsøg om fremstilling af hydrogen.. - På forhånd tak! :) -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej allesammen. Der er lige et par sætninger som jeg skulle rette, altså finde grammatiske fejl og skrive hvorfor jeg har rettet det. Håber i kan lige kigge på det, og hjælpe med at rette. Tak på forhånd :-) -
Differential regning, minimum graf.
ForumindlægHey! Nogle der kan forklarer matematisk hvorfor den negative del(den blå linje) ikke skal benyttes når der skal bestemmes om det er et minimum eller maksimum? Graf er vedhæftet! -
Sandsynlighedstæthed
ForumindlægHej Kan nogen hjælpe mig ad, med hvordan denne opgave skal gribes an: Find sandsynlighedstætheden for Z = Y + 1/2*Y^2. På forhånd tak. -
Hjælp til freud!
ForumindlægJeg har kæmpet med at finde at noget primær litterætur fra freud hvor han beskriver humor som forsvarsmekanisme :) ??? Er der nogen der har nogen ide om det ? -
Rumfang
ForumindlægFind siden på en terning når rumfang er 729 cm3 -
Romananalyse - Giv en kort beskrivelse af forfatteren
ForumindlægHej Jeg er i gang med en romananalyse, og jeg har fået at vide, at jeg skal skrive en kort beskrivelse af forfatteren. Indtil videre har jeg skrevet fødselsdag, hvor vedkommende er uddannet, hvor mange bøger han har skrevet og hvilke bøger han hovedsagligt skriver. Er der noget andet som jeg bur... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej, søde mennesker! Jeg skal snart til optagelsesprøve på CPH - WEST Ishøj. Er der nogle af jer som evt. har taget optagelsesprøven fra forrige år? (altså 2013), som kan fortælle mig lidt om hvad jeg skal øve mig på? Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide om man skal bestå alle de fag man s... -
Erklæret ikke egnet
ForumindlægHej jeg var til skolehjem samtale igår, og bev erklæret ikke uddannelsesparat. Vi har lige haft termins, og jeg fik 7 og 10. Min mor og jeg har besluttet at jeg skal op til en prøve på gymnasiet, fordi vi er uenige i at jeg ikke er parat. Det består af 4*20 minutter det er elektroniske prøver, je... -
Alliancer i årene op til anden verdenskrig.
ForumindlægJeg skal lave fremlæggelse i historie, og har fået emnet 'Alliancer i årene op til Anden Verdenskrig, begge sider, begrundelser og frygt.' Så jeg vil spørge om der er nogen, der har nogle gode hjemmesider til at finde svar, eller bare fakta? Og hvad er forskellen på en traktat og allia... -
Le Chateliers princip
ForumindlægJeg ved godt at Amoniakreaktionen skal køre højt tryk da der er flere mol stoffer på reaktantsiden end produktsiden. Men hvordan kan jeg forklare det her spørgsmål. Anvend ligevægtsloven til at forklare, hvilken virkning ammoniak-kondenseringen har på udbyttet af ammoniak? Forklar ved hjælp... -
Sandsynlighed
ForumindlægHvad er sandsynligheden for dette(i brøk tak...også mellem regning) 1. summen af to kastet terninger er 2 prikker.
