Søgning på: matematik noter b niveau. Resultater: 16941 til 16960 af 124783
-
Stil
ForumindlægGodaften derude i stuerne, Jeg sidder og skal lave en afsluttende stil i 3.g, engelsk b-niveau og jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp til at rette den igennem for grammatik- og sprogfejl. Er der nogle af jer, der kunne være interesseret i at hjælpe mig? Jeg er ikke meget for at lægge stilen h... -
Studier der ikke kræver højt snit
ForumindlægHej, er det rigtigt at man kan komme ind på KU uden et højt snit hvis man søger ind på: Matematik Kemi Fysik ? -
Skabeloner
ForumindlægJeg skal til prøve i erhvervsøkonomi A niveau imogern. Jeg har nogle huller i min skabelonsaming, så jeg vil hører om ikke der var en der ville sende alle sine skabeloner til mig. Det ville være en meget stor hjælp.Min email er: [email protected] -
det haster
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med denne opgave i matematik, da jeg simpelthen ingen noter har til sådan slags opgaver.. -
Mundtlig fransk eksamen
ForumindlægHej Jeg vil bare gerne vide hvordan fransk eksamen på B-niveau foregår? -
Erfaringer med bioteknologi på gym
ForumindlægHej. Jeg skal starte på gym efter sommerferien, og overvejer studeretningen biotek ( matematik A, bioteknologi A, fysik B ). Jeg vil bare høre om nogle af jer herinde, har erfaringer med denne linje? Eller kender I nogle der går på linjen? Hvordan er niveauet, hvordan er det at starte med et helt... -
SU ved suppleringskurser
ForumindlægHar man ret til SU hvis man supplere et fag fra C- A niveau, men at man i gym også har haft det på A-niveau med bare ikke har et bestået snit i det ? -
Kønsballade af Judith Butler, HJÆLP
ForumindlægHeeeey! Er der nogle her der har læst "Kønsballade" af Judith Butler, i så fald, er der nogle der har noter til den? Har fået bogen som ukendt materiale i SRP, men da jeg kun har samf B er niveauet alt for højt til mig. Har nu læst de første 20 sider 100 gange og jeg fatter ingenting af... -
Funktioner
ForumindlægJeg har en opgave, der ser således ud: Opgave 1: Sammenhængen mellem længden af en bestemt fjeder, x (den kan trykkes sammen og trækkes ud) og dennes potentielle energi, Epot er bestemt til at være: E (x) = 2x2 -12x +18 pot a) Bestem toppunktet. b) Hvornår er den potentielle e... -
HHX
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil rigtig gerne ind på hhx, men jeg er lidt i tvivl - SKAL man have Engelsk på A niveau? Kan man ikke vælge en anden studieretning, så man måske får det på b niveau? - Og hvad skal man bruge A niveau engelsk til, hvis man vil arbejde med økonomi? -
Engelsk A og 5 A fag!!!
ForumindlægHej, jeg skal snart til at vælge valgfag. Jeg er i tvivl om jeg skal vælge engelsk A, da jeg allerede har 4 A fag (matematik, kemi, dansk, teknik-fag). Jeg har desperat brug for hjælp, og jeg ville høre om nogle af jer har eerfaring med enten 5 A-fag eller Engelsk A. BTW engelsk er et af mine yn... -
STX, HHX ELLER HTX?
ForumindlægHej derude. Går i 9 klasse lige nu, og er ikke sikker på endnu om hvilken gymnasiel uddannelse som jeg skal vælge. Har haft en interesse for at blive ingeniør, og vil gerne tage ingeniøruddannelsen efter gymnasiet. Ingeniør indenfor noget naturvidenskabeligt eller teknisk, ihvertfald i den retn... -
Procenter og renter
ForumindlægHeysa folkens. Jeg er bare en MEGA dør til matematik så håber i kan hjælpe en mand i nød. Jeg skal til eksamen i matematik på c niveau. Her er spørgsmålet jeg bare fatter nada af. Emnet er procent og rentesregning. Gør rede for begrebet fremskrivningsfaktor og udled formlerne for kapitalfremskr... -
supplering
Forumindlægheyhar en veninde som har søgt ind på radiografuddannelsen med er blevet afvist da hun ikke havde et snit på 6 i mat A som var et krav, nu spørger hun mig om hun kan nå at supplere det, og hvis ja skal man så til eksamen igen?jeg kunne ikke rigtig svare hende derfor spørger jeg herinde.. -
Årsprøve
ForumindlægJeg går i 2. g Skal op til tre skriftlige årsprøve vil lige spørg om der er nogen for regel hvor mange årsprøve skal man i løbe af de to år (1.og 2. g) Kunne være rart få en svar med kilde på. Og ER det en krav at bestå årsprøven. -
Dumpet i et fag?
ForumindlægHvis jeg samlet har dumpet i et fag, som der kræves på den videregående uddannelse jeg vil på. Kan jeg så stadig søge ind på den uddannelse og så tage et sommerkursus? -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg søger en som kan hjælpe mig med nogle matematik afleveringer, selvfølgelig mod betaling :) Send en pm hvis der har interresse.. -
RUC bachelor ad.
ForumindlægHej, når der nu står "Fag med yderligere adgangskrav i form af gymnasiale fag"- indepå RUCs hjemmeside betyder det så at fx. matematik B skal være bestået mens man går i gymnasiet, eller kan man godt tage det som enkeltfag på vuc efter? -
Jeg vil BARE bestå!
ForumindlægHalløj folkens! Jeg ville bare spørge, hvad skal der til, for bare at kunne bestå en Kemi B eksamen?? Held og lykke med eksaminerne til alle jer der ude, og tak på forhånd! :) -
Beregn BC
ForumindlægI trekanten ABC er vinkel A dobbel så stor som vinkel B. Derudover er AC=2 og AB=3. Beregn BC? Jeg har prøvet med cosinus, og lidt med sinus - men intet med held. a^2=b^2+c^2-2bc*cos(A) =2^2+3^2-2*2*3*cos(A)?? En som kan hjælpe? Søren Nedergaard
