Søgning på: international politik noter. Resultater: 16961 til 16980 af 22193
-
tvivl om det er skrevet rigtig til terminsprøve
ForumindlægHej :) er der ikk lige nogen der vil være sød og give respons tilbage til min tekst. det er mundlig terminsprøve og jeg har skrevet hvad jeg gerne vil sige ;) Lauren Conrad Topic: Success My Topic: Lauren Conrad (‘’LC’’) Why did I chosen this topic? If have chosen Laure... -
engelsk outline lidt hjælp til grammatik, tak
ForumindlægJeg er i gang med at lave outlinen til engelsk, og kunne godt bruge lidt hjælp til grammatikken :-) :-D Ps. den er om våbenloven, både i danmark og usa (y) 1. Why did I those this topic? Curiosity I was wondering why they have, this huge problem with their weapons, and why they don&r... -
haster dansk
Forumindlægjeg har lige nogen par spørgsmål som jeg skal besvare til bogen " De uanstændige " jeg har besvaret følgende hvis bare nogen er søde at tjekke after om det jeg ahr lavet er ok? er ikke sikker på om det er rigtigt har virklige problemer med dem.. håber nogen kan hjælpe mig hurtigt 1. På ... -
Produkt - Danskere i krig (konsekvenser)
ForumindlægHej. Min årgang har her om snart projektuge (projektopgaven 9. klasse). Overemnet er "En jord - forskellige verdener", og jeg danner en gruppe med to andre personer - vi har valgt delemnet/underemnet "Danskere i krig (konsekvenser)", mht. til psykiske mén, fysisk, mentalt så... -
Oversætning til projekt (haster)
Forumindlægskal skrive en opgave om integration, og har lidt problemer med oversætningen. er startet, men har lidt problemer med opstille det rigtig (omvendt ordstilling) desuden er det en svær tekst. på forhånd tak = ) det er især de markerede områder jeg har problemer. "Debatten om integration har fy... -
projekt adoption homoseksuelle
ForumindlægHej :) En veninde og jeg er i færd med 9 klasses projekt, og har brug for en hjælpende hånd :) Vi har valgt emnet homoseksuelle og adoption. Vi skal lave et produkt og har planer om at lave en "nyheds udsendelse" hvor vi b. la interviewer homoseksuelle og politikere ville gerne høre j... -
SSO - En god indledning?
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver SSO med området "Udfordringer i det danske sundhedsvæsen" , men syntes ikke rigtig jeg kan få skrevet en god indledning, måske der er nogen som kan hjælpe? Mit bud er: Ordet ”velfærd” er efterhånden blevet et kendt og ikke mindst populært or... -
Krigsførelsen gennem tiden
ForumindlægHej :) Jeg har gang i projektopgave sammen med en anden. Vi har valgt at lave lidt omkring krigsførelse. Vores problemformulering ser sådan her ud: Nutidens krigsførelse Problemformulering: Vi har valgt emnet; Nutidens krigsførelse, fordi vi finder emnet interessant. Det er et emne der e... -
Har jeg forstået det korrekt??
Forumindlægom et samfund i lavkonjunktur og om hvilke politikker, som kan anvendes og hvilke mekanismer som forventes at aktiveres I USA og de europæiske lande hersker en lav vækst, retter sagt en lavkonjunktur. Lavkonjunkturen har hersket siden finanskrisen brød ud i 2008. Arbejdsløsheden og den offen... -
Hjælp!!!!! til dansk synopsis (Artikel)
ForumindlægHej Jeg har i mit tidligere spørgsmål spurgt om nogle gode ideer, altså hvad jeg kunne vælge imellem til dansk mundtlig eksamen. Jeg skal aflevere min synopsis d. 12 maj, så har meget stress på. Jeg har nu fået en artikel af min lærer, jeg har om arbejdslivet, hvor jeg skulle finde en artik... -
Hjælp!! Rettelser!!
