Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 17341 til 17360 af 102572
-
Medicin - Bøger - Første semester - københavn
ForumindlægHvilke bøger læser man første semester i kbh på medicin studiet? Tak på forhånd? :) -
Intro til LaTeX
ForumindlægEr der nogen der ved om der på KU er noget fælles intro til et program som LaTeX eller er det bare op til de studerende selv at lære det? -
Hjælp Til "Jomfruen"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad tema'et er i "Jomfruen" af Kim Fupz?? og hvordan man kan perspektivere til "LærePlads" af Kim Fupz og "Huset" af Steen langstrup? På forhånd Tak :) -
tangentens ligning
Forumindlægjeg har funktionen f(x)=7lnx-2x^2 hvor jeg skal bestemme ligningen for tangenten for i punktet p(1,f(1)) kan det passe at resutatet bliver y = 28*x+30 -
Hvad skal jeg vælge næste år?
ForumindlægHej, Jeg skal om 2 uger vælge hvilket gymnasium jeg skal på næste år. Jeg er stadig meget i tvivl. Jeg står mellem at vælge Niels Brock Det internationale gymnasium eller Zahles gymnasium. Jeg er meget ambiøs og vil gerne gå på et gymnasium hvor der er meget faglighed men på samme tid godt socia... -
Hyldest til lektiehjælpere på SP
Forumindlæg.. Dette indlæg skal betragtes som en hyldest til tre lektieguruer på Studieportalen .. mathon Andersen11 peter lind Jeg tror at jeg taler på manges vegne, når jeg siger tusind tak for jeres fantastiske studiehjælp. Det... -
Hjælp!! (Haster)
ForumindlægHej alle.Jeg skal til eksamen i morgen! Arh!!Har desperat brug for noter til Odysséens 8.,10.,11.,12. og 13. sang. Hvis det er muligt så også gerne nogle til Kong Kroisos.På forhånd mange tak. -
Taylors formel
ForumindlægHey.. Jeg går på HH3e på viborg handelsskole og skal skrive sso i matematik omkring taylors formel. nogen der er i samme situation, eller bare kender noget til denne formel må de gerne skrive til mig da jeg nok får brug for noget hjælp..? kolbek@hotmail.com Mvh Morten -
Dtu 1.semester bøger sælges
ForumindlægJeg er droppet ud at dtu og derfor har jeg nogle helt nye bøger til salg, er der nogen der skal bruge følgende bøger for neden, skriver i bar på min mail mcgerell@hotmail.com : Termodynamik af Erik Both/Gunnar Christensen Mekanik af Erik Both/Gunnar Christensen/Preben S. 3. Linear... -
bestem fortegn når man ganger parenteser??
Forumindlæghej. jeg er lidt i tvivl angående fortegn når det handler om at gange ind i parenteser, og andet selfølgelig. f. eks (7*x+3*y)*(6*x-9*y)= 7*x*6*x (her vil jeg sætter minus fortegnet ind, men er ikke sikker. er der nogen der vil forklare hvad man skal kigge p&a... -
Kvartilsæt og bloksplot
ForumindlægHej folkens :D Jeg sidder og repetere noget matematik til min sidste eksamen i 3.g (Pyha!). Jeg sidder med en opgave som vi har haft om, VIRKELIG lang tid siden (måske starten af 2.g.. don't know) og har ikke kigget på sådan en type opgave siden. Jeg er dermed også så smart til at ikke have ... -
Isolering i varmekapacitet
ForumindlægDu har et system bestående af 10 kg glas og en ukendt mængde PVC ved 0 ºC og 101,3 kPa (dvs. atmosfæretryk). Den specifikke varmekapacitet for glas er 500 J/(kg·K) og for PVC 1670 J/(kg·K). Der er tilført systemet en varmeenergi på 257 kJ og systemet er opvarmet 20 K. Din ubekendte er nu mas... -
Bestemmelse af koordinatsæt i rummet
ForumindlægOpg. I et koordinatsystem er der indtegnet et rektangulært skråplan ABCD og en lodret mast FT. Masten er forankret i skråplanet med 4 wirer. En af disse wirer er fastgjort i punktet S, og er parallel med vektoren r = (-5, 5, -19) A=(10, -10, 0) , B=10, 10, 0) , C=(-10, 10, 4 ) , D=(-10, -... -
Formler
ForumindlægHej! Jeg er bare rigtig dårlig til at "bytte rundt" på formler i fx. fysik og matematik. derfor vil jeg høre om der er en der kan lave en lille vejledning til hvordan man gør det. Håber i forstår hvad jeg mener og at der er en der kan hjælpe. Mvh. Christina. -
Parenteser!!
ForumindlægHey. Har en matematik aflevering til i morgen og jeg er gået helt i stå med ligningen: (x+1)(4x-3)=(2x+2)(2x+3) Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at gange parenteserne ud!? Hjælp hurtigs muligt. Mange tak. -
Sin og Cos - Retvinklet trekant! Hjælp!
ForumindlægHej Vi har en retvinklet trekant hvor vi ved at a= 3.1 og b= 4.7. Hvordan finder man c? Og Efter det hvordan finder man vinklerne? Har brug for hurtigt hjælp. -
Terminsprøver
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal her efter vinterferien have nogle terminsprøver. Det er blandt andet >>dansk retskrivning, dansk læsning, dansk skriftlig fremstilling, matematik færdighedsregning, problemløsning, og Skriftlig engelsk. Det jeg ville spørge jer om er- Hvordan kan man for... -
Terminsprøver i 8. klasse - forberedelse?
ForumindlægHej, jeg skal igang med terminsprøver her i næste uge. Nu hvor jeg intet har at lave, tænkte jeg på at jeg ville forberede mig lidt. Hvilken måde er den bedste måde, at forberede sig på? NB: Jeg skal op i dansk skriftlig fremstilling, engelsk skriftlig fremstilling og matematik. -
er jeg bestået?
Forumindlægjeg skal op i skriftlig matematik på mandag og er meget nervøs for at dumpe. i mine årskarakterer har jeg fået 7 i skriftlig og 4 i mundtlig. men min nervøsitet tager over i prøver, jeg har klaret mig dårligt i mine terminsprøver. mit spørgsmål er, hvis jeg dumper på mandag (00 eller 02), er jeg ... -
Mat B Maple hjælp = God løn!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til skriftlig matematik på b niveau via maple. Jeg skal op om 2 uger og SKAL bestå for at komme videre. Så vil gerne betale et 4 cifret beløb, hvis det er en der kan lære mig at lave en hel skriftig aflevering i maple ??? Mvh ML Mick105@hotmail.com
