Søgning på: spansk noter. Resultater: 17341 til 17360 af 20423
-
Apple Iphone til salg.
ForumindlægEn sort, lækker og splinterny Iphone til salg! Er aldrig blevet brugt. Kun tændt for at tjekke funktionerne og om alt fungerer, hvilket det gør! Det er naturligvis touchscreen, dog medfølger en pind, indeholder en masse programmer (kalender, spil, Iphone, noter, ur, you name it!), brugsvejlednin... -
Løsningen til en 1. ordens inhomogen differentialligning
ForumindlægHey folks, jeg sidder her og forbereder dispositioner til Mat A eksamen på fredag, og er nået til delspørgsmålet: "Redegør for løsningen til en 1. ordens inhomogen differentialligning" og er en smule i tvivl om, hvordan jeg skal greje dette spørgsmål. Jeg har kigget lidt i forummet h... -
Rettelse
ForumindlægHej, nogle som vil rette dette ? :) Overall in our society we are surrounded with machines, computers and robots, which all stimulate to be intelligent. They solve many problems and personal I could not imagine a world without these things. They are indispensable. I think there are both posi... -
Ber om en rettelse af min stil :)
ForumindlægSt. Cecilia’s come up with a new idea that makes people thinking about if it is the right solution of a another way of education that children gunner work with. We haven’t seen similarly, because children in normal schools working in a different way. They have a lot of books and teachers that th... -
analyse af love-orange ,eksamen:(
Forumindlæghej er der nogen der har læst eller arbejdet med teksten "love-orange" by Olive Senior??? jeg skal nemlig op i mudlige eksame imorgen og har trukket den tekst. så hvis der er nogen der har læst den vil i ik være mega sød at give mig nogen råd til analysen og fortolkningen? teksten kan e... -
Lyder det bedre ?
ForumindlægIn our new market research are we sending specialists into customers’ homes to live with families for weeks at a time. They collect details on everything the families do, the technology used in the home, things needed to make their lives easier and the thought processes involved in making a purch... -
Statistik
ForumindlægHej SP Jeg har svært ved 2 opgaver som vedrører statistisk beregning. Den første opgave har jeg lavet, men vil bare se om jeg har lavet rigtigt. Den anden opgave forstår jeg ikke. Opgave 1. Ved kast med to terninger lader vi X betegne en stokastisk variabel, hvor: X: Summen af terningernes øj... -
Universet, afstande og standardlyskilder
ForumindlægJeg skal op i fysik eksamen imorgen og trak følgende emne idag: 19. Universet, afstande og standardlyskilder I den første del af prøven skal du forklare begrebet størrelsesklasse, sammenhængen mellem intensiteten af lyset fra en stjerne og afstanden og hvordan "standardlyskilder"... -
to integraler, synes de er tricky!
ForumindlægJeg har to integraler jeg skal have regnet ud 1 1. S(Kvdr(x)+1/(Kvdr(x+1))) 0 Og 1 2. S x^2/(x^3-2)^5 0 Note: i tilfælde af formatet bliver f*cked up, så har jeg skrevet begge integralers grænser til at være øvre grænse = 1 og nedre grænse = 0 Grunden til at jeg synes begge int... -
Redoxprocesser
ForumindlægJeg har fået stillet nogle forskellige opgaver omkring redoxprocesser i KemiB. Jeg forventer ikke direkte svar, men forslag og hjælp til opgaverne, fremfor direkte løsninger. Det er en opgave baseret på laboratorieforsøg, hvor mine noter halter. Jeg troede de var tilstrækkelige, men jeg synt... -
Cirkel-opgave
ForumindlægEn cirkel har centrum i C(10,5) og indeholder punkterne A(0,0) og B(20,0). a) Bestem radius i cirklen. b) Bestem en ligning for tangenten til cirklen i punktet B. c) Bestem afstanden fra A til t. d) Bestem arealet af den del af cirklen, der ligger i 4. kvadrant. MINE FORSLAG: a) Den finder jeg v... -
Nogle der har lavet 1. Delprøve i engelsk maj 2009
ForumindlægWhen they lose both jobs and homes are their possibilities ruined. The most interesting about the text is not what it says but how it is written. He keep mention that he knows the important people in town. I always thought that it must be an extremely interesting job to be an architect. This will... -
Romantisme/biedermeier, modernisme og digtanalyse
ForumindlægHej alle! Jeg er i den heldige situtation at skulle op til studentereksamen i dansk (gab..) Det har aldrig været mit stærke fag, og jeg har et par hurtige spørgsmål som jeg utrolig godt kunne tænke mig at en der vidste lidt mere om emnet (end mig..) kunne svare på. Jeg har ledt overalt, og jeg s... -
Skoven, et par spørsgmål som haster lidt
ForumindlægHej med jer alle, Jeg sidder netop nu og læser op til eksamen, og håbede på lidt hjælp fra de kloge hoveder her på siden :o) 1) Redegør for hvordan en plante i de to nedenstående tilfælde får dækket sit vand- og lysbehov: a) når planten er et dansk bøgetræ eller en anemone b) når planten er en... -
Del prøve 1 engelsk B maj 2010 (stx)
ForumindlægHej jeg har brug for lidt hjælp med denne her opgave: Beskriv på dansk stilistiske forskelle mellem de to tekster nedefor. Bestem hvilken genre hver tekst tilhører. Din beskrivelse skal underbygges med eksempler. Text 1: Oh, My God! Not only in church and nightly by their besides do you... -
Eksamen
ForumindlægHejsa Om præcis en uge, skal jeg op eksamen i faget salg og service, da det er det eneste fag jeg mangler for at komme ind på kontor uddannelsen. Jeg har fået stukket bogen "Salg og Service, Nivaeau E, D og C" i hånden (forlag Trojka, skrevet af Thomas Trojel, Carsten Christiansen og K... -
Mental forberedelse!
ForumindlægJah... vi talte i min læsegruppen, hvad vi gjorde for at forberede os mentalt til eksamen. Det var en meget sjov diskussion. Nogle af budene var: - Høre AC/DC - TNT i badet morgenen før, så hele familien vågner pga. larmen - Løbe en tur hver dag efter læsningen (plejer dog alligevel at gøre det... -
Hjælp,hjælp, hjæææælp!!!
ForumindlægHey folkens! Jeg håber i alle for læst op til jeres eksamner, og at de indtil videre er gået godt!! Jeg skal op til biologi på mellem -niveau og er en smule nervøs, idet jeg ikke rigtig ved hvorn man skal tage så stor en mundfuld! Har hørt eksamen skulle være rimlig svært, og at score et 9 - ta... -
Vinden
ForumindlægHej, forneden står en tekst om ``vinden`` som jeg har skrevet, ved hjælp af bøger og egne noter. men er lidt usikker på om det jeg har fundet frem til er rigitgt.. så det ville være dejligt hvis nogen af jer havde tid til at læse det igennem og give kritik tilbage, hurtigst muligt. Tak på forhånd... -
The Amish
ForumindlægWhat makes the life of an Amish teenager different from yours ? - The Amish teenagers doesn't use elektricity, this means that they don't have computers, mobil, tv, radio, all this kind of stuff I have. - They don't wear fancy and modern clothes - The girls, don't use make-up at ...
