Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 17281 til 17300 af 25375
-
LYD
ForumindlægLyd Prøvens første del: Lyd og bølger andel del: Beskrivelse af en bølge, lydbølger, Hvad kan jeg skrive? -
Pendling mellem København og Odense
ForumindlægJeg vil måske gerne læse medicin og jeg overvejer Syddansk Universitet men kan det lade sige gør at pendle mellem KBH og Syddansk Universitet hver dag? -
Antallet af ansøgere på attraktive uddannelser!
Forumindlæghttp://politiken.dk/indland/article741508.ece -
Strejke på jeres skole?
ForumindlægI dag besluttede lærerne på mit gymnasium at strejke efter frokostpausen (de kalder det "fagligt møde"). Er der nogen der ved, hvor lang tid sådan en strejke tager? :) Så vidt jeg kan se, har vores lærer ikke aflyst vores timer, så de bliver ikke sat ind på et senere tidspunkt? Er der ... -
Fuldkomne tal
ForumindlægJeg forstår ikke hvorfor 28 er et fuldkomment tal. Et fuldkomment tal er defineret som et et tal, hvor summen af tallets ægte divisorer - inklusiv tallet 1 - er lig med tallet selv. Jeg troede at et tals divisorer altid er primtal (jf. primfaktoropløsning) og får derfor at faktorsummen af 28 er: ... -
Gode råd til Dansk (retskrivning + læsning)
ForumindlægHej "studies" Er der nogle her der kan give mig gode råd til - dansk, retskrivning og læsning??? Jeg skal til eksamen i det i morgen!! :-O - Tak på forhånd!! -
Tysk oversættelse :-)
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at øve mig med at oversætte i tysk, så jeg kan blive bedre til eksamen. Jeg ville derfor høre, om der var nogle, som havde tid til at hjælpe mig med, hvilke fejl jeg har lavet i den? Den er på 11 linjer, og jeg har vedhæftet den som dokument. På forhånd tusind tak :-D M... -
Indlæring og viden
ForumindlægDette er næsten et ja/nej-spørgsmål: Tror I, at indlæring sker eksponentielt eller lineært (tid/uddannelsesforløb ad x-aksen, viden af y-aksen)? Sagt, så de sproglige også forstår det: Lærer man hurtigere, efterhånden som man kommer højere op i uddannelsessystemet/ bliver ældre, eller lærer ma... -
1. klassesmatematematik
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis ved, hvad man lærer i 1. klasse i matematik? Addere og subtrahere ved flere cifre? Eller er det stadigvæk farvelægning af diverse mønstre...? -
rettelse
ForumindlægEn som har tid til at rette en stil på 2½ sider -
Er der ikke nogle som vil rette min opgave?
Forumindlæger der slet ikke nogen som har tid og mulighed for lige at se min samfundsfagsopgave igennem? har virkelig brug for at få den rettet, og kan ikke få hjælp andre steder fra, så jeg ber jeg om at hjælpe mig. -
Resumé af '' Trækfulge '' skrevet af Carsten Folke Møller
ForumindlægNogle der har et resumé af '' Trækfugle '' skrevet af Carsten Folke Møller? Må gerne være detalieret. -
Jobansøgning - hvad skal man skrive?
ForumindlægHej alle :-) Jeg har lang sommerferie fra gymnasiet i år, og har tænkt mig at finde et sommerferie job. Det er første gang jeg skal skrive en jobansøgning, da mine tidligere jobs har været ude på min farsarbejde og som barnepige for mine venners søskende/børn. Hvad skal man skrive i en go... -
matriarkat samfund i dag
Forumindlæghey derude.. er der nogen der ved om der findes matriarkat samfund i dag ? - og hvis ja, så hvor ? på forhånd taaaak -
Aztekerne
ForumindlægHeej vil du ikk være sød at hjælpe mig med et projekt. vil du ikke skrive et kort resume om aztekerne. -
hvordan siger man tales af på tysk?
ForumindlægPLEASE hvordan siger man at tysk tales af ca. 94 millioner mennesker.. jeg kan ikke finde det der tales af.. guys det er fucking vigtigt jeg skal til eksamen imorgen please jeg har virkelig brug for jeres hjælp! SO HELP ME! -
Tysk hjælp!
Forumindlæghej er der nogen der vil rette min oversættelse og se om der nogle grammatiske fejl.:D på forhånd tak For mig kan en mobil godt være problematisk i skolen, hvis man har glemt at slukke den. Så kan den ringe midt i timen, og alle kigger på en, man bliver rødt i hovedet, og så har man enten dukse... -
Hvad vil det sige at blive opdraget med kæft, trit og retning?
ForumindlægHvad vil det sige at blive opdraget med kæft, trit og retning? -
hej!!! film raport af filmen Bænken.
Forumindlægkære venne er der nogen, som kender til den filmen Bænken? og jeg skal lave en filmraport af den filmen..kan I hjælpe. på forhånd TAK. please jeg skal aflever det på mandag. -
Hjæææælp - jeg skal skrive en kronik:(
ForumindlægHej. Jeg sidder fast i en dansk afleveringer. aner ikke hvordan jeg skal starte og slutte og den skal afleveres imorgen:( Opgaven lyder: Du skal udarbejde en kronik om indførelsen af litterær kanon i danskfaget på folkeskole- og gymnasieniveau. Kronikken skal redegøre gor synspunkterne og karakte...
