Søgning på: musikvideo analyse. Resultater: 17181 til 17200 af 23735
-
Der verkäufer und der elch!Der verkäufer und der elch
Forumindlæg- Til dem der har læst denne historie i tysk- hvad kan budskabet og temaet være i denne historie? Forfatterens formål med historien? Og hvad betyder ordsproget, ''Dem elch eine gasmaske verkaufen?'' Håber i kan hjælpe! -
eksamen fsa
ForumindlægSkal op til fransk mundtlig eksamen om nogle dage. er der evt. nogen der har gode råd. -
Kvintcirklen; dur eller mol
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om hvordan man aflæser om tonika er dur eller mol på kvintcirklen... F.eks. hvis der er 4# i starten af partituret, er der tale om en E-dur eller cis mol, ikke sandt? Men hvad bestemmer om det er dur eller mol?` Peace -
Ekstrema vha. differentiering
ForumindlægHejsa Til mundtlig årsprøve i 1.g har jeg fået opgaven: "... samt eksempler på anvendelsen af differentialkovtienter til bestemmelse af monotoniforhold og ekstrema." Jeg har så forestillet mig, at jeg vha. differentiering af et andengradspolynomium, og derefter isolere x deri, finde ... -
Fordele og ulemper ved indvandrer
ForumindlægHej! Vi er 4 piger som skriver om integration. Vi valgte at skrive lidt om ulemper og fordele ved indvandrer men vi kunne ikke finde så meget. Så vi ville loge hører jeres meninger omkring ulemper og fordele Tak på forhånd?? -
Identitetsdannelse
ForumindlægJeg er ved at skrive en SRP omkring unges identitetsdannelse i det senmoderne samfund. Her har jeg tænkt mig at bruge Goffman, Giddens og Ziehe. Er der nogle der har andre gode idéer, eller nogle specifikke teorier eller begreber fra disse tre? :-) -
SRP
ForumindlægHey alle sammen!! Jeg er en af de mange 1000 elever som sidder og skriver SRP, men har et spørgsmål til opstilllingen! Kan man godt stille den op så man har skrevet spørgsmålet fra opgaveformuleringen ind eller hvad skal man gøre? -
tysk hjælp!
Forumindlæghjælpe med min Tysk, i behøver ikke give mig svarene men måske overstrenge de ord som er forkert og inden i kommentere ved godt jeg er spasser til tysk, det viser min karaktere derfor søger jeg hjælp -
Rigtigt eller forkert?
ForumindlægHej, jeg har prøvet at formulere denne sætning bedst muligt. Men ved ikke om den er rigtig formuleret. Håber at I kan hjælpe. Der Königsohn bekam eine Arbeit auf dass Schloss in ein Königreich. -
studieretningsopgave
ForumindlægHej, jeg skal skrive en 3.g studieretningsopgave i år. Er der nogen som har forslag til hvilket emne det kunne være. Mine studieretningsfag er Samfundsfag, matematik og natur geografi. Udover må jeg inddrage historie og dansk. På forhånd tak -
Nogen der kan hjælpe mig!!!
Forumindlægjeg skal skrive en kronik på baggrund af en artikel, men vi har aldrig fået noget information eller nogle genretræk om kronikker.. så nogle der kan hjælpe med hvad der er typisk for en kronik. eller bare fortælle mig noget om kronikker??? -
billedsprog
ForumindlægEr det billed sprog , når man sige skovløberens dreng klemt sig ind mellem de andre handlende i bagerbutikken ? -
Min første filosofi opgave
ForumindlægHej alle. Som kom den tid hvor jeg skulle skrive min første filosofi opgave. Jeg har valgt at skrive om den fri vilje, og jeg vil nu høre om nogen har forslag til citater jeg kan inddrage. Indtil videre har jeg kun 2 citater fra Satra der viser hans holdning til den fri vilje, men jeg har ikke k... -
Utilfreds med karakter.
Forumindlæghmm... Som i nok kan se, så er jeg utilfreds med min karakter som vi fik tilbage i fredags. Jeg fik 4 og ville høre om der var nogle som ville læse den igennem for at se om rent faktisk ligger til 4. Skriv til mig så sender jeg den :) -
Adj. og adverbier sætningsanalyse?
ForumindlægHej, Jeg vil gerne høre om man sådan kan lave en sætningsanalyse for at finde ud af om det skal være et adjektiv eller et adverbium? Altså for at finde ud af hvad "ordet" lægger sig op ad? Tusind taak :) -
Bevarelse af Emek i planetbevægelser
ForumindlægHej Sidder her med SRP, og jeg skal kommentere på, om Emek er bevaret i hhv. elliptiske baner, parabel og hyperbel. Som sagt er Emek < 0 når en genstand kredser om et central legeme i en elliptisk bane, men det jeg ikke helt forstår er, at man jo antager, at Centrallegemet og planeteten der ... -
SRP: Jeres Emne?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP? Jeg ved at en del 3g'ere skriver SRP her op til jul, så lad os dele det med hinanden... Jeg skriver om reaktionskinetik i mat og kemi. I mat kommer jeg ind på seperation af de variable og mere indviklede differentialligninger, i kemi er det nogle forsøg med enzymer ... -
Hvad kan én få til at dumpe til ekamensprojektet?!
ForumindlægFor at gøre en lang historie kort, så er jeg virkelig på skideren. Jeg valgte et emne jeg ikke skullet have. Aldrig vælg et emne man synes er spænende, altid tjek hvad pokker der ligger bag al éns fascination... Skip længere ned hvis at du ikke vil have baggrundsinfo Jeg er så gået hen og vælge... -
Er min data repræsentativ?
ForumindlægHej, jeg har brug for at finde ud af hvorvidt mine data er repræsentative for det pågældende segment. I denne forbindelse har jeg forsøgt mig med udregning af konfidensinterval, men jeg mindes at det kan udregnes mere præcist. Er det nogen der kan hjælpe? Pf. tak. -
klimaændringer :)
Forumindlægheej, ka nogen hjælpe mig med at give mig et underemne til '' hvad er klimaændringer'' helst ikk drivhuseffekt, global opvarmning :)
