Søgning på: matematik fp9 maj 2020. Resultater: 17221 til 17240 af 34132
-
Find a og b (potensfunktion)
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og kæmper med et spørgsmål i matematik. Jeg skal finde a og b. Jeg har vedhæftet opgaven som et billede. -
hvad betyder det??
Forumindlæghej jeg er igang med en matematik opgave og jeg er helt blank: jeg skal skrive den summeret frekvens til opgaven og jeg ved slet ik hvad det betyder... -
Hvad skal I op til i FSA?
ForumindlægHej Jeg vil så godt vide, hvad det er i skal op i udover dansk,matematik, engelsk og fysik. Personligt skal jeg op i geografi og samfundsfag. -
opg sæt
ForumindlægHej leder efter facitliste til matematik a 13 august 2008, men synes ikke jeg kan finde den, nogen der har den eller har lavet den? -
beskriv kort de enkelte trin i den vidste beregning
ForumindlægJeg sidder med den sidste opg i en matematik aflevering, og kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal gribe den an - please hjælp! -
maple
ForumindlægJeg søger en maple 'nørd' som kan hjælpe med et par matematik-opgaver!! -
Hældning
ForumindlægHej, jeg har et problem i matematik - Hvordan finder man hældning af en ret linje, hvis kun a er kendt Håber i kan hjælpe mig :) -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik A (stx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :) -
eksamen hhx
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik B (hhx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :) -
Mateksamen 2019
ForumindlægHvordan er det gået for jer, som var oppe i matematik færdighedsregning for 9. Klasse? På min skole er det nemlig gået en del værre end det plejer ?? -
Noter
ForumindlægHej jeg skal snart op i mundtlig matematik på c-niveau og tænkte om nogle havde noter eller kunne referere til nogen på hjemmesiden her? -
Mate 2011
ForumindlægEr der nogen, der ved hvordan Matematik STX A 2011 ser ud`? Jeg ved ikke rigtig hvad skal jeg øve mig i :( -
-3
ForumindlægHvad sker der hvis jeg får -3 i både skriftlig & mundtlig matematik B? I forhold til at det skal vægtes med 1,5 -
dumpet eller ej?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ? -
Differentialregning
ForumindlægHej alle matematik genier Er der nogen der kan hjælpe mig? Redegør for differentiabilitet af en funktion og udled tangentligningen. På forhånd tak :) -
At sætte udenfor parentes
ForumindlægJeg skal til mundtlig matematik eksamen i morgen og kan ikke helt sætte ord på hvad det vil sige at sætte udenfor parentes, kan nogen hjælpe? -
penge/hjælp
Forumindlæghej jeg er ung pige der 21 år gammel , og har brug for hjælp til matematik opgaver løsning.. giver gerne penge josfine -
Gør rede for regneregler for vilkårlige trekanter.
ForumindlægHey derude jeg skal på i matematik b, men sidder lidt fast Gør rede for regneregler for vilkårlige trekanter. HVad skal jeg lige inddrage her COS og SIN eller hvad HJÆLP -
Portfolio om transportmidler
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal lave en portfolio i matematik om et transportmiddel, ved ikke hvilken transportmiddel jeg skal bruge og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde.. HJÆÆÆÆÆLPP PLIIIZZ :( det haster!! -
Differentialligninger
ForumindlægKære allesammen Jeg mangler hjælp til dette spørgsmål, der vedr. differentialligninger i matematik. Er der mon nogle, der kan hjælpe?? Se det vedhæftede materialer. På forhånd tak for hjælpen ;-)
