Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 16861 til 16880 af 109300
-
Ordbøger til mac !?
ForumindlægHvad kan jeg gøre for at få ordbøger på min computer? Skal bruge engelsk/dansk og nudansk ordbog - de cd'er jeg har kan jo ikke installeres på Mac Hvad gør jeg? Kender I et sted hvor jeg evt. kan hente nogle gratis? Jeg har en mac - med leon styresystem (mac OS X version 10.7) :o -
Giovanni Pico della Mirandola
ForumindlægJeg vil gerne læse de 900 teser som Giovanni Pico della Mirandola har skrevet! Det skal helst være uden fortolkning! Jeg kan ikke læse og forstå andre sprog end dansk - engelsk og lidt tysk! Der bør ikke henvises til Giovanni Pico della Mirandola forsvarstale da teserne ikke er skrevet helt og... -
hjælp hjælp hjælp:((
ForumindlægHEJ ALLE. JEG SKAL SNART OP TIL EKSAMEN OG SKAL FREMLÆGGE OM CRIME FICTION HVOR DET ER JEG HAR VALGT EN SHORT STORY, SOM HEDDER 'NO LUCK'' ER DER NOGLE SOM KAN HJÆLPE MED AT SKRIVE ET KORT RESUME SOM SKAL VÆRE ¨PÅ ENGELSK? hÅBER VIRKELIG I KAN HJÆLPE, JEG HAR PRØVET MEN ER VIFKEL... -
sprogrejser
ForumindlægHey nogle der kan anbefale en god rejseorganisation for sprogrejser? (2-3 uger) - formål: lære engelsk hurtigt Nogen der evt. har haft en god oplevelse og kan anbefale et godt sprogkursus :) - destinanionen må meget gerne være malta! Håber i kan komme med nogle idéer.... -
Abstract
ForumindlægJeg skriver i afsætning og engelsk. Jeg har i min opg. valgt at skrive om eksportmarkedsføring. Jeg har valgt landene Kina og Danmark og virksomheden Arla Foods.. Jeg synes jeg har lidt besvær med at skrive et abstract. Nogen der er nogle råd til, hvordan jeg skal gøre det, når jeg skriver om di... -
Metode og teori bio og eng
ForumindlægHejsa. jeg har om ufrugtbarhed - nu og i fremtiden. med fagene Biologi og Engelsk. Men jeg er er meget i tvivl om metode og teori. jeg har skrevet ejg bruger den humanistiske metode til at analysere og fortolke en bog. og at der er andre der har brugt den naturvidenskabelige metode og at jeg ha... -
stamtræ for menneskets udviking - hjælp plz
ForumindlægTegn et stamtræ for menneskets udvikling fra de første menneskeaber (Proconsul, Kenyapithecus, Dryopithecus m.v.) til nutidsmennesket (Homo sapiens sapiens). Sidegrene til nulevende og uddøde menneskeaber medtages. Bemærk, at apes på engelsk betyder menneskeaber, mens aber generelt hedder monkey... -
Hjælp til toppunkter
ForumindlægHej alle Jeg udlede parablenstoppunkter ved hjælp af differentialregning. Jeg har derfor gjort følgende: f(x)=ax^2+bx+c f ´(x)=2ax+b f ´(x)=0 0=2ax+b -b=2ax x=-b/2a det jeg så vil er at sætte x ind i f(x), er det ikke rigtigt? -
tangens
Forumindlæget lille hurtigt spørgsmål. jeg ved at tangens (A) = a/b og jeg ved at b er 15, og vinklen (store A) er 38 grader. hva skal jeg gøre nu? isolere eller hvordan gør jeg? b kender jeg ik. (ps. mit c er 90 grader) altså vi snakker en retvinklet trekant :) -
Gang parenteser ud og reducér
ForumindlægHjælp til denne, tak :-) (3 + a + b) * (a – b) -
SSO HJÆLP!!!
ForumindlægHej - skal efter ferien have valgt hvilket fag og emne jeg skal skrive om. Har set mig lun på Engelsk og kunne virkelig godt tænke mig at skrive om en bog vi læser i øjeblikket (i engelskklassen). Desværre virker det som om at min engelsklærer er på ferie, for hun svarer ikke på mit spørgsmål. Hå... -
Computer spørgsmål?!
ForumindlægHåber I vil hjælpe mig med dette spørgsmål; Vi er har fået af vide, at vi skal lave orddeling når vi skriver stile i dansk. Jeg har gjort det selv i lang tid, og det tager alt for lang tid, plus at det tit er forkert. Er træt af at få dårlig karakter i orden!! Jeg har hørt, at ens computer (på wo... -
Fuld pensum (PSV) 2g
Forumindlægkære studieportalen. Som 2g'ere med 57% fravær og 60% skr fravær, (spørg ikke hvordan jeg ikke er blevet smidt ud, er bare go til at løbe om hjørner) 'overraskende' nok er blevet sat på særlige vilkår/fuld pensum (PSV) , altså at aflægge eksamen i alle aflslutterfag. Heldigvis får j... -
Forkort brøk
ForumindlægHej Mangler hjælp da jeg skal forkorte følgende brøk: (a-b)^2 / a^2 - b^2 Tak på forhånd -
ungdomsuddanelse
Forumindlæghey er lige blevet færdig med min FSA og har fået 8,16 i gennemsnit. jeg er ikke så stolt over min karekter selvom det er det højeste jeg nogen sinde har fået. jeg i den tvivl om at det var det rigtige at vælge Gymnasiet istedet for HTX ??? jeg har valgt linjen MAT A, Fys B, Kem c jeg ville g... -
Vektorprodukt
ForumindlægHEJSA! Nogen der kan hjælpe mig med denne vektor opgaven her?\n\n((a+b)x(a-b))=?? -
Hjælp til isolering i formel
ForumindlægHejJeg har en formel som siger:k^2 + (r+b)^2 = r^2 er der nogle som kan hjælpe mig med at isolere r ?Mvh /Hrskitzo -
eksponentielt aftagende funktion
Forumindlæghey alle.. jeg er sproglig og forstår ca intet af matematik.. hvordan isolere jeg x når funktionsforskriften er f(x) = b*a^x venlig hilsen -
fordobling af f(x)
ForumindlægHvis man arbejder med en potensfunktion f(x)=b*x^a, og opgaven går ud på at finde ud af, hvor mange gange x bliver større, når f(x) fordobles. Hvordan kan man regne det ud? -
HF eller STX ??
ForumindlægHej derude! Jeg er i en situation nu hvor jeg skal beslutte om jeg vil tage HF eller STX efter sommerferien. Jeg er virkelig usikker og ved ikke hvilken en jeg skal tage. Det er sådan at jeg faktisk er optaget på STX nu men kan først begynde i august. Jeg har været i udlandet i de sidste ...