ForumindlægHej. Jeg håber der er nogle, som kan hjælpe mig med at rette en tekst og udnævne nogle steder, hvor jeg lige skal kigge igen på grammatikken. Her kommer den Angela Merkel Angela Merkel, die Deutschlands ersten weiblichen Bundeskanzler, wurde in 1954 geboren. Dasselbe Jahr zogen ihre Eltern vo... -
Venlige mennesker, har i lyst til at se min jobansøgning?
ForumindlægHej Alle Venige mennesker herinde: ) - Jeg har gennemført grundforløbet på gymnasiet, men har valgt at atbryde. - Grunden til dette er irrelevant, da spørgsmålet et noget andet! :) Situationen er at jeg ikke kan få noget ud af 10.klasse, og det er for sent at komme ind. Jeg er 16 år (1992)... -
Venlige mennesker, har i lyst til at se min jobansøgning#?
ForumindlægHej Alle Venige mennesker herinde: ) - Jeg har gennemført grundforløbet på gymnasiet, men har valgt at atbryde. - Grunden til dette er irrelevant, da spørgsmålet et noget andet! :) Situationen er at jeg ikke kan få noget ud af 10.klasse, og det er for sent at komme ind. Jeg er 16 år (1992) & ... -
Tysk brev
ForumindlægNIGODANNiels Finsensvej 4fDK 6100 HaderslevCréation Stummer 21/9-05Alstadt 26a, Postfach 86A-4010 LinzDeutschland Sehr geehrter Herrn PleschkoVielen dank für Ihre Brief von 15.09.95 Es ist eine gute Nachricht zu hören dass Sie die Service verbessern gemachen. Wir freuen uns über ihre neues S... -
Dansk stil: Forhold mellem mænd og koner
ForumindlægInterviewet med den 6-årige Katrine handler om hendes familie, og hvad hendes mor, far og bror laver der hjemme og udenfor hjemmet. Og at hun mener der er ting kvinder ikke kan, og mænd ikke kan. Hendes mor køber mad, tøj og laver maden i køkkenet der hjemme. Katrines far laver gril og kan ikke s... -
Alkohol beregning
ForumindlægNedenstående udklip er fra POLITIKEN den 8. juli 2002 og handler om alkoholforbruget i Grønland. Grønland på vej ud af sprittågerne …I 2001 blev der indført 9,3 liter ren alkohol pr. person, viser tal fra Grønlands Statistik. De danske tal for 2001 er endnu ikke klar, men i 2000 lå det grø... -
Historieopgaven - Romerrigets fald
ForumindlægHej.\n\nJeg er igang med at skrive historieopgave, men har svært at komme igang. \nJeg har tænkt på at lave en historiografisk opgave, og kigge på tre forskellige personers ideologi og begrundelser. Personerne jeg har valgt at kigge på er: \nHenrik Jensen og Ib Thiersen, værk; Verdens historie\nE... -
Samfundsfag/Dansk Menneskehandel HJÆLP!
ForumindlægHeej :) Jeg har skal op i AT på Tirsdag. Jeg har valgt at belyse mit emne: Menneskehandel med danskfaglige og samfundsfaglige metoder. Herunder har jeg kigget på partiernes holdninger til integration, prostitution og menneskehandel, jeg har set på lovgivningen i DK og desuden har jeg analyseret f... -
Eksamensprojekt - parafrase
ForumindlægHej. Jeg har i billedkunst fået mit eksamensprojekt. Vi skal lave en parafrase af et kendt maleri/skulptur/fotografi/fotomontage/what ever. Jeg har fundet 2 billeder, jeg kunne tænke mig at arbejde med. http://www.google.dk/imgres?q=ber%C3%B8mte+billeder&um=1&hl=da&biw=1366&... -
Rettelse - HASTER!
ForumindlægHej alle sammen...Jeg vil blive glad, hvis en har tid til at kigge min oversættelse igennem, og evt. rette den for fejl!Den skal afleveres onsdag!Takker på forhånd!Min oversættelse: For years the number of smokers had been falling in Great Britain, but the latest number showing a little increase....
