Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 17001 til 17020 af 35145
-
Engelsk hjælp.
Forumindlæghej skal snart op til mundtilig engelsk og vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med analyse af "Town"Town:In notting Hill the blacks go roundSaudis in Rolls in mews abound.Nurses and beauties in the leafy rideSqirrels and vagabonds in parks abide.Bobbies and ´models´have their be... -
Sproglig uden fortsætter sprog?
ForumindlægHej! Jeg er en dreng på 17 som lige er started på gymn., på matematisk linie. Jeg har altid gerne ville på sproglig linie, og har altid ment at det ville være mest oplagt for mig (af flere grunde). Her er midt problem...:Jeg har haft problemer med fransk i folkseskolen, og har derfor ikke nogen f... -
Mundtlig matematik opgaver??
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde eksempler på mundtlige matematik opgaver til afgangsprøven??? 9. klasse*Med venlig hilsen Therackoo... -
kulbrinter
ForumindlægHey.. er der noen som har lyst til at hjælpe mig med nogle notater til kulbrinter.. det handler om liv eller død... så.. HJÆLP....PLEACE -
Filosofi på MN
ForumindlægJeg skal næste år prøve kræfter med dette fag :) Hvilket jeg glæder mig rigtig meget til - men hvad kan man forvente? Er lidt bange for at jeg ved mindre end de andre, og vil ikke starte et fag og være "dummere" fra starten.. Nogle gode bøger at læse over ferien? -
03????
ForumindlægHej med jer!Ville lige dele en noget chokerende oplevelse med jer:S jeg har haft denne ubehagelige oplevelse af at have fået 03 i historie, det var heldigvis en årsprøve, men man blir da ked af det.. jeg ved godt det er min egen skyld at jeg ikke har læst så meget og sådan, men alligevel.. 03? je... -
Metoder først eller tilsidst i sin fremlæggelse??
Forumindlæghey. jeg har et spørgsmål, som jeg håber kan besvares. jeg er meget usikker på hvordan jeg skal fremlægge min synopsis. Er det bedst at fortælle hvad for nogle metoder man har brugt først? og så derefter komme ind på delkonklusionerne og slutte af med sin konklusion? eller er der en anden måde... -
skriftlig mat
Forumindlæger der nogen der kender nogle hjemmesider eller links til matematik A til 1.g årsprøver.... det skal være den uden hjælpemidler... -
Ang. stand by-plads!
ForumindlægHej kloge vejledere!Nu sidder jeg her og laeser mig igennem diverse sider paa www.ug.dk, og jeg har ogsaa besluttet mig for hvilket studie jeg vil soege ind paa. Jeg har allerede haft et sabbataar, der har vaeret guld vaerd, og foeler mig paa nogle(mange) maader klar til at gaa i krig med mit stu... -
Er an aftale en beretning eller levning?
ForumindlægEr igang med at analysere en kilde om Sykes-Picot aftalerne og jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal kalde kilden... der står blot: ''i den hemmelige overenskomst står der følgende..''Er det ikke bare en beretning når det er selve aftalen? Og er forfatteren så Engalnd-Frankrig? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har et snit, der kun ligger lige over de 7 godt trukket ned af et par uheldige og uretfærdige 6-taller, og derfor bliver jeg lige nødt til at vide helt præcist, hvilke karakterer, der indgår i hhv. eksamenskarakteren og årskarakteren.Regner man gennemsnittet på alle senest givne årskarakte... -
Bærbar til Geo.mundtlig
ForumindlægHey.. skal op i geografi mundtligt imorgen.. Har skrevet en masse notater ned på bærbaren. nogle der ved om jegmå tage den med ind til forberedelse? eller skal jeg printe det ud? -
forberedelsestid?
Forumindlægheej..jeg skal snart op til en mundtlig årsprøve i matematik 1.g (A-niveau)det er sådan at vi allerede kender spørgsmålene og opgaverne der bliver stillet.. så derfor er jeg blevet i tvivl om der er nogen forberedelsestid? nogen der ved det? -
kan ikke huske dem!!
Forumindlægder er blevet opgivet nogle tekster fra 1.g som jeg hverken har noter til eller selve teksten, og jeg kan faktisk heller ikke huske dem..kan jeg leve uden, eller har jeg et problem? -
Truman, Marshall og kominform
ForumindlægI mit stress af historieeksamen og de utrolige antal side har jeg ikke nået at beskæfte mig så meget med overstående emner, så skulle nogle ligge inde med lidt noter til disse emner vil jeg gerne være den glade modtager af dem. -
Gennemsnit+Årskarakterer?
ForumindlægBliver ens endelig snit udregner som snittet af års+eksamenskarakter? Og luge en sidste ting: Når jeg f.eks. har afsluttet kemi uden at skulel op i det, skal jeg så bare skrive årskarakterne i eksamensfeltet i dette dokument?: http://www.solroed-gym.dk/index.php?option=com_content&view=articl... -
Eksamensangst - Video 11 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Johannes Schultz-Lorentzen, Victor Ørskov og Mads Fridolin fra Frederiksbergs Gymnasium og Ørestad Gymnasium. Stem på denne video ved at sende VIDEO 11 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takstDette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se... -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
Trekanter, uden hjælpmid.
ForumindlægHej, håber nogen kan hjælpe En 5 m lang vippe er ophængt på midten. Når den ene ende rører jorden, er der 2 m til den stolpe, den er fastgjort til. Bestem, hvor højt punktet B er over jorden. Jeg vedhæfter tegningen. Mit problem er, at vi ikke får oplyst at stolpen er vinkelret på jor... -
Råd til F/K prøven FSA??
ForumindlægHej Jeg skal op i F/K afgansprøven på tirsdag. Jeg har forberedt mig med at lave dispositioner til hvert emne, og har rimelig styr på teorien. Kunne nogle af jer ikke fortælle om jeres oplevelse med prøven? Hvad man ikke skal gøre og hvad der er godt at gøre? Tak!!
