Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 17301 til 17320 af 23489
-
hjælp til en tysk stil!!Rettelse
ForumindlægHej mit navn er Kristine, og jeg skal snart aflevere en tysk stil, som består af to dele. Jeg ville blive glad hvis DU kunne læse den igennem, og rette lidt i den! På forhånd tak! Her er første del, som består i at jeg skal skrive et fanbrev til Katarina Witt! Jeg ville blive glad hvis DU kunne r... -
Det er til imorgen - please se om der er...
ForumindlægDas Buch handelt von einer dänische Familie. Sie wohnen in Eckernförde in Deutschland. Martin geht in die 6. Klasse. Die Eltern fahren nach Rendsburg, aber Martin müssen nicht mit. Martin sieht Nicole in der Schule. Nicole will Party geben bei Martin, aber Martin sagt: " Nee, das geht nicht.... -
Engelsk Skriftlige B-niveau 2003
ForumindlægHej folks!Vil lige høre om der var nogen sproglige derude, der har været op til engelsk skriftlig (for sproglige - obligatorisk) ligesom mig, og hvad de synes om oplægget - Prospect House. Jeg personligt havde svært ved at skrive om det, men efter at have snakket med nogle af mine klassekammerate... -
rette min fysik opgave om kræfter :)
Forumindlæghej jeg er super dårlig til fysik ville lige have og nogen kunne se på min opgave og fortælle mig mine fejl:) tak på forhånd -
Rettelse af tysk stil :)
ForumindlægEr der nogen der gider kigge den her stil efter for eventuelle fejl? Knus1. Wie war Littis Leben, bevor sie zur Familie Brandt kam? Welche Aufgaben hat sie bei den Brandts, und wie löst sie diese Aufgaben? Wie ist ihre Haltung zur Familie und zu anderen Menschen?Litti hieß eigentlich Martha Litzl... -
Krumning og indretningen af et sneglehus
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med den sidste del af det i dokumentet beskrevne? -
Mateamtik hjælp dert haster!!!...:O
ForumindlægForbrug L 68 120 175 231 301 358 400 Kørt stræning I km 771 11445 2161 2929 3730 4488 4983 a) Vis at sammenhængen kan beskrives ved en linecer model og bestem en ligning for den bedste rette linje. b) Fortolk stigningstallet. c) Bestem den stræekning, ... -
Indledning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder her og skal skrive indledning til min SRP opgave, men jeg kan simpelthen ikke komme i gang. Jeg tænkte om der er nogle der har gode ideer, råd, eller et eksempel på en problemformulering, så jeg kan få lidt ispiration til at få lavet opgaven færdig. På forhånd tak! - H... -
Politiske Partiers rækkefølge
ForumindlægHjælp Mig...! Jeg drukner... Jeg har brug for hjælp til at opstille de politiske partier i rækkefølge,,, Venstrefløjen til Højrefløjen...! -
Kong lindorm
ForumindlægHEJ!!!Er der nogen som har haft om KONG LINDORM?? -
Et par sætninger (Engels til fredag)
ForumindlægHej, har en større oversættelse og har udvalgt nogle rimeligt knudrede sætningssytkker som jeg ikke er helt sikker på. Ved godt det ser ud af meget men jeg har skrevet den danske tekst til og hvad det er jeg specifikt har svært vedThe reports do not only deal with a number of car’s faults, but al... -
SSO-nogen der ved???
ForumindlægHej er der nogen der ved, hvordan cencor og lærer bedømmer SSO. Taler de sammen om hvad de skal i karakter?Eller hvordan er det??? -
- Eng. oversættelse plz help - Tager max. 2.min for en rutineret englænder =) -
ForumindlægDen engelske syge”De er en skamplet på England, og i hele landet er vi enige om at fordømme dem”Disse ord kom Tony Blair, efter at flere hooligans var blevet arresteret af det franske politi i Marseilles i forbindelse med verdensmesterskabet i fodbold. Fænomenet var på ingen måde nyt... -
Tidszonerne. Geografi !!
ForumindlægHej..Jeg har nogen simple spørgsmåle.jeg håber jeg få svar, eller en hjemside som kan hjælpe med at besvae de spørgsmåle.-Hvilken vej drejer jorden rundt?-hvor lang tid varer en omdrejning?___timer- hvor mange grader drejer jorden pr. time?-I hvilken tidszone ligger Danmark?-hvor i Danmark er der... -
Model - kritisk psykolgi?
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen af jer, der kender gode link til hvor man har opstillet modeller omkring den overordnet kritisk psykologi?! (udover det jeg allerede har fundet på liv.dk) -
Læse dansk med en HHX-eksamen
ForumindlægJeg intereserer mig meget for faget dansk på HHX, hvor jeg går. Kan man godt læse dansk med en HHX-eksamen, og stadig kunne følge med? Jeg tænker i den forbindelse på, at det jo mest er folk med en studentereksamen, der læser humanistiske fag som b.la dansk. -
Hjælp til rettlse! :D
ForumindlægHej. jeg har lavet en boganmeldelse. Er der lige en som vil bruge noget tid til at rette den. :D - På forhånd tak -
Hack's Lov?
ForumindlægHej, er gået i stå ved denne opgave omkring Hack's Lov? Ved ikke hvordan jeg skal komme frem til resultatet både i spg a og b? håber på lidt hjælp :) -
Hjælp til ny højre-venstreskala
ForumindlægJeg sidder med en opgave i den ny højre-venstreskala, men jeg forstår ikke helt hvad der kendtegner et parti hvis den er venstre eller højr på værdipolitikkens aksen. Håber at der er nogen der forstår mit spørgsmål da det er lidt svært at forklare. -
Dansk:danske opg. 1g
Forumindlæghej, ville lige høre om der er nogen, der ved, hvad der skal til for at få mere end 9 i dank opgaven (1.g)??Hvor meget kræves der af en? skal man kunne perspektivere meget? og behøves der detr? og lige et dumt spørgsmål: gælder internet adresser også for "sekundærlitteratur"?
