Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 16901 til 16920 af 156338
-
Er der ikke psykologi og kemi undervisnings videoer herinde?
ForumindlægEr der kemi og psykologi undervisning herinde på C niveau? -
Point eksamen
Forumindlæghvor mange point gives der for opgaver med hjælpemidler på B-niveau i matematik. ? -
kuldioxid
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig på lavt niveau hvad kuldioxid er? Tak på forhånd. -
Engelsk b
ForumindlægHvilke emner har man på engelsk b niveau? hvad lærer man? Tak på forhånd. -
Hej folkens!! KIG LIGE HER..
ForumindlægHejsa !! Jeg har brug for hjælp af en fra københavn området, som har afsluttet gymnasium eller stx .. Skal bruge hjælp til følgende fag: Matematik, niveau B Samfundsfag, niveau B Engelsk, niveau B Religion, niveau C Skriv til mig i indbakke, hvis du vil høre nærmere om hvad det drejer sig om!... -
Hjælp!
ForumindlægHeej er der en som vil læse min fysikrapport igennem? Det B niveau :) -
Matematik B 2016 STX - facit?
ForumindlægHej Er der nogle der har facit til skriftlig matematik B fra i dag på STX Jeg har gemt mine svar fra både med og den hjælpemidler, så jeg vil gerne se ca. hvordan det er gået, især uden hjælpemidler. -
ligning
Forumindlægen eksp. voks. funktion f er oplyst, at f(4) = 3 og f(6) = 27. bestem forskriften for f? Jeg ved at den skal se sådan her ud. f(x) = ba^x .. ja, men synes slet ikke man kan løse den. b og a er i begge tilfælde ukendte, så vi har 2 ukendte! Den skal kunne løses uden lommeregneren sir' min lære... -
Drama
ForumindlægHej. Jeg skal på gymnasiet næste år. Og derfor har jeg valgt en linje med drama på B niveau. Hvis der er nogen der selv har drama på gymnasiet, vil I så ikke fortælle, hvad I laver? Mvh. Heidi -
Vurdering(taksonomi), Kennedy-talen 1961
ForumindlægHej jeg er en gymnasieelev på en matematisk linje. Min AT-vejleder i engelsk sagde til mig, at jeg skulle sætte Kennedy-talen fra 1961 (hvori han tilkendegav, at han ville sende en mand til månen, inden årtiet var omme) i relation til de taksonomiske niveauer. Jeg er udemærket klar over, hvordan ... -
Ideologi = samfundsfaglig teori?
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til AT og er en smule tvivl om nogle ting omkring samfundsfag, da jeg kun har haft det på c-niveau. Kan jeg anvende en bestemt samfundsideologi som en samfundsfaglig teori? -
Hjælp til forståelse af en omskrivning
ForumindlægEr der en, som vil være så sød,at hjælpe mig til at forstå følgende omskrivning: (2a+b)/(a+b) =(a+b)/a <=> a^2-ab-b^2=0 -
Folkeskolen - skriflig eksamen - fysik/bio
ForumindlægHej :)Er der nogen der har været oppe i Skriftlig eksamen i naturfag (fysik/biologi) som kan fortælle hvad den handler om, så jeg nogenlunde ved hvad jeg skal læse på.Og måske nogle af spørgsmålene.Jeg skal til den på tirsdag, d. 16/5.På forhånd tak :D -
Menneskets oprindelse
ForumindlægHej. Jeg sidder og er i gang med min AT-synopsis. Mit emne er menneskets oprindelse og fagene er biologi og historie, hvor jeg redegør for homo sapiens og menneskets udviklingslinje og diskutere om udviklingslinjen er fuldendt. Jeg er svært ved at få de historiske metoder med ind over, altså kild... -
Korrektur og rettelse
ForumindlægHej med jer, jeg skal aflevere min SRP her på onsdag. Jeg er færdig med den, men jeg mangler at rette den til. Det skal jeg igang med nu, men det skader aldrig at få et par helt andre øjne til at se opgaven. Det ville i hvert fald være rigtig dejligt hvis der var nogle der gad hjælpe! info... -
Haster meget. Skal aflevere SRO på fredag!
ForumindlægHej. Jeg skriver SRO i biologi og matematik. Det vores forsøg går ud på er, at vi har målt gærcellers aktivitet vha. loggerpro og har ud af dette fået en kurve, som stiger til at starte med eksponentielt og ender logistisk. Formlen for selve grafen er således: y=M/(1+c+e^M*a*x) jeg skal så vise, ... -
Blodtype bestemmelse
ForumindlægSidder over en biologi rapport og blev pludselig meget i tvivl om denne opgave. Vi skal begrunde vores svar med et krydsnings skema og spørgsmålet lyder:\n\nKan en mand med blodtype 0 rh- udelukkes som far til et A rh + barn?\nog kan han udelukkes som far til et AB, rh- barn?\n\nEr lidt i tvivl o... -
AT-eme
ForumindlægAT-emne* Hej folkens! Nu sidder jeg i en situation, hvor jeg virkelig har brug for forslag til AT, som omhandler emnet "katastrofer" Jeg har fagene His, Dansk, mat og engelsk på A Bio, fys, kem, tysk på B Samf, drama og idræt på C Fag jeg ikke vil ar... -
Sugar versus fat SRP emne
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive SRP i fagene engelsk (a) og biologi (b). Jeg har fået anbefalet dokumentarfilmen sugar versus fat. Den handler om de to tvillingebrødre, der kommer på forskellige diæter. Den ene må ikke spise kulhydrater og den anden ikke fedt, derefter, bliver de testet i forskellig... -
Darwins evolutionsteori
ForumindlægHej. Jeg skal op i AT på mandag og har om Darwins evolutionsteori i Biologi B og Historie A. Den naturvidenskabelige del har jeg godt styr på, men er på bar bund, hvad angår historie, som er set fra et humanistisk synspunkt. Mit overordnede spørgsmål lyder: Hvorfor var det problematisk for Darw...
