Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17281 til 17300 af 52201
-
Afstandsformlen
ForumindlægHej.. Jeg skal bevise afstandsformlen i matematik, men jeg ved ikke rigtigt hvordan. Kan nogen hjælpe mig? -
Konklusion..
ForumindlægHvordan kan en konklusion lyde på en færdig lavet matematik aflevering, emnet er Geometri ? -
Hjælp!!!!
ForumindlægJeg er lort til matematik kan i løse mine opgaver? plz;)<3 -
hjælpe med
Forumindlæg..hej er den nogen der kan hjælpe mig med at rette den engelsk oversættelse... Dansk: Hvordan bar du dig ad? Spurgte vi, og hendes blå øjne lyste, når hun svarede: man sigter lige mellem øjnene, det er såmænd ikke så svært. Det var et godt svar, syntes vi, og hun fortsatte i nøjagtig samme tone:... -
Lille oversættelse.
ForumindlægEr der en der gider tjekke om denne oversættelse er rigtig?? Vold i parkerne Han havde altid frygtet denne situation. Han havde ofte haft mareridt, hvor han havde set sig selv som formand for en eller anden forening. Og nu var det sket. Han var blevet ophidset på mødet og havde sagt sin mening... -
hjælp til at rette
Forumindlæghej alle sammen... Det vil være en stor hjælp hvis i gider rette en kort tekst.. På forhånd tak... We in Denmark caught by fatness epidemic special us younger human being there is most udsat. We are younger exercise all for bite and eaten much for much there content sugar and fat. I think it’s... -
Engelsk stil !:D
ForumindlægHej jeg har skrevet en engelsk stil i datid er de hele skrevet rigtigt i datid ? Det er nok ikke verdens bedste stil... It was a horrible weather, it was raining and the sky was getting dark. It was 13:00 o'clock. I was alone, in my grandma's big house. She was not home, she was at bi... -
Lille oversættelse
ForumindlægHej! Der er en del steder, jeg er i tvivl her.. Håber der er nogen der vil kigge den igennem!Studerende taler "cirkusengelsk" på universitetet"Kun 20 procent af de studerende på den internationale humanistiske basisuddannelse ved Roskilde Universitetscenter (RUC) behersker engelsk ... -
ønsker hjæp til en oversættelse hurtigst muligt..
ForumindlægHej er der en der lige gerne ville skimme sætningerne igennem.? ------------------------------ De ønsker nemlig at få deres del af teenager-markedet. • They wish that to get a share of the teen market. ---------------------------------- Baby boomers var en mere homogen gruppe, og de er ikke så g... -
Jura - gruppearbejde?
ForumindlægHej, jeg overvejer at søge ind på Jura i KBH til sommer. Jeg vil i den forbindelse gerne vide om det er meget gruppearbejde på studiet? kan man klare sig uden? Jeg hader nemlig gruppearbejde. til sidst, er der nogen gruppeeksamener på studiet? f.eks. at man SKAL arbejde i en gruppe om en skrif... -
Engelsk - Hjælp!
ForumindlægHeeej. Jeg er en pige fra 8.klasse som snart skal have en engelsk prøve. Det skulle være en prøve man normalt fik til afgangseksamen hvis man blev trukket til at skulle op i skriftlig engelsk .. Prøven skulle indeholde 4. forskellige test.. Noget med at lytte osv. Nogle der kan forklare lidt tyde... -
Revurdering af engelsk studentereksamen
ForumindlægHej Da jeg har fået en meget lavere karakter i skriftlig engelsk - studentereksamen - end jeg normalt får, vil jeg hører om der er en der vil læse den og kan give mig en vurdering? En del fra min klasse har tænkt sig at klage, og jeg vil derfor gerne vide om jeg også burde :) Håber at en vil hj... -
årsprøve engelsk!
ForumindlægSkal op til årsprøve imorgen i skriftlig engelsk b- niveau. Er der evt. nogen der har været oppe, og som ved hvilke emner man kan vælge imellem? Vil nemlig gerne lige være lidt forberedt da jeg skal forsvare et 12 tal overfor min lærer..:( tak på forhånd samt held og lykke ved det grønne bord ... -
Dansk/samfundsfag
Forumindlæghejsa Jeg vil bare lige spørge hvordan det er at have dansk og samfundsfag i gym. og hva får man for og hvad skal man kunne ? Har boet i dk i fem år. Er ikke særlig god til dansk men prøver at forbedrer mig hele tiden da jeg skal starte i gym om to måneder. Fik 9 i mundtlig og 9 i skriftlig ... -
Ida Jessen: Ude på vandet
ForumindlægHej, Jeg har lige været op til dansk skriftlig studentereksamen og valgte teksten Ude på vandet af Ida Jessen. Er der nogen der vil vurdere min stil. Dansk har aldrig været min stærke side, så jeg ved godt den er lidt lort. Jeg har vedhæftet min stil i beskeden. Mvh. Jeneepan, a13, Alss... -
Har jeg skrevet for lidt?
ForumindlægVar oppe i dansk A skriftlig i dag. Jeg endte med at skrive ca. 5–10 % under tegnkravet på 7200 tegn (omkring 600 tegn mindre), men føler egentlig, at jeg kom godt omkring opgaven. Er det noget, der trækker ned? -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal til mateatik terminsprøve imorgen og er lidt nervøs. Jeg regner faktisk med at dumpe, da jeg er rigtig dårlig til matematik. Jeg har matematik på B-niveau. Er der nogen der har været til terminsprøve i matematik B i år? Og har i evt. ideer til hvad jeg kan øve.? Crew. -
At beskrive
ForumindlægJeg skal beskrive kort kameraets historie. Jeg arbejder i fagene matematik, fysik. Altså, der er jo ikke meget "matematik og fysik" i den beskrivelse, jeg nu har lavet, udover en beskrivelse af de forskellige kameraer og problemerne/fordelen ved disse. Tror i det er godt nok? For det er... -
TJEK DIN CENSOR UD 2
ForumindlægDa det første indlæg "Tjek din censor ud" har en del gamle indlæg liggende, så laver jeg her en version 2.Det hele handler stadig om, at man kan finde ud af, hvilken censor man skal have til eksamen ved at sammenligne sin eksamensplan med UVM's liste over gymnasier.Udfor censorens i... -
bedre karakter
ForumindlægHej jeg er en dreng på 15 år og går lidt og tænker hvad jeg kan gøre for at hæve mine karakter... Ville gerne hæve Stavning. og så mange af de andre fag.. Pga. mit gennemsnit er på 4... og ville gerne have det op på 7 please hjælp :S (går i 9. klasse)
