Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 16881 til 16900 af 156338
-
Medicin-studiet og kvote 2
ForumindlægHej alle sammen! Jeg blev student i sommer og har indtil videre ikke vidst, hvad jeg ville læse videre. Nu er jeg så blevet enig med mig selv om, at jeg gerne vil læse medicin. Mit gennemsnit er slet ikke til det, men er igang med at tage de supplerende fag, som jeg mangler. Mit spørgsmål ... -
Niveauopdeling i folkeskolen
ForumindlægHej alle :-) Her den anden dag, havde jeg og nogle andre en lille debat, om hvorvidt det ville en god ide med niveauopdeling i folkeskolen? Hvad synes I? For eller imod? ;-) -
Mat uden hjælpemidler, imorgen
ForumindlægHej Folks! Jeg skal til terminsprøve i matematik imorgen uden hjælpemidler. Har øvet en hel del sæt, der er bare nogle enkelte opgaver jeg ikke er så sej til! Der er ret mange, men håber virkelig nogen vil hjælpe, så jeg er sej imorgen (det er trods alt næsten årskarakteren det gælder) Opgave ... -
Tæller årsprøver og termin med i endelige gennemsnit? mm.
ForumindlægJa, som spørgsmålet egentlig lyder: gør det det? For at være helt ærlig har jeg nemlig ikke selv regnet med det, så jeg har måske ikke været så "opmærksom", som jeg burde under prøverne - men tæller de med på det endelige snit/eksamensbevis? Hvor meget tæller egentlig overhovedet med? ... -
Hjælp med klage!
ForumindlægHej alle, Det her er nu anden gang jeg får afvist min klage, da rektor synes at den er grundløs. Han siger at jeg ikke argumenterer ud fra din eksamenopgave men ud fra tidligere præstationer, og det er ikke et fyldestgørende klagegrundlag. Hvad gør jeg galt? Kan I hjælpe mig? Her er klagen: På b... -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej :) Jeg er lige startet på DTU på linjen civilingeniør i elektroteknologi, men efter studiestart er jeg blevet meget i tvivl om det er det rigtige! Jeg har altid været god til de naturvidenskabelige fag, men jeg interesserer mig mest for matematikken. Jeg tror derfor at det er forkert for ... -
rumfang i integralregning
ForumindlægHejJeg lidt problemer med at finde den korrekte formel til at finde rumfanget til nedenstående opgave: (opg. 3042 i eksamensopgaver 1-årigt a niveau)f(x)= sqr(9-(9/25)x^2)Beregn den eksakte værdi af rumfanget af det omdrejningslegeme, der fremkommer, når den skraverede punktmængde drejes 360 grad... -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
Retvinklet trekant
ForumindlægHej. Jeg skal finde siden AB, som så er lille c i dette tilfælde. Jeg får oplyst, at siden a er 9 cm, også har vi selvfølgelig den retvinklede side som er 90 grader. Hvad skal jeg gøre for at finde siden c? Jeg kender jo kun én side og én vinkel... Har prøvet med tan(A) men det var åbenbart fork... -
Søger hjælp til videnskabsteori
ForumindlægSøger hjælp til videnskabsteori på uni niveau, penge betales -
Eksamenssæt 2008
Forumindlæger den ngn der har den for B-niveau som vil dele den med os andre ;) -
hvordan foregår det?
ForumindlægHvordan foregår mundtlig årsprøve i 2g. på b-niveau? -
Øvelsesopgaver
ForumindlægHar nogle som ved hvor man kan se eksamensopgave i erhvervsøkonomi...på gym-niveau?? -
Hvor meget før man består?
ForumindlægHvor meget skal man kunne på C niveau for bare at få 02?? Har ikke så meget styr på det :) -
uforgrende og forgrende alkaner
Forumindlæghej hvad er forskellen mellem uforgrende og forgrende alkaner ? c-niveau ;) -
Matematik b studentereksamen 2008
ForumindlægHej. Nogle der har en opgavebesvarelse på matematik b-niveau studentereksamen 2008? -
Modelfysik-haster
ForumindlægHej En hjælpelærer til modelfysik uni-niveau søges :) På forhånd Tak -
Modelfysik-haster
ForumindlægHej En hjælpelærer til modelfysik uni-niveau søges :) På forhånd Tak -
billedkunst
ForumindlægEr der nogen der har Billedkunst på c-niveau? Hvad lærer man i løbet af 1.g? -
Valgfag
ForumindlægHej Jeg ville bare lige høre om der var nogle der kunne anbefale NG på b niveau?
