Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17301 til 17320 af 170365
-
UNESCO
Forumindlæghvad er UNESCO -
Chiken Tikka Masala - test
ForumindlægTask 1: Translation In his famous “Chicken Tikka Masala” speech, Robin Cook, the former foreign minister of the Labour party, tries to convince the Britons that multiculturalism is not just alone important for the country’s economic and international competitive power, but... -
Valg af sprog
ForumindlægJeg står i det dilemma, jeg skal have besluttet, hvilket sprog jeg skal vælge. Jeg skal have 2 fremmedsprog - engelsk er 1 af dem - også skal jeg vælge et mere. Jeg vil ikke have kinesisk eller fransk, så jeg skal vælge imellem tysk eller spansk. Hvilket et synes I, jeg skal vælge? -
Økonomisme
ForumindlægNår folk betegner økonomi som økonomisme som en ideologi hvad menes der så? Er det fordi økonomi har taget en ideologisk retning ment på den måde at man ikke længere tænker økonomi men tænker det som ideologi? haha hvis i forstår, HJÆLP gerne -
STX matematik B-niveau Hjælp !
ForumindlægHej Jeg har lavt denne delprøve med 6 opgaver. Jeg ønsker en rettelse af den Hvis I kunne give en respons på dette, ville det bare være godt. I skal være virkelige kritiske ! Hvis du er lærer ville det være meget lettende, hvis du gav en karakter / procent rigtige af delprøven. Tak !! -
300 ords rettelse
ForumindlægHej studier, vil i ikke nok rette mit engelsk? :) - DATE: The 3rd of March 2000 TO: The management of Matpool Ltd. FROM: Shop steward, Steffen Krogsgaard SUBJECT: Investment in technology infrastructure As the Company is getting bigger and bigger internationally, the competition is also getti... -
12,2 i snit!
ForumindlægMon karakterudvalget havde overvejet konsekvenserne af den nye skala? http://avisen.dk/rasmus-har-banket-hul-i-karakterskalaen_13012.aspx -
Eksamenssæt
ForumindlægHej :) Jeg har lige været op til terminsprøven i engelsk B på HTX. Jeg er ved at lave tidligere eksamenssæt, og jeg mangler sættene fra 2013 og 2014. Min skole kan ikke udlevere dem til deres elever, så er der nogen som sidder inde med sættene fra 2013 og 2014? Jeg vil nemlig gerne nå at øve m... -
eksamenskuller
Forumindlæghvis man har fået virkelig dårlig karakter til eksamen som jeg kun bestået(lærens begrundelse at jeg var nervøs og det ikke var særlig sammenhængende), så er mit spørgsmål hvis jeg var dumpet kunne jeg så tage den om? (uden at tage hele året om?) -
a) Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet P(2,3) og er parallel med linjen bestemt ved ligningen 4x+5y-7=0.
Forumindlæghej folkens jeg har en opgave som jeg sidder lidt fast i - der er 4 del spørgsmåler i opgaven. det er opgave to jeg gerne vil have hjælp til, da jeg ikke har prøvet denne slags opgaver før er jeg helt lost så står på bar bund. tak på forhånd -
Bærerfrekvens
ForumindlægHej, er der nogle, som kan hjælpe med dette spørgsmål, hvor jeg ved at svaret er b og e? -
Tabellen viser sammenhørende værdier for x og y. Det oplyses, at y=ax+b. a) Udfyld resten af tabellen, og begrund svarene.
ForumindlægJeg har fået en tabel udleveret som ser sådan ud (opgaven ligger som skærmbillede nederst på mit spørgsmål) jeg skal så udfylde resten af tabellen men hvordan gør jeg? har brug for hjælp ASAP!! -
Hjælp til ligninger!
ForumindlægHej Alle (: Jeg har nu siddet og knoklet i 2timer med disse tre ligninger, og jeg kan simpelthen ikke få dem til passe :S Så nu vil jeg prøve jer. De ser sådan her ud: "I opgavene a-f skal du hver gang indsætte i formlen K = Ko?(1 + r)n og så løse den ligning der fremkommer.&q... -
gået dårlig til eksaminerne
ForumindlægHej, jeg er gennemsnitlig faldet 1 eller 2 karakter til mine eksaminer i forhold til mine årskarakter. Ser de forskellige uddannelse MEGET på hvordan man har klaret sig til eksamen og nægte en adgang SELVOM man har gennemsnittet til det?? -
Hjælpp! - sådan lyder spørgsmålet - Hvilke samfundsøkonomiske mål viser positive tendenser og hvilke viser negative tendenser.
ForumindlægHej alle, Sidder med en opgave her, hvor jeg ud fra afsnittet om NORGE-Vækstpause fra Danske Bank, Nordisk økonomi, januar 2014, siderne 20 til og med 25. Har selv fundet følgende punkter: - Forventer en forbedret økonomisk vækst i 2014, ved hjælp af olieinvesteringer. - Olieinvesteringerne e... -
Eksamssæt fra 2005
ForumindlægNogen der har eksamssættet fra 2005. A-nibeau fysik på stx. -
Emne...!
ForumindlægHejsa!Jeg skal efter ferien holde et lille oplæg på tysk om et "interessant emne", men jeg er total LOST -jeg ved ikke hvad jeg skal sige...:-....(Er der ikke nogle af jer, som har nogle gode ideer?PÅ forhånd TakMvhMette -
SSO emner!!
ForumindlægSSO handler kun om at få så høj en karakter som muligt da faget ikke står på eksamensbeviset!!Hvilke fag får man efter jeres erfaring de højeste karakterer i??Hvilke emner er generelt topscorerne??Tak for hjælpen! -
markedstyper
Forumindlæghej ..er der nogen der kan give eks. på nogle virksomheder der er under de følgende kategorier: fuldkomme konkurrence: monopolistiske: oligopol: monopol: -
hvorfor PEAST analyse
ForumindlægHejsa Hvorfor er det man laver en PEST analyse? Må meget gerne begrundes, på en 3-4 linjer :) mvh.
