Søgning på: to keep the faith. Resultater: 17181 til 17200 af 18613
-
oxford og cambridge
ForumindlægHej.. Hvor kan man så hvor mange karakter man skal have for at læse jura på oxford og cambridge i England? Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne ikke se hvor adgangskravene var.. hilsen mikala -
Hjælp, Holocaust
ForumindlægHej Jeg ska til at skrive om teorier inden for antisemitisme. Derfor ville jeg høre om der er nogen herinde som kan vejlede mig fordi jeg er på bar bund. Synes det er et begreb som jeg har svært ved at forholde mig til. Jeg har forstået at vi har en traditionel og en moderne antisemitisme begreb.... -
Under 18 år
ForumindlægSkal ens forældre vide besked, hvis man er under 18 år? -
Dks tilblivelse og danernes første togter
ForumindlægHjææææææælp... Er til historie eksamen 24-timers, og har virkelig brug for hjælp.... Hvilke problemstillinger kan man diskutere under dette emne?? Al hjælp værdsættes -
Indgreb i et ligtvægtssystem
ForumindlægOverskriften skal selvfølgelig være Indgreb i et ligevægtssystem 4.a. Inden forsøget med det 4. reagensglas udføres følgende lille forsøg: Der hældes nogle få dråber KSCN-opløsning op i et reagensglas. Der tilsættes et par dråber 0.1M AgNO2. Noter iagttagelser og skriv et ion-reaktionsskema. K... -
BEdre og større ordforråd?
ForumindlægHVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag? -
Bar med (lavt) musik
ForumindlægHej alle Jeg har haft tinnitus i et par år nu, og med tiden er mine ører blevet mere og mere følsomme over for lyd. Dog er det træls socialmæssigt at jeg ikke kan komme ud og feste nogle steder pga. dem. Derfor ville jeg høre, om folk kendte steder her i Århus, hvor der er bar med knap så høj... -
Trigonometri
ForumindlægHej, jeg har fået denne opgave og jeg har løst opgave a og b, nu mangler jeg bare c´en og er lidt blank. Tak på forhånd! -
Referat af Harry Potter og flammernes pokal
ForumindlægEt referat om Harry Potter og Flammernes Pokal ( Bogen) går i 7 klasse, så ikke alt for advancerede ord, læreren skal jo tro på mig ;)`? Men heller ik et hulemands sprog! -
prik produkt
ForumindlægBeregn ll x ll, ll y ll, 〈x, y〉 og bestem en vektor z der er ortogonal til x og y, ll z ll = 1. 1. x=(1,−2,3), y=(7,−3,5) llxll = 3,742 llyll = 9,11 men hvad er <x,y>? og hvad menes der med "bestem en vektor z der er ortogonal til x og y, ll z ll = 1. " -
Hvis ikke medicin - hvad så?
ForumindlægHej. Jeg har siden barnsben villet arbejde med medicin, enten som læge eller som forsker. Jeg ser nu at mit gennemsnit er for lavt og chancerne for at få det op er relativt små. Jeg går i 3.g og giver den virkelig 150% i timerne. Jeg kom skævt fra start, jeg havde besvær med at følge med og... -
Hjælp til at lære, cos, sin og tan.
ForumindlægHej. Nogle der vil hjælpe mig? Jeg vil gerne lære at bruge Cos, sin og tan. Så er der nogle klogehoveder der vil fortælle/vise mig det på en god måde? -Billal -
kæmpesten
ForumindlægAt forstå verden og fenomæner har optaget mennesket i årtusinder. Ofte alle de ubesvarede spørgsmål blev henvist til guds/-værk. Spørgsmålet: Hvis gud er allmægtig, ville han så være i stand til at skabe en sten, så stor, at han ikke kan bære den? Stammer fra Kina tror jeg. DeciMat -
Konstruering af logaritmisk spiral
ForumindlægJeg har til opgave at konstruere nogle logaritmiske spiraler der kan bruges som pynt - som f.eks. julelys (guirlander). Hvorledes vil det være muligt at konstruere disse spiraler og forbinde den med en funktion så den kan passe om et objekt (hus eller lignende)? Altså, hvor spiralerne kører samm... -
Jeg vil gerne skrive, men hvordan?
ForumindlægJa, jeg er i øjeblikket igang med et sabbat år, og det fungerer glimrende! Jeg arbejder og er kommet lidt væk fra skolelivet, så det nyder jeg til fulde! Og så er jeg selvfølgelig også begyndt at overveje, hvad pokker jeg skal bedrive resten af livet! Jeg har før haft en ide om at blive grafisk ... -
funktion? hjælp...
Forumindlæggivet funktionen f(x) = 0,5 * x^3 - x + 1 find tangentens ligning i punktet (xo,f(xo)), når xo = -1 dermed skal jeg også finde skæringspunktet med grafen for f(x) og tangentens ligning i dette punkt. en der kan give mig en hjælpehånd? -
HJÆÆLP: Nogen der har noget med Herman Bang "Pernille" ??
ForumindlægNOGEN DER HAR NOGET MATERIALE TIL HERMAN BANGS NOVELLE "PERNILLE" På forhånd tak :) -
Hvordan bliver man bedre til engelsk?
ForumindlægHej, jeg er virkelig dårlig til engelsk, men ville gerne blive bedre. Så vil i ikke komme med nogle gode råd, så man kan blive bedre til engelsk? :) Håber der er nogle der ville hjælpe, da jeg virkelig har brug for hjælp! -
Initialhastighedsmetoden?
ForumindlægHej Min opgave lyder således: Vi betragter en reaktion mellem A og B. For at undersøge hvordan reaktionshastigheden afhænger af koncentrationerne, gennemføres fem forsøg. I hvert forsøg måles initialhastigheden: [A] 0,0400M 0,0200M 0,0100M 0,0400M 0,0400M ... -
D-dag, kilder og formulering
ForumindlægHey Jeg sidder og skal til at skrive min DHO, og udarbejde min problemformulering. Jeg er rimelig fastlåst på emnet D-dag, men tænkte om nogle af jer havde erfaring med større opgaver om D-dag - og derfor måske kunne anbefale nogle kilder? Jeg sidder med bogen D-Dag, af Anthony Beevor Tænk...
