Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 16861 til 16880 af 141690
-
(Biologi Fedt) Det HASTER virkelig !
ForumindlægJeg sidder med en opgave det hedder fedt det er et opgavesæt som kan ses på linket nedenunder. http://www.emu.dk/gym/fag/bi/uvm/fagkons/eksamensopgaver/2007-6-2.pdf opgaven hedder 2. fedt. jeg har virkjelig brug for hjælp i opgave b og c. b. hvilke type enzym katalysere proces 1 vist i figur 2 og... -
differentialregning
Forumindlæg2) Opgave i undersøgelse af tredjegradspolynomier som omkostnings- og overskudsfunktioner i en virksomhed (skrevet om efter opgave 40 på side 379/380, og du kan finde hjælp i opgave 39, som vi gennemgik udførligt) : En virksomhed producerer en vare A. De samlede produktionsomkostninger, der er sa... -
Help ? Haster!
ForumindlægHey Alle . Har nogle opgaver som jeg bare ikke kan finde ud af :( ! Er i søde at hjælpe mig (: ? √ = Kvadratrod Opgave 1: Bestem en ligning for tangenten til grafen for f(x) i punktet P: a) f(x) = 3x3 - 6 , P(2,18) b) f(x) = √x+x , P(4,6) Opgave 2: Bestem koordinatsættet til hver... -
Fyisk A Skriftlig eksamen i HTX
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal op i skriftlig fysik A på mandag, og jeg føler mig lidt fucked.. Jeg har fulgt med i timerne, som stort set alle har været brugt til teori og forsøg ( i hvert fald de timer hvor læreren var tilstede). Men når det så kommer til at regne opgaver og problemstillinger, har jeg ... -
Ubekendte vektorer??
ForumindlægHej Sidder med en vektoropgave fra en gammel eksamensopgave maj 1995. Kan henvise til opgaven her, http://img57830.pictiger.com/images/13725057/ Har selvfølgelig løst den opgave a, ved at bruge prikproduktet og vinklen mellem vektorer. Opgave b, har jeg flot udtrykt c=2a+b. Er det ikke korre... -
Eksamensopgave endnu engang.
ForumindlægHej. Jeg sidder fast med opgave b) i Opgave 14 i vedhæftede eksamenssæt. Jeg håber nogen kan hjælpe. -
Hvordan starter man på en analyse?
ForumindlægHej.. Er ved at skrive opgave til vejlederuddannelsen. jeg har i opgaven lavet en case som jeg skal analyser. men så er spørgsmålet: hvordan starter jeg..... håber der er en der kan hjælpe mig hurtigt... hilsen Dyveke -
Potensfunktioner??
ForumindlægHej, er blevet stillet denne opgave. Har udregnet a'eren i op opgaven, men kan ikke komme frem til hvad det er jeg skal gøre i b'eren? Håber på lidt hjælp :) -
Vurdering
ForumindlægEr der nogle, som kan hjælpe med opgave j. Jeg får opgave i til 26 m3 og ved hvad teltens dybde er. Udfra det forstår jeg ikke hvad jeg skal vudere. -
optimering af rumskib
Forumindlæghej jeg forstår ikke denne opgave er der nogen som kan vise mig hvordan man gør? mange tak på forhånd jeg kan ikke vedhæfte et billede af opgaven da jeg ellers bliver blokeret af studieportalen -
Vigtige funktioner og regression
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg har fået en aflevering for til på fredag, som jeg har svært ved. Håber I kan hjælpe :) Jeg vedhæfter opgaven og de opgaver der er skrevet med grøn, har jeg lavet. På forhånd, tak!! :-) -
Matematik
ForumindlægHej jeg er igang med en matematik opgave som jeg ikke forstå. nogen som kan være sød at hjælpe mig. jeg vedhæfter fil så i kan se opgaven. tak på forhånd. -
Logaritme
ForumindlægHej, Jeg har fået følgende opgaver: d) log(2^5)= x log x e) log(3^7)= x log x Jeg har regnet mig til at d) giver 1,50515. Men hvordan regner jeg det om til det ønskede format i opgaven?? Håber der er en der kan hjælpe :) Med venlig hilsen, Julie -
2002-8-1
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med et pr. opgaver i flg. opgavesæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-1.PDF opgave 5 og 6) og http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-1.PDF (c) Så hvis der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe mig,vil... -
Henfald
ForumindlægHej. Nogle der vil hjælpe mig med den her opgave? -
HJÆLP TIL MATEMATIK
ForumindlægNogen der kan hjælpe med den her opgave? -
SSO censorer
ForumindlægKan man egentlig finde ud af hvem ens censor til SSO er? For man kan jo se hvilken censor man skal have i de mundtlige fag man skal op i... -
Sortlegemestråling
ForumindlægOpgaven er vedhæftet: Jeg har brug for hjælp til de 4 første opgaver i opgave 1 Tak på forhånd! -
eksamen i morgen
Forumindlæghej er der nogle der skal op i fysik A imorgen? skriftlig selvf? hvis i har nogle gode guldkorn (notater eller lign) er i meget velkomne til at smide dem ind her :P hvilke opgaver tror i der vil være? forhåbentlig ikke mange laseropgaver :( -
Lort
ForumindlægHey people. Har været så mega dum at slette hele min mat-opgave, nogen mac-nørder, som evt. ved hvordan jeg kan få den tilbage???
