Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17321 til 17340 af 27879
-
Fremskrivning med eksponentiel vækst
ForumindlægHej alle :-) Nogle der ved, hvad der menes med at skulle forklare fremskrivning med eksponentiel vækst? -
Hvordan virker investeringer?
ForumindlægHej, jeg ville spørge om investeringer og hvordan de virker helt basalt? Jeg har prøvet at google mig til hvordan det virker, men med ingen resultater. Jeg er igang med min AT, men har sådan set aldrig undersøgt/vidst hvordan investeringer virker. Håber I kan hjælpe mig. -
differentialligning
Forumindlæghej hvordan ville i redegøre for hvad en differentialligning er ? -
Vektor regning
ForumindlægJeg er i gang med en aflevering omkring vektor regning, men jeg er på helt bar bund når det kommer til vektorregning, er der nogen som kan hjælpe mig med følgende opgaver? ALLE INPUTS BLIVER VIRKELIG VÆRDSAT. Opgave 1: Givet to vektorer. I en af vektorene er der er en variabel. Skal bestemme var... -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
spansk oversættelse
ForumindlægEfter at have været oppe til spansk i dag, er der nogle enkelte sætninger som driller mig, og som jeg bare må få ud af hovedet, og vide om de er rigtige. Hvordan oversættes:- Har I taget bolden med?- Nej, vi kunne ikke finde den (bolden som er hankøn)- en gang som man aldrig skulle være gået ind ... -
Gode engelske chat programmer
Forumindlæghej med jer alle... jeg skulle spørge om jer kunne tilbyde mig nogle gode chat steder hvor man måske kunne få udvidet sit ordforråd.. på forhånd tak -
Armstrækninger
ForumindlægLidt sært spørgsmål jeg lige sad og tænkte over. Er der nogen decideret fordel ved at lave armstrækninger på knoerne? Man ser det tit i hæren og til under forskellige kamport træning. Er der nogen kropslig forskel ved at gøre det sådan, elelr hærdes knoerne bare? -
MoLlY NeEd HeLp:(
ForumindlægHejsaJeg skal til at skrive en dansk essay...Nogen der kan fortælle mig en gode måde at skrive essay på..hvordan skriver man et essay? samt hvad der skal indgår i et essay?Også li en ting til: må essay gerne fylde meget?MoLlY SaYs ThAnKs...:0) -
Ang. snyd
ForumindlægHej.Jeg skriver da jeg menes at have hørt at alle lærere i Danmark har en database, hvor alle SRP opgaverne og opgaveformuleringerne ligger.Er der nogen der ved om dette passer? -
Et essay??
ForumindlægHej alle, jeg skal lavet et essay, men ved ikke hvordan man laver et, hvad det skal indeholde osv?? er der nogen som lige vil fortælle mig, hvordan man gør, stikord er okay :) jeg har til den 10 januar, så alle kan bare svar' vil nemlig prøve at lave den i god tid :) -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
3 årsopgave. vigtigt spørgsmål
Forumindlæghejsa...tænkte på, hvis man nu får en rigtig dårlig karakter for 3 årsopgaven. har man så mulighed for at tage den om??? -
AT EMNEVALG. H J Æ L P
ForumindlægHej derude. Jeg sidder ligesom alle jer andre og kæmper med emnevalg i AT Jeg vil gerne skrive i Dansk, historie (med samfundsfaglig vinkel) Er der nogle der har nogle gode ideer? jeg er virkelig helt lost. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om -
Mat A - god idé??
ForumindlægJeg er i tvivl angående valgfag i 3.G - så jeg tænkte på om der var nogen af jer som havde lidt erfaringer omkring Matematik på A-niveau? Hvor svært er det? Og er det noget I har fortrudt? hvad angående eksamen? og karakterer dér? Er så forvirret, og ved ikke om jeg vil kunne klare det- har hørt ... -
Elektromagnetisk stråling
ForumindlægBør man inkludere skalmodellen til eksamen og hvad bør der i så tilfælde siges om den? -
Drageløberen da/psy hjælp!
ForumindlægHej! Jeg skriver i dansk og psykologi med udgangspunkt i bogen Drageløberen. Psykologi skal dermed fungere samfundsvidenskabeligt. Jeg er dog kommet lidt i klemme mht. hvad jeg kan koncentrere mig om. Er der tilfældigvis nogle der har et par ideer. Jeg tænker på sådan noget med kulturforskelle og... -
Genetiske Fingeraftryk
ForumindlægHej!På Mandag (09/05-2005) skal jeg holde foredrag om "Genetiske Fingeraftryk".Jeg har søgt lidt på google osv., men synes ikke rigtigt, at der står noget brugbart.Kan I ikke henvise til nogen hjemmesider eller lignende, eller har I selv erfaringer inden for dette område?Mange tak på fo... -
Irak krigen (2003)
ForumindlægGoddag Sagen er den, at jeg har valgt at skrive om Irak krigen i den kommende AT (3g) eksamen. Jeg har valgt at skrive i fagene Samfundsfag (A) og Engelsk (A. og at temaet er "Rejse". Problemet er så, at jeg har svært ved at skrive en problemformulering, hvor man inddrager både den samf... -
Finansspørgsmål
Forumindlæg1. Redegør for tankegangen bag keynesianismen med udgangspunkt i nationalregnskabsligningen. ligningen lyder således: (1) Yd = C+G+I+X–M (2) Yp = Yd De bogstaver, der indgår i de to ligninger, står for: Yd (Yield) er den samlede indenlandske efterspørgsel (demand), dvs. den samlede efte...
