Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 16881 til 16900 af 135334
-
Mediefag HF - B-niveau - teorier?
ForumindlægHej. Jeg skal til ekamen i morgen i mediefag på HF B-niveau og har sammen med min gruppe lavet en film - og har rimelig tjek på det, men nu taler nogle om teorier??? nogle ideer hvad der menes med det? -
Teknologi A eksamen
ForumindlægHejVi er en gruppe som snart skal til Teknologi A eksamen på HTX. Vi har haft et projekt strukket over hele året omhandlende iværksætteri. Her har vi lavet en guide til opstart af firma, samt et produkt hertil.Problemet er, at vi er lidt usikre på, hvordan eksamen kommer til at foregå. Jeg har i ... -
Fysik eksamen - gode råd?
ForumindlægHey med jer :-) Jeg skal til fysik eksamen imorgen og ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd, lige inden dagen derpå? -
opgave 3 b bestem forskriften
Forumindlægnogle der an hjælpe med opgave 3b -
Hjælp til Fysik Kinetisk energi B niveau
ForumindlægHej allesammen, nogen der ved hvordan man kan regne denne ud? Opgave 1 En far holder i sin bil på toppen af en bakke der er 30m høj. Bilen er gået i stå og der er ikke strøm på batteriet. • Hvor hurtig kan bilen maksimalt komme til at kører ved at trille ned af bakken ? • Hvorfor komm... -
ENGELSK STIL HJÆLP PLZZZZZZ SKAL AFLEVERES I MORGEN
ForumindlægHej alle kloge hoveder derude :-) Har skrevet en engelsk stil der skal afleveres i morgen, oplægget lyder (oversat til dansk): Du skal være sammen med Robinson-familien under dit ophold i New York. Robinson familien består af Mr. Peter Robinson, Mrs. Mary Robinson, og deres 2 tvillingeb... -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
Forumindlæghej jeg ville lige spørg om noget. Jeg går i STX og har naturvidenskabelig linje i 1.g kom jeg ikke op i nogen eksamener. i 2.g kom jeg op i engelsk mundtligt og fysik mundtligt begge på b. dvs 2. og nu i 3.g har jeg de her fage: Dansk A. Historie A. Matematik A. Kemi A. Samf... -
engelsk retning af tekst
ForumindlægThe Nose that could not be satisfied: When a human nose leaves a body, it develops its own eyes, ears, mouth, arms and it even gets a leg. It has been held a secret for the nose for a long time, because we humanbeings need our nose. And we do not want them to jump around on the street. Because th... -
En engelsk artikel for unge...
ForumindlægNogen der gider tjekke den igennem for fejl. Det er en artikel for unge... It's as if, all Americans have entered into a contract with each other that with freedom we are born, and that you must work for money. The American dream says that human beings can do everything, if they are willin... -
Hjælp til rettelse af engelsk stil
ForumindlægHeej. jeg har den her stil, som jeg lovede at rette for min veninde. jeg kunne ikke selv finde flere "fejl" . jeg vil gerne have hjælp til rettelser i sætninger, stavefejl og eventuel meninger (: hav en god dag jeg kunne ik vedhæfte så jeg kopiere den ind ... -
engelsk rettelse til imorgen
ForumindlægJeg gerne have at nogen skal rette min still Taak forhånd'' For me friendship is, when two or more bodies become one soul. Those people, who not have a friend before, will not be able to imagine, how amazing it is that to be connected with someone else in that way. A friend ... -
Et underemne til crime (engelsk) 9. klasse
ForumindlægHej folks, jeg skal finde et underemne til emnet crime og vil gerne spørge om i har nogle? -
HJÆLP MED AT OVERSÆTTE 1 SÆTNING TIL ENGELSK
ForumindlægHej folkens.. Jeg er 15 år, men fylder 16 til oktober... hedder det; I am 15 but, I am turning 16 in October. eller : I am 15 , but turn 16 in October Håber på hjælp, det haster!"!! :) -
Insignificant Gestures
ForumindlægHeey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B. -
Rettelse af engelsk analyse
ForumindlægHej alle studerende og lektiehjælpende :) Jeg har skulle skrive min første rigtige engelsk analyse. Da jeg har rigtig svært ved engelsk, håbede jeg på, at der var en eller flere der havde lyst til lige at kigge den efter med sætningsfejl osv. eller give en kommentar hvis i syntes der noget jeg ma... -
Matematik eksamen 10. klasse
ForumindlægMin lillebror fik igår feedback på hans matematik eksamen i 10. klasse. Han fik 00 i matematik, han er yderste ked af, da han tror det gør så han ikke kan komme ind på gymnasium alligevel. Men han har fået en mail omkring han er kommet ind på hans ønsket gym. Så kan der vel ikke ske noget, når ... -
Eksamen - varme og varmekapacitet
ForumindlægHej alle Jeg er til 24 timers eksamen i fysik og har trukket emnet varme og varmekapacitet. Hvad er godt at komme ind på, skal lave en præsentation på 6-7 min. Derudover forstår jeg ikke helt hvad den specifikke varmekapacitet er. Jeg ved at det er varmakapacitet/masse, men mere end det forstår j... -
FML! TYSK MUNDTLIG EKSAMME
ForumindlægFUCK har fået at vide at jeg skal op i tysk mundtlig ! er udduelig til tysk vil bare spørge om hvad det kræver at få 02 i det KRÆVER DET MEGET? kan kun virkelig få ord og har 2 måneder enden jeg skal til eksamen som sagt hvad kræver det for at få 02 i faget mundtlig kræver det meget eller kan ma... -
Dansk eksamen HHX
ForumindlægVar til hhx eksamen i går i dansk og synes emnerne var ekstremt lamme. Jeg endte med at tage Tom Kristensens "Angst" og "Ulykken". Var der nogen af jer der to den og hvad fik i ud af den.Er også intereseret i at høre om de andre emner -
Historie eksamen - 24 timers
ForumindlægHej! Jeg ville bare høre folk om, hvordan de forberedte sig til historie eksamen, i perioden før eksamensættet bliver givet? Og ellers om nogen kunne fortælle om hvordan de fremlagde deres opgave, hvad I gjorde (f.eks. redegørelse, metoder) og evt. hvad I fik af karakter? VH Jonas
